שבת , יוני 29 2024
Home > WORLD > Pacific Green נכנסת לשוק אחסון האנרגיה הפולני עם רכישה כפולה

Pacific Green נכנסת לשוק אחסון האנרגיה הפולני עם רכישה כפולה

דובר, דלאוור, 25 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

סקוט פולטר, מנכ"ל Pacific Green

Pacific Green Technologies, Inc ("פסיפיק גרין", OTCQB: PGTK), מתכננת לרכוש את רוב המניות בשני פרויקטים פולניים לאחסון אנרגיה מבוסס סוללות ממפתח בינלאומי שפועל בשוק הפולני. יתרת המניות בכל אחד מהפרויקטים המציעים 50 מגה-וואט, תירכש בהתאם למימוש ציוני דרך לאורך הפרויקט.

העסקה מסמנת את כניסתה של Pacific Green לשוק הפולני, כאשר שני הפרויקטים מציעים קיבולת אחסון של 400 מגה-וואט/שעה, ומציבים את העסק על המסלול הנכון להשגת היעד של 1 גיגה-וואט/שעה בשוק הפולני. מוקדם יותר השנה, Pacific Green פרסמה את תוכניותיה לספק יותר מ-12 גיגה-וואט/שעה של אחסון אנרגיה באמצעות סוללות בארבעה שווקים גלובליים, כולל פולין.

בקשות לחיבור לרשת החשמל לרשת עבור הפרויקטים הללו – האחד ממוקם באזור ורשה, השני בדרום מערב המדינה – כבר הוגשו, עוד לפני ההשתתפות הצפויה במכירה הפומבית של שוק קיבולת החשמל הפולני ברבעון הרביעי של השנה. בהתבסס על זה, שני הפרויקטים צפויים להגיע לסטטוס 'מוכנים לבנייה' לקראת סוף 2024.

דיין וילקינס, מנכ"ל Pacific Green, אמר: "ההסתמכות המסורתית של פולין על כוח עומס בסיס תרמי עוברת במהירות לנכסים מתחדשים שאינם ניתנים להעברה, כדי לעמוד במחויבות במסגרת ההתחייבויות Fit for 55 ו-Net-Zero של האיחוד האירופאי. זה יחייב אימוץ אחסון בקנה מידה רשתי ברחבי המדינה.

"שוק אחסון האנרגיה הפולני מתרחב במהירות, ממשלת פולין מציבה מסגרת רגולטורית חזקה עם הזדמנויות הכנסה מתרחבות, ואני שמח שאנחנו מתכננים את הפרויקטים הראשונים שלנו שם ומשתפים פעולה עם מפתחים ברמה עולמית.

"הצוות של Pacific Green יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם השותפה של החברה בשטח, ויישם את מומחיות הפיתוח והבנייה שכבר בנינו במקומות אחרים, כמו גם את קשרי שרשרת האספקה ​​הגלובלית שלנו".

סקוט פולטר, מנכ"ל Pacific Green  , אמר: "פיתוח פארקי אנרגיה של סוללות מהדור הבא בקנה מידה ובמהירות הוא המיקוד בראש סדר העדיפויות שלנו והכניסה לפולין מהווה ציון דרך חשוב נוסף עבורינו".

אודות Pacific Green Technologies, Inc:

פסיפיק גרין Pacific Green  היא חברה גלובלית לאחסון אנרגיה וטכנולוגיה סביבתית, ששמה לה למטרה לקדם את המעבר לפתרונות אנרגיה בני קיימא. העסק ממוקד בבנייה מהירה של פורטפוליו עולמי של מערכות אחסון אנרגיה בסוללות (BESS) בקנה מידה שימושי, עם קיבולת אחסון אנרגיה כוללת של 12 גיגה-וואט/שעה בפיתוח, בנייה או תפעול. הצוות של Pacific Green משלב טכנולוגיה בקנה מידה רחב, פיתוח פרויקטים ומומחיות במימון פרויקטים – לאחר שעסק במסחר של טכנולוגיות חלוציות רבות, והוביל בהצלחה פרויקטי אנרגיה ותשתית בינלאומיים גדולים באמצעות מימון ופיתוח. מומחיות פנימית זו משלימה קשרים אסטרטגיים שטופחו עם שותפים מהימנים בכל הרמות של שרשרת האספקה הסביבתית הגלובלית – מתן גישה לטכנולוגיה וליכולות הייצור הטובות ביותר המוצעות, לצד מוסדות פיננסיים מכובדים בינלאומיים ושותפי פרויקטים. למידע נוסף, בקרו באתר: www.pacificgreen.com

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 28 ביוני 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 …

נגישות