יום חמישי , מאי 2 2024
Home > WORLD > VeriSilicon מרחיבה את המערכת האקולוגית של שעוני ה-GUI בשיתוף עם QDay Technology לקבלת חוויית משתמש משופרת

VeriSilicon מרחיבה את המערכת האקולוגית של שעוני ה-GUI בשיתוף עם QDay Technology לקבלת חוויית משתמש משופרת

מתן תאימות משופרת, יעילות עלות וזמן מואץ לשוק עבור לקוחות של שעונים חכמים

לאס וגאס, 10 בינואר 2024, BUSINESS WIRE)):

חברת VeriSilicon  (688521.SH)  הודיעה היום כי QDay Technology,  מומחה לפיתוח תוכנת GUI, הצטרפה לאקו-סיסטם בממשק המשתמש הגרפי של (GUI) של VeriSilicon כדי לפתח פתרונות GUI של שעונים חכמים עבור מגוון רחב של יישומים.

הספק נמוך ועתיר תכונות של VeriSilicon  2.5D Graphics Processor Unit (GPU) IP  יחד עם IP לעיבוד התצוגה הנלווה שלו, מאומצים באופן נרחב על ידי ספקי SoC של שעונים ברחבי העולם. טכנולוגיות אלו תוכננו במיוחד כדי לשפר את חווית המשתמש בשעונים חכמים, על ידי אספקת ביצועים גבוהים, גרפיקה וקטורית באיכות גבוהה, כמו גם יעילות אנרגטית ללא תחרות וטביעת רגל סיליקון קומפקטית ברמה שלה. באמצעות שיתוף הפעולה עם שותפי מערכת אקולוגית כמו QDay Technology, VeriSilicon תרחיב את טווח ההגעה שלה לבסיסי לקוחות רחבים יותר, ותקל על פיתוח יישומי שעונים חכמים מגוונים יותר.

נאו ז'ו, מנכ"ל QDay Technology, אומר, "ל-GPU 2.5D של VeriSilicon יש ביצועים מצוינים ומעמד מוביל בשוק בתחום השעונים החכמים, ואנו נרגשים לשלב את המומחיות שלנו בעיצוב ,GUI כדי ליצור חוויות שעון חכם יוצאות דופן עבור הלקוחות שלנו. על ידי אימוץ הפתרון המקיף המבוסס על הטכנולוגיות המובילות של VeriSilicon, הלקוחות שלנו יקבלו גישה לפתרון חזק של שעונים חכמים, שיניע אותם לעמדה מובילה בשוק התחרותי של השעונים החכמים".

"טכנולוגיה לבישה, במיוחד בגזרת השעונים, מתנסה בעלייה בביקוש המונע על ידי מספר הולך וגדל של יישומים. כחלק מהמחויבות שלנו לשרת את לקוחות ה-SoC ואת משתמשי הקצה שלהם בצורה יעילה יותר, אנו מרחיבים באופן אקטיבי את מערכת ה-GUI של השעון העולמי שלנו. הרחבה זו כוללת הקמת שותפויות אסטרטגיות באזורים שונים, כדי לתת מענה טוב יותר לצרכים המקומיים וליצור קשר חזק יותר עם בסיס הלקוחות שלנו", אמר וויי דין דאי, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת ה-IP ב-VeriSilicon. "GUI ניצבת כמאפיין מכריע עבור שעונים, ומאמצי שיתוף הפעולה שלנו עם לקוחות ושותפי מערכת אקולוגית, מתמקדים במיטוב של היכולות שלה תוך מזעור צריכת החשמל. אנו שמחים לקבל בברכה את QDay Technology כחלק בלתי נפרד מהמערכת האקולוגית שלנו באזור סין, אשר תחזק עוד יותר את הנוכחות האזורית שלנו ותשפר את חווית המשתמש."

כדי לבחון את תיקי ה-IP העשירים שלנו, אנו מזמינים אותך לבקר בדוכן של VeriSilicon ב-Venetian Expo (דוכן מס': Bassano 2701 & Bassano 2702) במהלך תערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES) 2024, המתקיימת בין ה-9 בינואר ל-12 בינואר בלאס וגאס.

אודות טכנולוגיית QDay

QDay Technology הנו ארגון שירותי תוכנה המסתמך על מסגרת LiteGfx שפיתח בעצמו, המנצל באופן מלא את הביצועים של שבבים שונים, ומספק ללקוחות פתרונות GUI חוצי פלטפורמות, חד-פעמיים ומוצרי אפקטים מיוחדים עשירים וצבעוניים. באמצעות מסגרת 2.5D לאפקטים מיוחדים בפיתוח עצמי, טכנולוגיית תלת מימד מדומה ומשולבת עם טכנולוגיית מנוע הפיזיקה של מערכת החלקיקים. כל האפקטים המיוחדים ב-2.5D מוטבעים ב-LiteGfx Designer, מה שמקל על הלקוחות להשתמש בפיתוח ולהתאים אותם אישית, ויוצר עבורם תמונה ויזואלית ייחודית. החברה מעשירה את עתודות המוצרים שלה בטכנולוגיית 2.5D, ועוזרת ללקוחות להתבלט בתוך התחרות העזה בשוק. QDay Technology מאמינה במיוחד שעיצוב חזותי מעולה הוא המפתח לשיפור ערך המותג של החברה והתחרותיות בשוק. למידע נוסף, בקר בכתובת: http://www.qdaytek.com/en/index.html

אודות VeriSilicon

VeriSilicon מחויבת לספק ללקוחות שירותי סיליקון מותאמים אישית ומבוססי פלטפורמה, מקיפים, ושירותי רישוי IP מוליכים למחצה הממנפים את ה-IP של המוליכים למחצה הפנימיים שלה. למידע נוסף, בקר בכתובת: www.verisilicon.com

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות