שבת , יולי 6 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > אקווה סקיוריטי אירחה נערות מתוכנית "ממריאות" המכשירה לעולם הסייבר

אקווה סקיוריטי אירחה נערות מתוכנית "ממריאות" המכשירה לעולם הסייבר

כמה-מן-המשתתפות-של-תוכנית-ממריאות-מאזינות-לעובדות-אקווה-סקיוריטי.-צילום-יחצ.

החברה הישראלית אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות לאבטחת סביבת ענן, אירחה במשרדיה כ-30 נערות אשר משתתפות בתוכנית "ממריאות" של המרכז לחינוך סייבר. תוכנית ממריאות מכשירה נערות בגילאי תיכון לעסוק בעולם אבטחת הסייבר. תכני התוכנית פותחו בשיתוף עם יחידת 8200 והיא מכינה נערות צעירות לקראת שילוב ביחידות הטכנולוגיות המובחרות של צה"ל.

הנערות נפגשו עם כמה מהמפתחות, מנהלות המוצר ומומחיות הסייבר של אקווה סקיוריטי כדי לשמוע על מסלול הקריירה שלהן, האתגר בתפקיד והכלים אשר הובילו אותן להצלחה. בנוסף, הנערות נחשפו למחקר בתחום סיכוני סייבר שערך צוות המחקר של אקווה.

יערה שריקי, חוקרת סייבר באקווה סקיוריטי, אמרה כי, "שמחנו לראות את החניכות כל כך מעורבות ונלהבות מהמפגש, במהלכו הייתה להן הזדמנות גם לשאול שאלות ולהתייעץ לגבי נושאים שמעניינים אותן. אני מקווה שהחוויה עזרה להן לקבל השראה וטעימה מעולם ההיי-טק".

אוה קצובס, מנהלת גיוס באקווה סקיוריטי, הוסיפה, "הרגשנו שהמפגש השיג את מטרותיו. מעבר למתן השראה ושיתוף סיפורים אישיים של עובדות אקווה, במעגלי השיח המצומצמים בשילוב צוות ה-HR שיתפו העובדות את החניכות בטיפים לבניית קריירה בהיי-טק, אילו יתרונות הן יכולות לצבור במהלך השנים וכיצד הן יכולות לדייק את ניסיונן כדי להגיע למטרות שלהן. באקווה מאוד מתרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם "ממריאות". אירוח הנערות מידי שנה מחובר לערכים של החברה, אשר דואגת לתרומה לקהילה, קירוב וחיזוק של מיעוטים וכמובן, העסקת נשים וקידום שוויון מגדרי".

About מאיר עשת

Check Also

חברת Parallel Wireless מרחיבה את מרכזי הפיתוח שלה בארץ ומגייסת כ- 50 עובדים חדשים

לחברה 2 מרכזי פיתוח בכפר סבא ובעמק הירדן והיא עוסקת בפיתוח של טכנולוגיות תקשורת לדור …

נגישות