יום שני , מאי 6 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > מטריקס השלימה פרויקטי אוטומציה בפאפאיה גלובל

מטריקס השלימה פרויקטי אוטומציה בפאפאיה גלובל

מטריקס פתרונות פיננסים וטכנולוגיות סיימה לאחרונה ביצוע פרויקט הטמעת תהליכי אוטומציה מבוססי RPA בשילוב OCR בסטארט-אפ פאפאיה גלובל, חלוצה במיכון תהליכים מקצה לקצה. תהליך ה- RPA הראשון שפותח עם מטריקס במסגרת הפרויקט מטפל בהזרמת חשבוניות שהופקו במערכת הנהלת חשבונות (PRIORITY ) לתוך הפלטפורמה של PAPAYA בצורה אוטומטית. בהמשך מתוכננת הרחבת השימוש בכלי ה-RPA עבור מיכון תהליכים נוספים. הפרויקט כלל איפיון, פיתוח אוטומציה עבור קליטת חשבוניות במערכת פאפאיה ואוטומציה עבור טיפול בחשבוניות ששולמו, הפיתוח בוצע באמצעות פתרון RPA של UIPATH ובשילוב פתרון של חברת Abbyy לצורך חילוץ נתונים מהחשבוניות הסרוקות.

נורברט גז. צילום עמיר גז

פאפאיה גלובל נותנת פתרון מקצה לקצה לניהול כלל כח האדם והשכר הגלובאלי בשילוב מגוון רחב של שירותים תומכי העסקה ושכר לארגונים בכל הגדלים אשר פרוסים בכל רחבי העולם. החברה פיתחה פלטפורמת ענן המאפשרת ללקוחות לנהל ולתפעל את כלל תהליכי השכר הגלובאליים בצורה מקוונת שמשלבת ניהול תהליכי קליטה, תפעול שכר ותשלום,
תוך שימוש באוטומציות תפעול, בקרות נתוני שכר שמשולבים במערכת. הפלטפורמה מנגישה דאשבורד אחיד ואינטואיטיבי לשכר הגלובאלי בו מרוכזים נתוני שכר וכ"א מכל העולם תוך יצירת שפה אחידה ואינטואיטיבית, סיכומים וחיתוכים של נתוני השכר והעובדים (עם המרות מטבע) בכלי BI מתקדמים וחווית משתמש ידידותית ואינטראקטיבית. לחברה פריסה גלובלית בכל המדינות בעולם בתצורה שמבטיחה עמידה בחוקי העסקה ושכר מקומיים כחלק מתהליך העבודה המובנה בפלטפורמת הענן.

שילוב של כלי ה- RPA וה- OCR בארגון, מאפשר לחברה מיכון ועבודה יעילה יותר בצד הBackOffice והתפעול של המערכות, כולל: אינטגרציה בין מערכות, אוטומציה של עבודות ידניות רפטטיביות, ייעול תהליכים, חיסכון משמעותי בזמן, איכות נתונים גבוהה יותר, והסבת העובדים לביצוע תפקידי בדיקות ובקרה על איכות התהליך והנתונים.

לנה מיטלמן.צילום דורית בורוכוב

נורברט גז, מנהל תחום Data Automation בפאפאיה גלובל: "החברה נכנסה לאחרונה לתחום ה- RPA באופן אסטרטגי וזאת על מנת לייעל את עבודת החברה. האוטומציה החדשה חוסכת לנו שעות יקרות של עבודה ומאפשרת לנו ייעול וזירוז תהליכים רפטטיביים. היתרון הגדול של RPA הוא האפשרות להטמעת תהליכים מהירה ובאופן מתמשך, כך שאנחנו כל הזמן משפרים את התהליכים ומלמדים את הבוטים לעשות עבודה טובה, יעילה ואיכותית יותר."

לנה מיטלמן, מנהלת תחום פתרונות אינטגרציה בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס: "שמחים לבשר על השלמת מס' פרויקטי אוטומציה  (RPA+OCR)בפאפאיה גלובל אשר התחילו ובוצעו בשיא משבר הקורונה. באמצעות הטמעת כלי ה- RPA של UIPATH הצלחנו לייעל ולקצר תהליכי ליבה במערכת החשבוניות בארגון, בנוסף באמצעות המעבר לאוטומציה והפעלת תהליכים רובוטים התאפשר לפנות משאב אנושי לביצוע פעולות חיוניות יותר, הדבר בעל ערך רב במיוחד בתקופה המורכבת בה אנו מצויים. שילוב הטכנולוגיות RPA כ"ידיים" ו- OCR כ"עיניים", נותן מענה מקיף ושלם לאוטומציה של תרחישים תפעוליים ועסקיים שעד היום היו ידניים.

הפרויקט שהחל בשיאו של הגל הראשון של הקורונה הצריך הסתגלות הן של מטריקס והן של פאפאיה גלובל לעבודה אפקטיבית בתנאי חדשים של סגר ועבודה מרחוק, מטריקס התאימה את צוותי הפיתוח ויצרה מתודולוגיות ברורות לעבודה מרחוק בצוותים משותפים יחד עם הלקוח, בשיתוף פעולה מוצלח ואפקטיבי. הפרויקט הסתיים בזמן ועמד בכל היעדים – לו"ז, תקציב, ומטרות בפועל".

About מאיר עשת

Check Also

NESS ועיריית תל אביב השלימו בהצלחה את אחד הפרויקטים המשמעותיים בארץ של מעבר למערכת SAP S/4HANA

מדובר בפרויקט רחב היקף מבחינת כמות המשתמשים והוא מוערך במיליוני ש"ח חברת NESS מקבוצת חילן, …

נגישות