יום חמישי , מאי 2 2024
Home > WORLD > Relationshop צפויה למזג את Mercatus Technologies ו-Stor.ai

Relationshop צפויה למזג את Mercatus Technologies ו-Stor.ai

 ליצירת אקוסיסטם של מסחר מקושר עבור קמעונאים של מוצרי מכולת בכל הגדלים

היכולות המשולבות של החברה הגלובלית החדשה יעזרו לרשתות מכולת אזוריות ולבעלי מכולת עצמאיים להתחרות נגד רשתות ארציות גדולות וסיטונאים המוניים

יוסטון, 9 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

Relationshop, ספקית פתרונות מעורבות דיגיטלית עבור מרכולים ורשתות קמעונאיות אחרות, הודיעה היום כי השלימה מיזוג בין שתי ספקיות מובילות של פתרונות מסחר אלקטרוני עבור רשתות מכולת אזוריות ובעלי מכולת עצמאיים:Mercatus Technologies, אשר בסיסה בטורונטו, ו-Stor.ai, הפועלת בתל אביב. החברה הממוזגת החדשה תיקרא Mercatus, שם המעיד על הנתח שתפס מותג המסחר האלקטרוני במגזר מוצרי המכולת, ותפעל כחברת בת בבעלות מלאה של .Relationshop Inc.

המיזוג האסטרטגי משלב בין פלטפורמת המסחר האלקטרוני הארגונית של Mercatus לבין המומחיות של Relationshop באיחוד נתונים ממקור ראשון והפעלת מעורבות דיגיטלית מותאמת אישית. עסקה זו באה בעקבות רכישת Stor.ai, פתרון מסחר אלקטרוני עבור בעלי מכולת עצמאיים, על ידי Relationshop בינואר 2023. היכולות המשולבות של כל שלוש החברות תיצור אקוסיסטם מסחרי מחובר עם מעורבות איתנה של קונים, התאמה אישית ופתרונות נאמנות בגודל מותאם לקמעונאים בכל הגדלים בצפון אמריקה, באירופה ובמזרח התיכון.

מיזוג זה מגיע בתקופה בה רשתות מכולת אזוריות ובעלי מכולת עצמאיים מתמודדים עם תחרות עיקשת מצד רשתות ארציות גדולות וסיטונאים המוניים, דוגמת Walmart. מחקר אשר בוצע על ידיBrick Meets Click תחת חסותה של Mercatus בנובמבר 2023, הראה שסוחרים המוניים חלפו על פני המרכולים והפכו לפורמט הקמעונאי העיקרי, עליו מסתמכים רוב משקי הבית עבור רכישות מוצרי המכולת שלהם לאורך החודש, באופן מקוון ובחנות כאחד.

החברה הממוזגת קובעת תקן גלובלי חדש ליצירת חווית קניה דיגיטלית מאוחדת, מותאמת אישית ונוחה ממקור ראשון, המושכת לקוחות, מגדילה את היקף המכירות המקוונות והמכירות בחנות, מחזקת את שיעור הלקוחות ומגבירה את הנאמנות.

בסיס הלקוחות של החברה מתפרש כעת על פני מדינות ויבשות, עם למעלה מ-1,800 חנויות של רשתות מכולת אזוריות בארצות הברית ויותר מ-400 חנויות מכולת עצמאיות בכל רחבי העולם, לרבות בבריטניה, בצרפת ובקנדה. בין רשתות המרכולים הבולטות ניתן לציין את Albertsons, United Supermarket,  Big Y Foods, Buehler’s Fresh Foods, Carrefour, East of England COOP ו-Vallarta Supermarkets. הרשימה כוללת, בין היתר, גם את Stater Brothers Markets, Winn Dixie,Weis Markets, Harvey’s Supermarkets, WinCo Foods, Strack & Van Til, ו-C&S Wholesale’s Piggly Wiggly Midwest. בנוסף יש לחברה נוכחות מובילה בשוק הישראלי, עם 90% מבעלי חנויות המכולת המנהלים את פלטפורמות המסחר המקוון שלהם ממקור ראשון.

עם המיזוג, מספר מנהלים בכירים ב-Mercatus יאיישו תפקידי מפתח בארגון המורחב. סילבן פרייה, אשר מונה לאחרונה לתפקיד נשיא אזור צפון אמריקה ומנהל התפעול הראשי העולמי, אמר כי "Mercatus ניצבת בחזית המענה לצורכי המסחר הדיגיטלי של רשתות מכולת אזוריות ומרכולים מזה למעלה מ-15 שנים. מיזוג זה מגביר את היכולת שלנו להעניק ערך חסר תקדים ללקוחותינו באמצעות שילוב הטכנולוגיה המוכחת שלנו והמומחיות שלנו במסחר אלקטרוני עם הפתרונות החדשניים למעורבות לקוחות והתאמה אישית של Relationshop".

גיילן וולטרס, מנהל בעל חזון והמייסד והמנכ"ל של Relationshop, אשר בעברו חמישה עשורים של ניסיון בקמעונאות של מוצרי מכולת, יכהן כמנכ"ל החדש של Mercatus.

"צוות ההנהלה הבכיר ב-Mercatus, הנהנה מגיבוי של מועצת המנהלים שלנו, מסור בכל מאודו לקידום דרישות המסחר המקושר של קמעונאים של מוצרי מכולת", אמר. "קמעונאים של מוצרי מכולת זקוקים לפתרונות אוטומטיים גמישים המסוגלים לתת מענה לאיום התחרותי מצד הרשתות הארציות ואובדן השליטה הנובע מהסתמכות על ספקי משלוחים מצד שלישי. כאשר אנו מביטים אל העתיד, אנו נרגשים לאחד כוחות, תוך הגדלת ההיצע שלנו על מנת לתת מענה ייחודי לדרישות המתפתחות של מרכולים והלקוחות שלנו בעולם כולו".

Piper Sandler ו-Solomon Partners שימשו כיועצים הפיננסיים של Relationshop ו-Relationshop בהתאמה. פרטי העסקה לא נחשפו.

למידע נוסף על החברה הממוזגת, היכנסו ל-mercatus.com.

אודות Relationshop

Relationshop היא ספקית מובילה של פתרונות מעורבות לקוחות עבור עסקים קמעונאיים. הצוות המנוסה שלנו מרוכב ממומחים לפעילות קמעונאית, לשיווק ולטכנולוגיה, הנלהבים לעזור ללקוחות הקמעונאיים שלנו ליצור יחסים מחוברים ורווחיים עם קונים באמצעות שימוש בנתונים, מעורבות מותאמת אישית והענקת חוויית קנייה חלקה ואחידה, מן הרכישה המקוונת ועד לחנות.

אודות Mercatus

Mercatus עוזרת לעסקי מכולת מובילים להחזיר לידיהם את השליטה על חוויית המסחר המקוון שלהם ומעניקה להם את הכוח להעניק חוויית קניה מקוונות מקצה לקצה עם מיתוג קמעונאי, מן החנות ועד לדלת. הרשת הנרחבת שלה, המונה יותר מ-60 שותפי אינטגרציה, מאפשרת לעסקי מכולת לעבוד עם שותפים לפי בחירתם, בתנאים שלהם. ביחד, אנו מאפשרים ללקוחות ליצור חוויות קניה דיגיטליות אותנטיות עם פתרונות להגברת מעורבות הקונים, הגדלת נתח הארנק והשגת רווחיות, תוך התאמה מהירה לשינויים בהתנהגות הצרכנים.

אודות Stor.ai

Stor.ai, חברה בבעלות Relationshop, מעצימה רשתות אזוריות ובעלי חנויות מכולת עם פלטפורמת iCommerce מאוחדת, המשלבת בין מצוינות תפעולית וכלי ניתוח נתונים ויכולות מעורבות כלל-ערוציות, על מנת להגדיל את נפח העסקאות, לחזק את הנאמנות ולהגביר את המכירות. הפלטפורמה מציעה לבעלי חנויות מכולת כלי מעורבות כלל-ערוציים וכלי התאמה אישית אמיתיים בתחומי הבריאות והתזונה, תוכניות נאמנות והטבות, שיווק בדואר אלקטרוני ובהודעות טקסט, עלונים דיגיטליים וכלי ניתוח נתונים עבור לקוחות מקוונים, בלתי מקוונים והיברידיים.

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות