שבת , יוני 29 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > רגע מיוחד בכנס Cyberweek: שיר תמיכה בישראל מפי הבכיר בחברת הסייבר העולמית

רגע מיוחד בכנס Cyberweek: שיר תמיכה בישראל מפי הבכיר בחברת הסייבר העולמית

דיוויד אברמוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות למגזר הציבורי בארה"ב של חברת אבטחת המידע הגלובלית Trend Micro קרדיט יח"צ טרנד מיקרו

כנס Cyberweek שנפתח היום (שני) באוניברסיטת תל אביב, כלל רגע מיוחד של תמיכה מרגשת בישראל. בתום הרצאתו של דיוויד אברמוביץ', סמנכ"ל הטכנולוגיות למגזר הציבורי בארה"ב של חברת אבטחת המידע הגלובלית Trend Micro, הוציא המרצה גיטרה ושר עם קהל הנוכחים את השיר "יברכך" מהמקורות, לאות הבעת תמיכה וחיזוק עם התקופה המאתגרת איתה מתמודד הציבור הישראלי.

אברמוביץ', יהודי תומך ישראל, שעשה את דרכו לישראל מביתו שבמרילנד, ארצות הברית, הגיע להרצות בנושא הגנת תשתיות קריטיות מפני מתקפות סייבר באמצעות חדשנות, נושא בעל חשיבות לאומית בתקופה מתוחה זו. במהלך הרצאתו הציג אברמוביץ' מקרה מבחן של הגנת נמלי ים מפני מתקפות סייבר, המבוסס על שיתוף פעולה של Trend Micro עם חברת rescana הישראלית.

לפני הגעתו אמר אברמוביץ' "לאחר מה שעברה ישראל בשמונת החודשים האחרונים, היה לי חשוב להגיע ארצה לפגוש את האנשים. יש לי משפחה בישראל וחשוב לי להעביר מסר שאני מגיע לכאן כי אני אוהב ומעריך את ישראל ".

אודות טרנד מיקרו

טרנד מיקרו היא מובילת אבטחת סייבר גלובלית, המסייעת להפוך את העולם לבטוח יותר בהעברת מידע דיגיטלי. לטרנד מיקרו ניסיון של עשרות שנים בתחום אבטחת המידע, מחקר איומים וחדשנות המשכית. פלטפורמת אבטחת הסייבר של טרנד מיקרו מגינה על מאות אלפי ארגונים ומיליוני יחידים בסביבות ענן, רשתות תקשורת, התקנים ונקודות קצה. כמובילה בתחום ההגנה בסביבת ענן והגנה ארגונית, הפלטפורמה של טרנד מיקרו מספקת טכניקות עוצמתיות מגוונות להגנה מפני איומים, אופטימליות לסביבות כמו AWS, מיקרוסופט וגוגל וכן כלי שליטה ובקה מרכזי לאיתור טוב יותר ותגובה. טרנד מיקרו פועלת בישראל כעשרים שנה.

About מאיר עשת

Check Also

"רק אחת מכל חמש יוזמות של פרויקטי AI מצליחה באמת"

כך הצהיר יוסי רודריק בכנס Qlik NEXT – אירוע הלקוחות השנתי של קליק ישראל, שהביא …

נגישות