יום ראשון , מאי 19 2024
Home > WORLD > MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס

MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס

יוסטון, 3 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

וינסנט לואיס מוגאס PHOTO-CREDIT-MOGAS-Industries-Inc

MOGAS אבלה על מות יושב הראש והמייסד האהוב של החברה וינסנט לואיס מוגאס, שהלך לעולמו ב-2 במאי 2024 ביוסטון, טקסס. לואיס הקדיש את חייו לבניית עסק לייצור שסתומים ולתרבות חברה שקידשה את הטוב מעל לכול.

תעשיות MOGAS נוסדו במאי 1973 כשלואיס מוגאס רכש חנות מכונות קטנה ביוסטון. הוא השיג במהרה את הזכויות לספק ולייצר שסתומי כדור ל- .Cameron Iron Worksתחת הנהגתו של לואיס, החברה חקרה כשלים בשסתומים וייסדה מחלקת מחקר ופיתוח שייצרה שסתומים בהתאמה אישית ליישומים שונים. משנת 2000, MOGAS הקימה משרדי מכירות ושירות באוסטרליה, סין, אירופה, קנדה, דרום אמריקה, המזרח התיכון והודו.

עוד בראשית דרכו, לואיס מוגאס הציג גישות עסקיות שהפכו לבסיס ערכי הליבה של החברה – כל אחד הוא מנכ"ל של משהו, עבודה צריכה להיות מהנה ועשיית הדבר הנכון – ואלה רק על קצה המזלג. אמונתו שעבודה יכולה להיות כיפית ומכבדת מניעה את הצוות ב-MOGAS ואת העקרונות העסקיים של החברה כיום.

לואיס זכה בחייו בפרסים רבים בשם החברה, ביניהם כניסה ל-500 החברות הפרטיות בעלות הצמיחה המהירה ביותר, מספר פרסים ל'מקום העבודה הכי טוב בטקסס', מצוינות ספק, וכן עלייה לגמר התחרות השנתית 'העסק המשפחתי הגדול בטקסס', ו'המוצר בעל האיכות הגבוהה ביותר'. יותר מכול, הוא היה גאה בעבודת הצדקה שלו ושל משפחתו, במסגרתה תרמו למוסדות Ronald McDonald House HoustonThe Periwinkle FoundationCamp for AllNational Multiple Sclerosis Association וכן גם למספר בתי ספר מחוזיים ביוסטון. ב-2017 הוענק ללואיס מוגאס התואר "בוגר מכובד" מאוניברסיטת טקסס A&M, קינגסוויל, הודות להקמת מלגת ההתמדה של משפחת מוגאס. תעשיות MOGAS העניקו גם מלגות ומענקי לימוד לעובדים ולילדיהם, וחנכו מתמחים בתקופות הקיץ.

משפחתו של לואיס מוגאס, צוות הנהגת MOGAS והעובדים ברחבי העולם אבלים על האובדן של האיש האדיר הזה, שמנהיגותו תאמה לתשוקתו לחיים ולעזרה לאחרים. כולנו נישא איתנו בלב את השיעורים שלואיס לימד אותנו ונמשיך לחלוק את מורשתו עם העולם דרך העבודה וחיינו.

"ממשו תמיד את הערכים שלכם דרך עבודה, כך שאתם נוסעים הביתה בסופו של כל יום תוכלו להיות גאים בעצמכם." לואיס מוגאס

אודות MOGAS INDUSTRIES, INC.

MOGAS INDUSTRIES היא חברת טכנולוגיית SST המהימנה ביותר המציעה שסתומי SST, הנדסת משטח/ציפוי, יחידות תהליכים מודולריות, ותמיכה בשוק לאחר השקה. המוצרים והשירותים המפורסמים בעולם, מותאמים ספציפית ליישומים, הם הטובים ביותר מסוגם עבור יישומים קריטיים בתעשיות חשמל, כרייה, נפט וגז, זיקוק, כימיקלים/פטרוכימיים, עיסת נייר ותעשיות מיוחדות.

About מאיר עשת

Check Also

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה

טוקיו, 16 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת …

נגישות