יום שני , מאי 6 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > Aimbetter עם הפנים לחו"ל

Aimbetter עם הפנים לחו"ל

החברה התקבלה לתכנית הדגל של הנספחויות הכלכליות בברזיל והשתתפה באירוע בינלאומי בתחום הסייבר מטעם מכון הייצוא הישראלי

חברת Aimbetter הישראלית, מבית Ryltech, אשר מתחילת המלחמה המשיכה לעבוד ממשרדיה באשקלון ולא נכנעה לטילים ולאזעקות הרבות שהיו בעיר, מחזקת את קשריה בעולם. Aimbetter פיתחה פלטפורמה RTPS Real-Time Problems Solving לפתרון בזמן אמת של בעיות בבסיסי נתונים, סיסטם, גיבויים, מערכת הפעלה ואפליקציות ארגוניות.

ScaleUp InBrazil 2023

Aimbetter התקבלה לתכנית הדגל של הנספחויות הכלכליות בברזיל ScaleUp InBrasil -.

יהודה לסרי, מנכ"ל Aimbetter. צילום יעל אורבך

תהליך הבחירה נמשך מספר חודשים וכלל מספר שלבים, שבמהלכם נבחנו מאות סטארטאפים מישראל, סינגפור ויפן. בסוף התהליך נבחרו 4 סטארטאפים מישראל, 3 מסינגפור ו-3 מיפן, אשר התאימו לקריטריונים כמו חדשנות, בשלות והתאמה לשוק הברזילאי. תוכנית זו מהווה אקסלרטור ייחודי לחברות ישראליות ומטרתה להעניק לחברות שנבחרו ליווי צמוד וסיוע בכניסה לשוק הברזילאי.

צפריר להב, Global VP Sales ב- AimBetter, חזר בימים אלה מברזיל, כנציג החברה, שם נפגש עם חברות מובילות בשוק הברזילאי, פגישות אשר הניבו אישורים רבים להתקנת המערכת בארגונים וחברות, בהיקף שהפתיע את המארגנים. זו הפעם הראשונה שבה סטארטאפ בתוכנית מתחיל פעילות במהלך השבועיים הראשונים, כשבמפגשים קודמים, לקח לחברות למעלה מחצי שנה בכדי להתניע פעילות.

מעבר לכך, נוצרו קשרים חשובים לבניית תשתית בברזיל וכן קשרים עם משקיעים פוטנציאלים.

צפריר להב, סמנכ"ל מכירות Aimbetter מבית Ryltech: "הנסיעה לברזיל והמפגש הפיזי עם החברות, למרות המצב בארץ הייתה חשובה ביותר ולמרות שמשרדינו נמצאים באשקלון המטווחת, הוכחנו כחברה חוסן עסקי וארגוני, דבר שחיזק מאד את האמון בחברה ובפתרון שלנו.

Cybertech Europe 2023

עוד לפני המפגש בברזיל, השתתפה Aimbetter באירוע בינלאומי בתחום הסייבר אשר התקיים ברומא, איטליה – Cybertech Europe 2023, כחלק ממשלחת של 12 חברות מטעם מכון הייצוא הישראלי המתמחות בפתרונות אבטחת סייבר והציגה בו את המוצר פורץ הדרך של החברה לקהל בינלאומי מקצועי.

Cybertech Europe 2023 הוא אירוע הידוע בחיבור בין מומחים, מובילי חדשנות בארגונים ומובילי תעשייה בתחום אבטחת הסייבר והתגלה כחוויה שלא תסולא בפז. האירוע נערך בעיר התוססת רומא, איטליה, ושימש כפלטפורמה מושלמת לחשוף את הפתרון המהפכני של AimBetter, שנועד להעצים מנהלי IT ולשפר את אבטחת הסייבר בארגון.

באירוע נוצרו קשרים עם מאות חברות ואנשים בכירים בתחום ונציגי החברה קיבלו תגובות חיוביות ביותר בנוגע לייחודיות הפתרון של החברה, כולל ענקית הטכנולוגיה IBM.

יהודה לסרי, מנכ"ל Aimbetter : "השתתפותנו שלי ושל צפריר להב בסייברטק אירופה 2023 הייתה הצלחה מסחררת. הצלחנו להציג את AimBetter לקהל גלובלי, ליצור שותפויות יקרות ערך ולהתחבר למובילים בתעשייה. ככל שאנו ממשיכים לשכלל ולשפר את הפתרון שלנו, אנו נשארים מחויבים לספק למנהלי IT ולארגונים את הכלים הדרושים להם כדי לנהל ביעילות את המערכות שלהם ולהגן מפני איומי אבטחת סייבר. היה לנו הכבוד לפגוש כמה מהשחקנים המשפיעים ביותר בתחום הסייבר. המפגשים הללו לא רק היו מאירים אלא גם סימנו את תחילתן של שותפויות מבטיחות שללא ספק יתרמו לקידום ניהול ה-IT ואבטחת הסייבר ברחבי העולם".

About מאיר עשת

Check Also

NESS ועיריית תל אביב השלימו בהצלחה את אחד הפרויקטים המשמעותיים בארץ של מעבר למערכת SAP S/4HANA

מדובר בפרויקט רחב היקף מבחינת כמות המשתמשים והוא מוערך במיליוני ש"ח חברת NESS מקבוצת חילן, …

נגישות