יום חמישי , יולי 4 2024
Home > חומרות > ניידים וטאבלטים > Dynabook: הלפטופים שלנו הגיעו לשיעור תקלות חומרה של 0.13% בלבד בממוצע לחודש

Dynabook: הלפטופים שלנו הגיעו לשיעור תקלות חומרה של 0.13% בלבד בממוצע לחודש

עמידות בחום, אבק, נפילות מגובה, טלטולים

מבחני-ההפלה-דיינבוק. קרדיט דינבוק.

עמידות המחשבים בבדיקות בתקן הצבאי MIL-STD, תוצאות מרשימות בבדיקות תקן HALT, שלדת המגנזיום והמקלדת חסינת ההתזה מפחיתים למינימום את ההסתברות של מחשבי Dynabook לכשל חומרה

בסביבת העבודה ההיברידית של היום, שבה עובדים לרוב מבצעים את המשימות שלהם מרחוק ללא תמיכה טכנית באתר ומעבירים את המחשב הנייד שלהם בין סביבות עבודה שונות, איכות ואמינות קריטיות אף יותר ליעילות העסק. לשם כך, Dynabook, יצרנית יפנית עם יותר משלושה עשורים של ניסיון, פיתחה בדיקות ושירותים לתמיכה נוספת בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית במגזר העסקי והארגוני.

כדי להשיג שיעור תקלות חומרה חודשי ממוצע עבור מחשבים ניידי Dynabook של 0.13% בלבד (השיעור החודשי הממוצע בין ינואר לנובמבר 2022, בהתבסס על מוצרים באחריות ב-EMEA), המהנדסים מיישמים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר לפתרונות חדשים. מהלך זה נעשה על ידי יצירה ויישום של בדיקות ושירותים סטנדרטיים שהופכים את איכות המוצרים לגבוהה ככל האפשר, כגון:

עמידות בבדיקות בתקן צבאי של MIL-STD 810 G/H

סדרות ה-Portege ו-Tecra של ניידי Dynabook נבדקות על פי סטנדרטים של צבא ארה"ב. מתודולוגיית הבדיקה MIL-STD 810 מגדירה מספר בדיקות סביבתיות המראות אם ציוד מסוים מתפקד היטב בשטח, או אינו מתאים למשימה שלה נועד.

כל בדיקה קשורה למקור ללחץ סביבתי. במחשבים מבוצעות 4 בדיקות שונות: רטט 3 צירים במשך למעלה משעה, בדיקת נפילה שבה המחשבים מופלים 26 פעמים על כל פנים, קצה ופינה, חשופים לחול ואבק למשך 6 שעות או נתונים לטמפרטורות קיצוניות מ-60°C עד -20°C במשך 3 מחזורים של שעתיים.

מבחני HALT

מחשבי ה- Portege ו-Tecra עוברים מבחן חיים מואץ (HALT) קפדני. עם דיוק וכושר המצאה, המהנדסים של Dynabook השיגו מצוינות על ידי הגבלת מספר נקודות הכשל. מבחן HALT, לפיכך, מורכב מבדיקת המגוון השלם של ניידי Dynabook עם מתודולוגיה משלה (בדיקת חיי מוצר מואצת מאוד), המדמה שלוש שנות שימוש. לאחר השלמת הבדיקות, רק אלו שעוברים את הבדיקות הקפדניות הללו משוחררים לשוק.

שלדת מגנזיום

לחלק מהמחשבים הניידים של Dynabook יש שלדת סגסוגת מגנזיום המספקת הגנה ייחודית לכל רכיבי הציוד. הסיבה העיקרית לבחירה במגנזיום היא משקלו הקל, 40% פחות בהשוואה לפלסטיק או אלומיניום, והחוזק שלו, המאפשר למשתמשים לקחת את המחשבים לכל מקום ללא בעיות.

המגנזיום גם בעל בלימת זעזועים מעולה ועמיד בפני פגיעות, שקעים וקורוזיה, כך שהמשתמשים יכולים ליהנות מחוויית מחשוב רגועה יותר הודות לאבטחה שמציעה הגנה למקרה שהמחשב הנייד ייפול או יחטוף מכה.

הוכחה נוזלית

לחלק מהמחשבים הניידים של Dynabook יש מקלדות עמידות בפני שפיכת נוזלים, המציעות למשתמשים הגנה מפני נזקי מערכת. כך, אם נשפך נוזל על המקלדת, למשתמשים יש מספיק זמן לנקוט בצעדים הדרושים כדי לשמור את הנתונים שלהם ולכבות את המחשבים הניידים. המצב גם מגן על המערכת על ידי הארכת הזמן שלוקח לנוזל שנשפך להגיע למעגלים הראשיים של המחשב הנייד.

 

About מאיר עשת

Check Also

דיינבוק: חייבים לחשוב על חיסכון באנרגיה ולצמצם משמעותית את גובה חשבונות החשמל

עסקים חייבים למצוא פתרונות משלהם כדי לשרוד ועדיין להישאר תחרותיים. פעולה מידית אחת שארגונים יכולים …

נגישות