שבת , מאי 18 2024
Home > 3D > חברת ההנדסה האיטלקית VLP and Partners משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לניהול פרויקטים אדריכליים מורכבים.

חברת ההנדסה האיטלקית VLP and Partners משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לניהול פרויקטים אדריכליים מורכבים.

  • פלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן מאפשרת וירטואליזציה של ידע ומיומנות ומשפרת יעילות ושיתוף בפרוייקט
  • בעלי העניין בפרוייקט יכולים לקבל גישה סימולטנית, בזמן אמת למידע שקשור בבנייה, שיוצג להם במודל תלת מימדי, כך יוכלו לנהל תכנונים מורכבים ולמנף את טכנולוגיית התאומים הוירטואליים.
  • VLP and Partners תוכל לייעל את תהליכי הבניה וליצור את הדור הבא של המבנים והגיאומטריות בתחום הבניין.
    Egg-or-onion. קרדיט דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס הודיעה, כי VLP and Partners, חברת הנדסת בנייה איטלקית המתמחה בתכנון חזיתות מורכבות ומבני פלדה, משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן כדי לנהל את הפרויקטים האדריכליים הגדולים שלה, שנעשים יותר ויותר מורכבים.

השימוש בפלטפורמה מאפשר לכל בעלי העניין בפרוייקטים של  VLP and Partnersרמה גבוהה יותר של גמישות וגישה סימולטנית בזמן אמת לנתוני בניה, שמוצגים במודל תלת מימדי. בדרך זו, תוכל החברה לתכנן חזיתות מורכבות ברמה גבוהה של דיוק, לנהל ביעילות את תכנון הבניין ולהשתמש באופן שיתופי בטכנולוגיית התאומים הוירטואליים.

 

חברת VLP and Partners  מורכבת ממהנדסים ואדריכלים המתמחים במודלים תלת מימדיים וממהנדסי מבנים העוסקים בחישובי תרמיות, פלדה וחיפוי חזיתות. החברה ביקשה להשתמש בטכנולוגיות חדשניות לעיצוב חזיתות, במטרה לקצר את ההליכים המתמשכים הקשורים בפיתוח פרויקטים ולתרום ליצירת הדור הבא של קירות מסך, בניינים רבי קומות ומבנים נוספים שמתאפיינים בגיאומטריות שהולכות ונעשות מורכבות.
בנוסף, ביקשה לייעל את תהליכי הבניה, לעשות שימוש חוזר בדגמים ובשרטוטים, לזהות פתרונות חדשניים, ולשמור על עלויות נמוכות.

ASSONOMETRIA. קרדיט דאסו סיסטמס

ל-VLP and Partners, נסיון של שנים עם אפליקציות התכנון של דאסו סיסטמס ועתה החלה להשתמש בפתרון החוויה לתעשיה“From Experience to Construction”  על פלטפורמת 3DEXPERIENCE  לניהול עיצובים ופרויקטים בסביבה וירטואלית אחת, מה שיאפשר לה לפתור, באופן שיתופי, כל אתגר אדריכלי והנדסי.

ההטמעה בענן אפשרה ל- VLP and Partnersלהתחיל להשתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE באופן מיידי, ללא צורך בתשתית IT פיזית. המידרגיות של הפלטפורמה אפשרה דרכי עבודה חדשות, המבוססות על גמישות רבה יותר ויכולת ליצור אינטראקציה עם לקוחות בצורה חלקה.

"אנחנו תמיד שואפים להגדיר עם הלקוחות שלנו את המתודולוגיה הטובה ביותר לשתף פעולה במהירות וביעילות. פלטפורמת 3DEXPERIENCE עוזרת לנו בכך. כעת אנו יכולים לשתף את המודלים התלת-ממדיים שלנו עם לקוחות בענן ואנחנו מקווים שגם הם יאמצו את הגישה הזו יותר ויותר: להיות באינטראקציה, לשתף מידע ולזהות את הפתרונות הטובים ביותר", אמרה סימון לוקאנג'לי, מייסדת-שותפה ושותפה ב-VLP and Partners ."בעידן שלנו, חברות בניה, מעבר לבניית מבנים יפהפיים ומערכות יעילות, נדרשות לתכנן אותם לעמוד בדרישות הקיימות לאורך זמן ולפתור מגוון בעיות עבור גורמים רבים המעורבים בפרוייקט", אמר רמי דורנייה, סגן נשיא, אדריכלות, הנדסה ותעשיית הבנייה, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת3DEXPERIENCE  מרכזת ומחברת את כל הנתונים והמידע כדי לאפשר וירטואליזציה של ידע ומיומנות. VLP and Partners יכולה לשלב את הכישורים והמומחיות שלה עם טכנולוגיות התלת-ממד שלנו כדי לפשט את הפרויקטים המורכבים ביותר ולשפר את החדשנות ואת הביצועים שלה, גם בפרויקטים גדולים הדורשים ניהול של אלפי רכיבים".

FOR MORE INFORMATION

 Dassault Systèmes’ industry solution experiences for Architecture, Engineering and Construction:  https://www.3ds.com/industries/architecture-engineering-construction

Dassault Systèmes’ 3DEXPERIENCE platform, 3D design software, 3D Digital Mock Up and Product Lifecycle Management (PLM) solutions: http://www.3ds.com

 

 

 

About מאיר עשת

Check Also

Tier One Aerospace Supplier SABCA Group Selects Dassault Systèmes’ 3DEXPERIENCE Platform to Future-Proof Its Business

  SABCA selects the 3DEXPERIENCE platform for its new product life cycle management system SABCA …

נגישות