שבת , יוני 29 2024
Home > WORLD > סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה

אינטגרציה ותמיכת לקוחות מופיעים כגורמים מכריעים בהעדפות בתי העסק עבור פתרונות תשלום

פילדלפיה, פנסילבניה, 25 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

סקר שנערך לאחרונה על ידי FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™, בשיתוף עם Toast, חברת תוכנה מובילה לניהול מסעדות מבוססת ענן, חשף תובנות חיוניות לגבי סדרי העדיפויות העליונים של אנשי אירוח ארגוניים. הממצאים מדגישים את החשיבות של אבטחת נתונים, שילוב מערכות ואפשור צמיחה בעיצוב העדפות בתי העסק והאמון בפתרונות תשלום ובספקי נקודות מכירה (POS).

תובנות מרכזיות מהסקר:

*53% מהסוחרים מתמודדים עם אתגרים בהחלטה היכן להקצות את תקציבי הטכנולוגיה שלהם, מה שמדגיש את הביקוש לפתרונות משולבים המציעים ערך מקיף ותומכים בקבלת החלטות מושכלת.

*הגורמים הגדולים ביותר התורמים לאמון בספק פתרון תשלום/נקודת מכירה (POS) הם איכות תמיכת הלקוחות (49%), ידידותיות למשתמש (46%), אמינות (44%) ויכולות אינטגרציה (44%).

*כמעט כל הסוחרים מאמינים שאבטחת מידע (100%) ופרטיות נתונים (98%) חשובים מאוד בבחירת פתרון תשלום, בעוד שרובם מאמינים ששיפור הצמיחה (82%) והמהירות (81%) חשובים מאוד.

*ארגונים כבר מיישמים רמה גבוהה של אינטגרציה בין מערכות התשלומים/קופה שלהם לבין מערכות תוכנה אחרות. רוב הסוחרים אומרים שיש להם אינטגרציה מלאה (15%) או שיש להם רמה גבוהה מאוד (70%) של אינטגרציה בין מערכות אלה. כמעט כל בתי העסק (98%) מייחסים ערך רב לפתרון תשלום משולב

"הסקר עם Toast מדגיש כי אינטגרציה, הבנת התנהגות הלקוחות והבטחת אבטחה הם בעלי חשיבות עליונה עבור סוחרים", אמר נייט וור, סמנכ"ל מכירות ופיתוח דיגיטלי ב-FreedomPay. "זה גם מראה שרוב הסוחרים שואפים לאקוסיסטם משולב במלואו כדי להניע צמיחה ולשפר את היעילות התפעולית. ב-FreedomPay, אנו מחויבים לספק את האינטגרציה והאבטחה שסוחרים זקוקים להם כדי לשגשג ולהצליח".

הבנת התנהגות הלקוחות, כולל דפוסי קניות ורכישות, היא המפתח לשיפור חוויית הלקוח ולהגדלת המכירות. בנוסף, סוחרים נותנים עדיפות לאבטחה ולזמן השבתה מינימלי של המערכת כדי להגן על הפעילות ולהבטיח המשכיות עסקית. הזמינות של תמיכת לקוחות מגיבה ואמינה תורמת באופן משמעותי לטיפוח תחושת ביטחון ואמון בקרב סוחרים.

"הסקר באמת מדגיש את הצורך של סוחרים באינטגרציה חלקה ובהבנה מעמיקה של התנהגות הלקוחות כדי לשפר באופן מלא את היעילות התפעולית", אמרה קלי אסטן, מנהלת ארגונית ב- Toast. "עבור סוחרים, מתן עדיפות לאבטחת נתונים איתנה ותמיכת לקוחות אמינה הוא חיוני לטיפוח אמון עם הלקוחות".

תובנות אלה מדגישות כי אינטגרציה חלקה, אבטחת נתונים חזקה ותמיכת לקוחות אמינה חיוניים לסוחרים השואפים לשפר את היעילות התפעולית, לטפח אמון עם הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית מתמשכת בנוף התחרותי של ימינו. גורמים אלה מהווים את ציון הפינה של קבלת החלטות אסטרטגיות עבור מנהיגי אירוח ארגוניים כאשר הם מתאימים את ההשקעות הטכנולוגיות שלהם עם הצלחה ארוכת טווח ושביעות רצון הלקוחות.

למידע נוסף, הורידו את הדו"ח המלא: חבל דק באבטחה: איזון חדשנות וניהול סיכונים עבור מותגים ארגוניים

אודות FreedomPay

פלטפורמת המסחר ברמה הבאה של FreedomPay (Next Level Commerce™) הופכת מערכות ותהליכים קיימים ממערכת תשלומים ותהליכים קיימים מדור קודם לקצה המוביל ומאפשרת לסוחרים לשחרר את כוחו של התשלום. כבחירה המובילה עבור רבות מהחברות הגדולות בעולם בקמעונאות, אירוח, לינה, משחקים, ספורט ובידור, שירות מזון, חינוך, שירותי בריאות ושירותים פיננסיים, הטכנולוגיה של FreedomPay נבנתה בכוונה כדי לספק ביצועים סולידיים בסביבה המורכבת ביותר של המסחר העולמי.

החברה שומרת על סביבת אבטחה ברמה עולמית והייתה אחת מספקיות פתרונות התשלום הראשונות בצפון אמריקה שאומתו על ידי מועצת תקני האבטחה PCI. הפתרונות החזקים של FreedomPay בכל הנוגע לתשלומים, אבטחה, זהויות וניתוח נתונים זמינים בחנות, באינטרנט ובנייד ונתמכים על ידי אימוץ API מהיר. פלטפורמת המסחר עטורת הפרסים FreedomPay פועלת על מערך טכנולוגי יחיד ומאוחד על פני יבשות מרובות ומאפשרת לארגונים לספק חוויה חדשנית ברמה הבאה בקנה מידה עולמי. www.freedompay.com

אודות Toast

Toast (NYSE: TOST) היא פלטפורמת טכנולוגיה דיגיטלית מבוססת ענן, All-in-One, שנבנתה במיוחד עבור קהילת המסעדות כולה. Toast מספקת פלטפורמה מקיפה של מוצרי תוכנה כשירות (SaaS) ופתרונות טכנולוגיים פיננסיים המעניקים למסעדות את כל מה שהן צריכות כדי לנהל את העסק שלהן בנקודות מכירה, תשלומים, תפעול, הזמנות ומשלוחים דיגיטליים, שיווק ונאמנות וניהול צוותים. אנו משמשים כמערכת ההפעלה של המסעדות, המחברים בין פעילות חזית הבית והחלק האחורי של הבית על פני מודלים של שירות, כולל הסעדה, טייק אווי, משלוחים, קייטרינג וקמעונאות. Toast עוזרת למסעדות לייעל את התפעול, להגדיל את ההכנסות ולספק חוויות אורחים מדהימות. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.toasttab.com.

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 28 ביוני 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 …

נגישות