שבת , יוני 29 2024
Home > שירותי ענן ומיקור חוץ > מטריקס ודיינטרייס מכריזות כי פתרון הניטור והאבטחה של דיינטרייס זמין בענן של AWS בישראל

מטריקס ודיינטרייס מכריזות כי פתרון הניטור והאבטחה של דיינטרייס זמין בענן של AWS בישראל

הזמינות של דיינטרייס בענן של AWS יאפשר נגישות של ארגונים ממשלתיים לפתרון של דיינטרייס דרך ענן נימבוס.

  חברת Dynatrace (דיינטרייס), מובילה עולמית בניהול ביצועי תוכנה וחוויית משתמש בסביבות דיגיטליות, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, הודיעה היום על זמינות פלטפורמת דיינטרייס בשירותי האינטרנט של אמזון (AWS)  בישראל.

בעקבות הכרזה זו, ארגונים בישראל ייהנו מפריסה יעילה בענן AWS תוך הבטחת עמידה ברגולציה המקומית. זמינות מקומית של פלטפורמת ה- Enterprise Observability של  דיינטרייס תתמוך במודרניזציה המהירה של התשתית הישראלית מבוססת הענן.

אלי כהן, מנהל פיתוח עסקי ומוביל מכרזי נימבוס במטריקס. צילום ניב קנטור

דיינטרייס מספקת פתרונות אנליטיקה ואוטומציה בפלטפורמה אחת על מנת לתת מענה לאתגרים דיגיטליים כמו ניטור, אבטחה, אנליטיקה ואוטומציה.

תהליכי מודרניזציה של מערכות IT וטרנספורמציה דיגיטלית מייצרים כמויות אדירות של דאטה: נתוני אבטחה, נתונים ממעקב אחר פעילות דיגיטלית ועוד. הפלטפורמה של דיינטרייס מאחדת את הנתונים האלה, וממנפת יכולות מתקדמות של ניתוח ובינה מלאכותית (AIOps) על מנת לתת תשובות מדויקות ואוטומציה חכמה, וכך מאפשרת ללקוחות למקסם את הביצועים של השירותים מבוססי הענן שלהם. הזמינות המקומית של פלטפורמת דיינטרייס ב-AWS מאפשרת ללקוחות בישראל לייעל את הפריסה, ולמנף את האינטגרציה ההדוקה של דיינטרייס עם AWS כדי להשיג יעילות, סקליביליות ונראות אופטימלים.

לדברי אמיר הראל, מנהל פעילות בדיינטרייס במטריקס: "הלוקליזציה של שירותי דיינטרייס בשוק הישראלי, מאשרת מחדש את המחויבות של דיינטרייס לסייע ללקוחותיה בכל שלב בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו משתפים פעולה באופן הדוק עם שותפים כמו AWS כדי לספק פרספקטיבה מדויקת ומקיפה של נוף מחשוב הענן."

 לדברי אלי כהן, מנהל פיתוח עסקי ומוביל מכרזי נימבוס במטריקס: "אנחנו שמחים להיות אחראים להבאת פתרונות שוק מובילים למגזר הממשלתי, פתרונות שניתנים ליישום באופן רחב וחוצה תחומים, זאת בזכות שותפויות ארוכות שנים של מטריקס עם ענקיות טכנולוגיה כמו דיינטרייס. פלטפורמת דיינטרייס, המיועדת לניטור וניהול ביצועי אפליקציות ותשתיות IT, זמינה כעת בנימבוס. דיינטרייס מאפשרת לקבל תובנות בזמן אמת לגבי ביצועים של אפליקציות, Microservices, קונטיינרים, משאבי ענן ועוד. עם יתרונות אלה, אנו מאמינים כי הפלטפורמה תסייע למשרדי הממשלה למקסם את המשאבים העומדים לרשותם ולהפעיל אפליקציות בצורה הטובה ביותר. הבחירה של דיינטרייס להשקיע בישראל, הינה הבעת אמון לשותפות ארוכת השנים עם מטריקס והלקוחות הישראליים."

 קישור לעמוד השירות Dynatrace on AWS
קישור לעמוד השירות Dynatrace on AWS free trail for 15 days

אודות מטריקס מוצרי תוכנה

למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POSTSALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם DevSecOps, Data, Digital, Low Code, IoT, AI, ITSM/ITOM, קוד פתוח, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד בסביבת ענן, שירותי SAAS ו-On prem. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה יישום והטמעה והגשה למכרזים. בנוסף מספקת קשר רציף וסיוע מול היצרנים בחו"ל, כולל פיתוחים ייעודיים ושיתופי פעולה. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד. החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה-IT השונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.

About מאיר עשת

Check Also

Cyera מגינה על מידע ארגוני רגיש בענן

בכל הקשור לשמירה על מידע ארגוני רגיש, קיימים שני אתגרים מרכזיים היום לארגונים בכל התחומים. …

נגישות