יום שלישי , יולי 2 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות

פסגת FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו הסתיימה עם דיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות

 

ריו דה ז'ניירו, 25 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

היום השלישי והאחרון של פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו הסתיים בדיונים מרכזיים על צמיחה כלכלית גלובלית וקיימות. הפסגה, שאורגנה על ידי מכון FII, משכה כמעט 1,500 מנהיגים, יזמים ויזמים גלובליים שהשתתפו ביותר מ-65 מפגשים. הנציגים השתתפו במפגשים ממוקדי פתרונות, וצפו בנאום החדשנים הראשון של מכון FII, שהכין את הקרקע לסדרת הגמר ביוזמת הדגל השמינית של מכון FII להשקעות עתידיות (FII) באוקטובר.

FII PRIORITY ריו דה ז'ניירו צילום יח"צ FII Institute

היום החל בפאנל עם  ג'רלדו אלקמין, סגן נשיא ברזיל, שהתייחס להשקעות זרות ישירות ולמעבר האנרגיה העולמי. לדבריו, "ברזיל קיבלה את ההשקעה הזרה השנייה בגובהה בעולם במהלך 2023, אחרי ארה"ב בלבד. רפורמות המס האחרונות שלנו צפויות לשפר זאת עוד יותר", אמר לקהל, וקבע טון שיתופי וצופה פני עתיד לאותו יום.

גולת כותרת נוספת הייתה המושב שכותרתו "מסר ל-G20", שכלל דיון מעורר מחשבה עם חמישה מנהיגים לשעבר באמריקה הלטינית, בהנחיית מנכ"ל מכון FII ריצ'רד אטיאס. פליפה קלדרון, נשיא מקסיקו לשעבר; לורה צ'ינצ'ילה, נשיאת קוסטה ריקה לשעבר; אלברטו פרננדס, נשיא ארגנטינה לשעבר; חורחה קירוגה, נשיא בוליביה לשעבר; חואן מנואל סנטוס, נשיא קולומביה לשעבר וחתן פרס נובל לשלום, עודדו את המשתתפים להיות השינוי שהם רוצים לראות בעולם, והדגישו את חשיבות המאמץ הקולקטיבי במאבק בשינויי האקלים ובשמירה על שלטון החוק למען עתיד משגשג לכולם.

מרסלו קלור מ-Claure Group ו-SHEIN הדגיש את החשיבות של גישה שוויונית לבינה מלאכותית, וציין: "AI הוא המשווה הגדול. אנחנו יכולים לגשר על הפער בין שווקים מתעוררים ומפותחים בחינוך ובבריאות". בהתייחסו לעתיד הבינה המלאכותית ושילובה בתעשיות שונות, הוסיף קלור כי "עם האינטרנט, עלות המידע ירדה לאפס ושינתה את עסקי הפרסום. לאחר מכן, המסחר האלקטרוני שינה את המרחב הקמעונאי. החזון שלי לגבי בינה מלאכותית הוא שהיא תשנה את כל התעשיות האחרות שלא נגעו בהן".

במושב שכותרתו "שוברי חוקים: אילו מגה-מגמות גלובליות משפיעות על המשקיעים המובילים בעולם?", הצטרף לקלור סר מרטין סורל מ-S4 Capital, שדן בצורך בהסתגלות להתקדמות הטכנולוגית, ואמר: "הנרי פורד יצר שבוע עבודה בן חמישה ימים. COVID-19 האיץ את המעבר לעבודה מרחוק. כעת, טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית והמטאברס ידחפו את האבולוציה הזו עוד יותר".

בהתאם לרוח היזמית של ריו דה ז'ניירו, בפסגה הוצגה תחרות ה-Innovators Pitch הראשונה אי פעם של מכון FII. תשעה סטארט-אפים הציגו פתרונות לסוגיות גלובליות בוערות בתחומי בינה מלאכותית ורובוטיקה, חינוך, בריאות וקיימות. Hera Health Solution התגלתה כזוכה העיקרית, סטארט-אפ המתמקד בפלטפורמת אספקת תרופות מבוססת בינה מלאכותית, כאשר Aravita זכתה בפרס People's Choice. הסטארט-אפ מציע שירות אופטימלי להזמנת מזון טרי עם בינה מלאכותית, הפחתת בזבוז ומלאי כדי להגדיל את רווחי המכולת.

במהלך הפסגה, מכון FII כינס מומחים בתעשייה כדי לדון בנושאים גלובליים קריטיים בסדרת המובלעת שלו, המכסים נושאים כגון AI, התחדשות אוקיינוסים, מעבר אנרגיה ו- ESG. מנהיגי התעשייה דגלו בגישה שיתופית לקיימות, פריסת AI בשווקים מתעוררים והתמקדות ESG בחוסן אקלימי. הושם דגש על מדיניות מכלילה, השקעות ממוקדות והדרכות להעצמת יזמים באזורים מתפתחים.

עם נעילת פסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו, מכון FII יעביר כעת את המיקוד שלו ל- FII ה- 8 הקרוב באוקטובר, שם המומנטום שנוצר בריו ימשיך להניע דיונים ויוזמות בעלי השפעה. הכנס מתוכנן להתקיים בין התאריכים 29-31 באוקטובר 2024, תחת הנושא 'אופקים אינסופיים'.

About מאיר עשת

Check Also

חברת Qlik ישראל קיימה את כנס הדאטה והאנליטיקה השנתי שלה

חברת Qlik ישראל, מקבוצת חילן, הנציגה הבלעדית של חברת ה-BI והדאטה הגלובלית Qlik קיימה גם …

נגישות