שבת , יוני 29 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > "רק אחת מכל חמש יוזמות של פרויקטי AI מצליחה באמת"

"רק אחת מכל חמש יוזמות של פרויקטי AI מצליחה באמת"

כך הצהיר יוסי רודריק בכנס Qlik NEXT – אירוע הלקוחות השנתי של קליק ישראל, שהביא בשורות אמיתיות בעולם ניהול הנתונים, ה- AI והאנליטיקה.

צוות אקיורייט מקבוצת UCL -צילום-ניב-קנטור-כנס-קליק-ישראל

בכנס, שהתקיים השבוע במתחם "גבריאל" נס ציונה, בו השתתפו מאות לקוחות, קיימים ועתידיים והוצגו היכולות החדשות של החברה, דיבר על הבמה יוסי רודריק מנכ"ל אקיורייט וקבוצת UCL שהודיעה לאחרונה כי תמשיך לספק שירותים מקצועיים ללקוחות של קליק, עם רכישת קליק את פעילות Talend בישראל – פתרון אינטגרציה ואיכות נתונים.

כגוף המקצועי שמכיר על בוריים את פתרונות Talend וכמי שמלווה את החברה מעל עשור, סיפר יוסי על "עבודת הרגליים" שלו בשוק הדאטה מזה שנים רבות ועל ארגונים, חברות ועסקים רבים שנכשלים שוב ושוב ביישום פרויקטי AI. זה, בעיקר מתוך חוסר הגדרת עלות תועלת מספקים ובעיקר בגלל איכות הנתונים(GIGO), לדבריו. רודריק סיפר על מנגנוני ML המצויים ברכיבי ה- Data Quality של Talend לביצוע טיוב נתונים, בניית רשומות זהב ואיחוד נתונים וכל מה שנחוץ, למעשה, כדי שכל דאטה אנליסט יוכל לבצע ניתוח נכון של נתונים.

גם בנושא הענן, אמר רודריק כי המעבר לענן מחייב הגדרה מדויקת של עלות תועלת, במיוחד בחינת עלויות מול תועלות: "סביר שארגונים יבחרו בסוף ב- Hybrid Cloud שישלב נתוני ענן עם נתונים שיישארו במתקני הלקוח. גם כאן, השימוש ב- Talend יאפשר לארגונים לשנע את הנתונים לענן או להחזירם למתקן הלקוח, ללא צורך בכתיבת קוד ה- ETL מחדש

About מאיר עשת

Check Also

רגע מיוחד בכנס Cyberweek: שיר תמיכה בישראל מפי הבכיר בחברת הסייבר העולמית

כנס Cyberweek שנפתח היום (שני) באוניברסיטת תל אביב, כלל רגע מיוחד של תמיכה מרגשת בישראל. …

נגישות