שבת , יולי 6 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > הארגונים שמציבים סטנדרט חדש בשירות וחווית לקוח?

הארגונים שמציבים סטנדרט חדש בשירות וחווית לקוח?

הוכרזה רשימת המתמודדים בתחרות ה-21 למצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל, בהובלת המי"ל

תחרות-מצויינות-בשירות-קרדיט-המיל

בין החברות המשתתפות השנה בתחרות: FEMI,  קבוצת הפניקס, תעשייה אווירית, מרכזה, שטראוס מים, בנק מזרחי, פלאפון, סיבוס, מטרופוליס, לאומית, קבוצת ח.י, עריית באר יעקב, שטראוס, .YES

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הודיע על הארגונים המתמודדים בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח" השנתית של ישראל, שהינה התחרות המובילה בארץ בתחומי שירות וחווית לקוח. תחרות מצוינות בשירות, המנוהלת על ידי המי"ל, מתקיימת זו השנה ה-21 ברציפות, כאשר מטרתה היא קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. גם השנה הארגונים שנבחרו להתמודד בתחרות הם הארגונים האיכותיים ביותר במשק הישראלי שהובילו מהלכים בולטים לשיפור מערך השירות וחווית הלקוח שלהם. הארגונים המתמודדים בתחרות נבחרו לאחר בחינה מעמיקה של מהלכי השירות וחווית הלקוח שביצעו ושהגישו לתחרות, לצד בחינת עמידתם בקריטריונים של הקטגוריות השונות. בימים מורכבים ומאתגרים אלו, הארגונים שנגשו לתחרות הפגינו תושיה, יצירתיות ומקצועיות, מה שמדגיש את החשיבות הרבה של השירות וחווית הלקוח, גם בתקופות קשות כמו תקופת מלחמה, וממחיש את ההשפעה הגדולה שיש להם על כלל האוכלוסיה במדינה.

בין החברות המשתתפות השנה בתחרות: FEMI, קבוצת הפניקס, מרכזה, שטראוס מים, בנק מזרחי, פלאפון, סיבוס, לאומית, , מטרופוליס, קבוצת ח.י, עריית באר יעקב, שטראוס, YES

כמו בשנים קודמות, גם השנה מהלכי השירות בתחרות מחולקים לקטגוריות, כאשר בכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. הקטגוריות המרכזיות לזכייה הינן: השירות כשותף אסטרטגי, הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח, פשטות בשירות, שירות בעולם מוקדים, שירות בתקופת מלחמה ושירות במגזר הציבורי.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במסגרת כנס שירות וחווית לקוח אשר יתקיים בחודש ספטמבר בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.

גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל, אמרה: "התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים מצריכה מכל הארגונים והחברות לגייס את מירב המשאבים על מנת להמשיך ולפעול כדי להמשיך ולהוביל את השיפור של מערכי השירות המוענקים לצרכנים בישראל. אנו מודים על הזכות לקיים גם השנה את תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח, ומוקירים את הארגונים שהגישו את מועמדותם לתחרות הייחודית הזו, המפגינים השנה, יותר מתמיד, אומץ רב מול אתגרי השירות הרבים שניצבים מולם, תוך שהם מבצעים מהלכים מרשימים על מנת לספק ללקוחותיהם חווית שירות איכותית ומקצועית יותר, הן ברמה האסטרטגית והן ברמת הביצוע. תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח מעניקה במה והזדמנות להביע הערכה לחברות אשר הצליחו להוביל מהלכים משמעותיים לשיפור חווית הלקוח, דבר המעודד את המוטיבציה בקרב כלל נותני השירותים בישראל להמשיך להצטיין ולהשתפר במתן שירות ללקוחות".

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל )

המי"ל (מבית מטריקס) מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח.

למידע ופרטים נוספים לחצו כאן.

 

About מאיר עשת

Check Also

איתן בן אליהו בכנס הכטב"מים בירושלים: "כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים"

"במהלך השנים, מספר מטוסי הקרב בשימוש חילות אוויר כגון ארה"ב וישראל צומצם ב-30%.   בהתאמה לכך, …

נגישות