שבת , יולי 6 2024
Home > חדשות > עסקאות > ThetaRay מרחיבה את פעילותה לתחומי ה-InsurTech

ThetaRay מרחיבה את פעילותה לתחומי ה-InsurTech

הודיעה כי חתמה על הסכם לנטר ולהגן על תשלומי תביעות הביטוח של חברת הInsurTech האמריקאית  Piie

Mark-Gazit-ThetaRays-CEO

(Payments Intelligent Integration Engine)

שארלוט, ניו יורק ותל אביב, ישראל –13 בפברואר 2023 – ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, ו-Pie Inc., חברת InsurTech אמריקאית, המספקת מנוע תשלומים מתקדם לתשלומי תביעות ביטוח, הודיעו כי חתמו על הסכם בו Piie תטמיע את הפתרון פורץ הדרך של ThetaRay לניטור ואבטחת תשלומי תביעות הביטוח של Piie.

באמצעות ההסכם, Piie (Payments Intelligent Integration Engine) תשלב את פתרון AML לניטור עסקאות מבוסס בינה מלאכותית של ThetaRay כדי לנטר ולזהות חריגות המצביעות על חשד לפשיעה פיננסית בפלטפורמת התשלומים כשירות שלה הכוללת תמיכה ביישומים ניידים.

Ritesh Kirad, מנכ"ל Piie Inc. ציין כי:"יכולות ניטור AML המתקדמות של ThetaRay משלימות את ההתמקדות של Piie בארכיטקטורת תשלומים מודרנית ומאובטחת שמפחיתה עלויות, משפרת את היעילות ומשמחת את המבוטחים".

Ritesh_Kirad_CEO-of-Piie

Piie , פלטפורמת תשלומי הביטוח שבסיסה בשארלוט, צפון קרוליינה, משרתת את תעשיית הביטוח עם פתרון תשלומים בזמן אמת מבוסס בינה מלאכותית. השימוש בפתרון SONAR של ThetaRay לניטור העסקאות שלה, ישפר ויחזק עוד יותר את בקרות הסיכונים החזקות הנוכחיות של Piie.

"Piie מחוללת מהפכה בעיבוד התשלומים במגזר הביטוח." אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "אנו גאים לשתף פעולה עם חברת insurtech המתמקדת בתשלומים דיגיטליים המשפרים את חווית הלקוח, ומאפשרים לחברות לעבד תשלומי ביטוח בעלויות נמוכות יותר ובמהירות ודיוק גבוהים יותר."

אודות Piie

Piie משנה את האופן שבו מתבצעים תשלומים מקוונים מסורתיים באמצעות טכנולוגיית AI מבוססת ענן בפלטפורמת תשלומים כשירות, ומחליפה תהליכים ידניים איטיים יותר בפתרונות דיגיטליים מהירים יותר. הפלטפורמה שלה מתאימה בקלות למערכות הליבה של לקוחותיה, כך שניתן להשיג דרכי תשלום מהירות יותר ללא צורך בשדרוגים יקרים. כתוצאה מכך, הלקוחות שלה מקבלים חווית שימוש מהירה באפליקציות האינטרנט והנייד שלה, תוך ביצוע עסקאות במהירות וביעילות.

אודות ThetaRay:

 ThetaRay, פיתחה פתרון טכנולוגי, פורץ דרך ומהימן מבוסס בינה מלאכותית ( AI) שמאפשר לבנקים ולחברות פינטק להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים. החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים. למידע נוסף: www.thetaray.com

About מאיר עשת

Check Also

HPE  ישראל וחברת סרברז חותמות על מזכר הבנות לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE – HPE GreenLake Cloud.

 באמצעות הצעת שירותי  Co-Location בחוות השרתים המוקמת על ידי סרברז סרברז כפר סבא, בבעלותן של …

נגישות