יום ראשון , מאי 19 2024
Home > WORLD > KLDiscovery עושה צעדים לחיזוק היסודות הפיננסיים ארוכי הטווח במאזן

KLDiscovery עושה צעדים לחיזוק היסודות הפיננסיים ארוכי הטווח במאזן

חתמה על הסכם עקרוני עם בעלי אג"ח ומלווים לתקופה להפחתת החוב/ מבנה הוני חזק יתמוך במודל הצמיחה של KLDiscovery ובהשקעתה בפתרונות לקוח מובילים בשוק. העסקה צפויה להיסגר בזמן הקרוב

עדן פריירי, מינסוטה, 5 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

כריס ווילר, מנכ"ל KLDiscovery.

‏KLDiscovery Inc ‏(“KLDiscovery” או "החברה"), גוף מוביל בתחום ניהול הנתונים, פיקוח על מידע, eDiscovery ופתרונות שירותי ייעוץ, הכריזה היום כי חתמה על הסכם עקרוני עם בעלי האג"ח העיקריים שלה ועם המלווה בריבית להפחתת חוב החברה בטווח הארוך ולחיזוק מיצובה הפיננסי, מה שיאפשר ל-KLDiscovery להתמקד במודל הצמיחה ולהניע השקעה בפתרונות הלקוחות שלה המובילים בשוק.

"ההכרזה היום מהווה צעד חשוב עבור החברה שלנו כשאנו נעים אל העתיד במבנה הוני שתומך בצוות המוביל בתחום, וכן בצמיחה ארוכת טווח וביעדי הרווחיות", אמר כריס ווילר, מנכ"ל KLDiscovery. “KLDiscovery הוא עסק חזק עם מיצוב מוביל בשוק, מותגים מובחרים וחזון ברור לעתיד. הסכם זה נותן דגש לביטחון של שותפי ההון המובילים שלנו בחזון ויקנה לחברה את הגמישות הפיננסית לה היא זקוקה כדי להמשיך ולספק את החידושים, את יכולת החשיבה המתקדמת ואת ההצעות הטובות מסוגן אותן לקוחותינו מצפים לקבל מאיתנו. צוות KLDiscovery הגלובלי מצויד כעת יותר מתמיד בכלים הדרושים לו כדי לנוע קדימה תוך התמקדות במתן עזרה ללקוחותינו בהערכת הצורך המשפטי, הרגולטורי וצורכי הנתונים המאתגרים ביותר שלהם".

בנוסף לחתימה על המסמכים הסופיים, העסקה תאפשר המרה של איגרות החברה ברות ההסבה שטרם נפרעו לכ-96% מהשווי הציבורי הקיים. בנוסף, הלוואת החברה תוארך עד אוגוסט 2027.

הסכם עקרוני זה משקף את התמיכה החזקה של בעלי האג"ח והמלווים של KLDiscovery וממצב את החברה בעמדה שתאפשר לה להמשיך ולהתמקד בהשקעת צמיחה בנוסף לתוכנה ולשירותים מאופשרי טכנולוגיה. פיצול ההון המשוער שתואר לעיל עשוי לעבור התאמה כתוצאה מדיונים מתמשכים ומהנוסח הסופי של העסקה.

ידיעה זו מתפרסמת בעקבות הביצועים הפיננסיים הגבוהים במיוחד של KLDiscovery בשנת 2023, מה שמשקף הכנסות גבוהות בשנה כולה, EBITDA ו-EBITDA מתואם. החברה מתבססת על המומנטום וממשיכה להתרחב ולמדרג את עצמה במטרה לתת מענה לנושאים החשובים והמורכבים ביותר בשם בסיס הלקוחות הגלובלי והגדל שלה. KLDiscovery ממשיכה לבצע השקעות משמעותיות בטכנולוגיה הטובה מסוגה שלה, אשר בראש נמצאת Nebula, מוצר הדגל של החברה, פתרון בינה מלאכותית / למידה חישובית מקצה לקצה שמהווה פלטפורמה אחת לטיפול בנתונים משפטיים ובנתונים מסוג אחר.

יועצי KLDiscovery

Gibson, Dunn & Crutcher LLP היא היועצת המשפטית, Guggenheim Securities, LLC משמשת כגורם הבנקאי להשקעות, AlixPartners היא יועצת פיננסית, ואילו C Street Advisory Group היא יועצת התקשורת האסטרטגית.

אודות KLDiscovery

KLDiscovery מספקת תוכנה ושירותים מאופשרי טכנולוגיה שעוזרים לחברות משפטים, לתאגידים ולגופי שלטון לפתור אתגרי נתונים מורכבים. ל-KLDiscovery 26 אתרים ב-17 ארצות, והחברה היא גוף מוביל בעולם בניהול נתונים הטוב מסוגו, פיקוח על מידע ופתרונות eDiscovery לתמיכה בנושאים משפטיים, בתאימות לתקנות ולצורכי החקירה הפנימית של לקוחות. מעניקה שירות לארגונים מזה למעלה מ-30 שנים, והיא מציעה שירותי איסוף נתונים וחקירה פורנזית, הערכה מוקדמת של מקרים, עיבוד נתונים, אירוח תוכנות יישומים ונתונים לצורך סקירת מסמכים מבוססת web, וכן שירותים מנוהלים לסקירת מסמכים. בנוסף, KLDiscovery מציעה יכולות שחזור נתונים, התאוששות מאסון, חילוץ ושחזור דואר אלקטרוני, השמדת נתונים וניהול קלטות מהטובות בעולם, זאת באמצעות עסקי ניהול הנתונים הגלובליים שלה בשם Ontrack. KLDiscovery קיבלה הכרה כאחת מהחברות בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר בצפון אמריקה הן על ידי Inc. Magazine (Inc. 5000) והן על ידי Deloitte (Deloitte’s Technology Fast 500), כמו גם הכרה במנכ"ל כריס ווילר כיזם השנה לשנת 2014 (Entrepreneur of the Year™) מטעם Ernst & Young. בנוסף, KLDiscovery קיבלה הכרה כ-Relativity Certified Partner והיא מחזיקה מרכזי נתונים עם אישור ISO/IEC 27001 ברחבי העולם. לקבלת פרטים נוספים, בקרו בכתובת www.kldiscovery.com .

About מאיר עשת

Check Also

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה

טוקיו, 16 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת …

נגישות