יום חמישי , יולי 4 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > נשיא ברזיל לולה פתח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם

נשיא ברזיל לולה פתח את פסגת FII PRIORITY הראשונה בריו דה ז'ניירו, פסגה לבחינת בניית סדר עולמי חדש תוך מתן עדיפות לכבוד לכולם

הנשיא לואיז אינסיו לולה דה סילבה, הנשיא ה-39 של הרפובליקה הפדרלית של ברזיל

ריו דה ז'ניירו, 25 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

הנשיא לואיז אינסיו לולה דה סילבה ב- FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו צילום יח"צ FII Institute

פסגת FII PRIORITY בת שלושת הימים באמריקה הלטינית, המופעלת על ידי מכון FII, החלה ביום שלישי במלון קופקבנה פאלאס בריו דה ז'ניירו. האירוע, שיכנס בכירים גלובליים, יחד עם מנהיגים עסקיים ממגזרים שונים, יתמודד עם סוגיות בוערות תחת הנושא "השקיעו בכבוד". הפסגה קיבלה בברכה יותר מ-1,500 נציגים, שהשתתפו ב-66 מושבים שכללו יותר מ-190 דוברים.

בטקס הפתיחה נשאו דברים מנכ"ל מכון FII, ריצ'רד אטיאס; יאסר אל-רומאיאן, נגיד קרן ההשקעות הציבורית, יו"ר ארמקו הסעודית ויו"ר מועצת המנהלים של מכון FII; ונשיא הרפובליקה של ברזיל, לואיז אינסיו לולה דה סילבה.

בפתח דבריו אמר ריצ'רד אטיאס: "היום אנחנו מתכנסים עם משימה משותפת: להשקיע בכבוד. כבוד אינו רק מושג; זוהי זכות אדם בסיסית שצריכה להיות נגישה לכל אדם, ללא קשר לרקע שלו, למעמדו הכלכלי או למעמדו החברתי". הוא הוסיף: "בחדר הזה יש לנו את הכוח הקולקטיבי להניע שינוי משמעותי. שיתוף הפעולה, החדשנות והנחישות שלנו יכולים לשנות חיים וקהילות".

שיחה ליד האח עם יאסר אל-רומאיאן הדגישה את תפקידה העולה של ברזיל בהשקעות העולמיות ובצמיחה הכלכלית. "יש 12 אלף סטארט-אפים חדשים, ונוצרו פה 12 או 16 חדי קרן. הפוטנציאל בברזיל גדול מאוד", אמר. כשנשאל מדוע מכון FII הביא את הפסגה לריו, אמר, "מדוע אירחנו את FII בריו? השאלה היא: למה לא? זוהי אחת הערים הגדולות לא רק בברזיל, אלא בעולם. במקביל, יהיו לנו את ה-G20 וה-COP30".

הנשיא לולה, מצדו, אמר כי "כולנו רוצים להפוך את העולם למסוגל לקבל את כל תושביו בכבוד – ולא רק מיעוט מיוחס". הנשיא הדגיש גם את נופי הכלכלה וההשקעות המתפתחים של ברזיל, ואמר: "הבחירה לארח את FII בריו מראה שזה סימן של אמון במדינה שלנו מעל 1,000 משתתפים. אני כאן כדי להראות שברזיל ראויה לאמון הזה".

מושב הדגל של מועצת מחוללי השינוי של הפסגה כלל כמה דוברים בולטים, כולל רימה בנדר אל-סעוד, שגרירת סעודיה בארצות הברית; מגדה צ'מבריארד מ- Petrobras; מרסלו קלור מ- Claure Group ו-SHEIN; ברנרד מנשה מ- Bank of Americaו-MLI; מייק פומפאו, מזכיר המדינה ה-70 של ארצות הברית ויו"ר בפועל של Impact Investments; וסר מרטין סורל מ-S4 Capital Group.

במהלך המושב, הנסיכה רימה הדגישה את חשיבות הכבוד כאחריות קולקטיבית, והדגישה עוד יותר את נושא הפסגה. לדבריה, "לכולנו יש אחריות לאופן שבו אנחנו מדברים, חושבים ומתקשרים עם אנשים. כבוד הוא מושג אישי, אבל זו אחריות קולקטיבית". צ'מבריארד, מצדה, ציינה את תפקידה של ברזיל בהקשר הגלובלי הרחב יותר בשמירה על כבוד האזרח, ואמרה: "הרעיון הוא להשתמש בכל המשאבים הברזילאים ולהשקיע על בסיס הכבוד של החברה הברזילאית".

היזם הברזילאי בעל החזון ואיש התקשורת לוצ'יאנו האק וססיליה אטיאס, שהיא סגנית נשיא בכירה לענייני ציבור וחברת מועצת המנהלים, RA&A, ומייסדת ונשיאת קרן ססיליה אטיאס לנשים (Cecilia Attias Foundation for Women), כיסו את הצומת של תקשורת, פוליטיקה ואחריות כלפי שניהם. במהלך מושב Titan of Industry הדגיש האק כי "הזכות לדבר עם 35 מיליון אנשים בטלוויזיה העולמית היא חופש הביטוי. אני לא מתייחס לזה ככוח, אלא כאחריות עצומה".

מנהלים מגולדמן סאקס, פרנקלין טמפלטון, מורגן סטנלי ו- Patria Investments נתנו את הטון להמשך היום במושב שעסק בתנודתיות ובשיבושים בשווקים העולמיים ובהשפעה על המשקיעים. הדיון בחן מגוון גישות, החל מתמיכה באלופים לאומיים וכלה בגיוון בין סוגי נכסים, והתמקד בדרכים לבנות תיקי השקעות עמידים, עם תובנות מרכזיות המשותפות למנהיגים בולטים בתעשייה.

בין ההכרזות הבולטות של היום הראשון של FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו, ריצ'רד אטיאס, מנכ"ל מכון FII, הכריז על יוזמת הדגל האחרונה של המכון, FII Institute TV. FII Institute TV, שתושק באופן מלא בחודשים הקרובים, היא פלטפורמה הפועלת 24/7 ומציעה אוצרות תוכן משופרת, ראיונות עומק עם מנהיגים גלובליים וניתוח מומחים.

יתר על כן, השותף האסטרטגי של מכון FII, THIQAH, יצא בהכרזה משמעותית עבור מדינות BRICS+, והשיק את פלטפורמת "תעודת המקור" (Certificate of Origin ) שלהם בברזיל בשיתוף עם CICIBAS. הפלטפורמה מאפשרת ליצואנים וליצרנים להנפיק ולעקוב אחר סטטוס תעודות המקור של מוצרים מיוצרים באמצעות פלטפורמה אלקטרונית אחת, ובכך לתרום לשינוי במגזר המסחרי והתעשייתי.

About מאיר עשת

Check Also

איתן בן אליהו בכנס הכטב"מים בירושלים: "כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים"

"במהלך השנים, מספר מטוסי הקרב בשימוש חילות אוויר כגון ארה"ב וישראל צומצם ב-30%.   בהתאמה לכך, …

נגישות