שבת , יולי 6 2024
Home > WORLD > פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace

פלטפורמת NIQ Activate זמינה כעת ב- Microsoft Azure Marketplace

לקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם מקבלים כעת גישה ל-NIQ Activate כדי לנצל את המדרגיות, האמינות והזריזות של Azure בהנעת פיתוח אפליקציות ועיצוב אסטרטגיות עסקיות

 שיקאגו, 3 ביולי 2024, –(BUSINESS WIRE)

NielsenIQ (NIQ) הכריזה היום ש-NIQ Activate זמינה כעת ב-Azure Marketplace, שהיא חנות מקוונת המספקת יישומים ושירותים לשימוש ב-Azure. לקוחות NIQ יכולים כעת להשתמש בפלטפורמת הענן היצרנית והמהימנה של Azure, ונצל את יתרונות הפריסה והניהול יעילים.

NIQ Activate מסייעת לקמעונאים ולחברות מוצרי צריכה ארוזים (CPG) למנף את תובנות הנתונים וההתאמה האישית המובילה של NIQ, לאפשר שיתוף פעולה מעמיק יותר שיוביל לביצועים והתקשרויות ממוקדות. יכולות AI וניתוח נתונים ברמה עולמית של Microsoft Azure עוזרות לעסקים לבצע החלטות טובות יותר.

NIQ Activate היא מסוג SaaS, פלטפורמה שיתופית, המאפשרת לקמעונאים ולמותגים לעבור מנתונים לתובנות, להפעלה, ואז לערך נמדד. הפלטפורמה מאפשרת לחברות מוצרי צריכה ארוזים (CPGs) להגדיר ולהרכיב קהלי יעד, לקבל תובנות המונעות על ידי מקורות נתונים הן של קמעונאים והן של NIQ, לתכנן ולפרוס קמפיינים ולמדוד תוצאות.

"אנו שמחים להכריז על תהליך עסקה פשוט ומהיר יותר עבור NIQ Activate ללקוחות Microsoft Azure ברחבי העולם. NIQ Activate תספק ללקוחות את ההזדמנות למנף את יכולות הנתונים והניתוח ברמה העולמית שלנו ולהניע חדשנות בתעשייה. שיתוף הפעולה הזה נועד להעצים עסקים לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר וליצור התקשרויות משמעותיות עבור קמעונאים, ספקים ולקוחות כאחד", אמר חאווייר פאקון, סמנכ"ל המוצר ב-NIQ.

היתרונות של NIQ Activate ב-Microsoft Azure Marketplace כוללים:

*תהליך פשוט יותר: זמן מהיר יותר לפריסה עבור לקוחות עם הבטחה לתהליך רכש וחיוב פשוטים יותר.

*האצת עסקאות ללקוחות NIQ קיימים באמצעות פלטפורמת Microsoft Marketplace.

*התרחבות גלובלית: לקוחות Microsoft Azure ב-141 שווקים מקבלים גישה ל-NIQ Activate כדי לסייע להם להגיע לשלב הבא בתהליך הצמיחה.

*תקציב ענן מרבי: הקצו 100% מהרכישות שלכם ב-Azure Marketplace להתחייבויות תקציב הענן שלכם.

NIQ Activate מעצימה קמעונאים ליצירת ערך מצטבר ולהאצת הצמיחה באמצעות מדיה קמעונאית, חוויות מותאמות אישית ותובנות קטגוריות ולקוחות שניתן לפעול בהן. פלטפורמת Activate ממנפת את היכולות של Azure Marketplace בנתונים ובינה מלאכותית ללקוחות ישירים ונתוני מכירות לשיפור מעורבות הלקוחות במוצרי הקמעונאים.

ג'ייק זבורובסקי, מנהל כללי של Microsoft Azure Platform ב-Microsoft Corp אמר: "אנו שמחים לקבל את NielsenIQ לשוק Microsoft Azure Marketplace, המעניק לשותפים שלנו חשיפה גדולה ללקוחות ענן ברחבי העולם. Azure Marketplace מציע חוויות איכותיות ברמה עולמית שמקורם בשותפים מהימנים כלל עולמיים המציעים פתרונות שהוכחו שהם עובדים בצורה חלקה עם Azure."

אודות NIQ:

 NielsenIQ (NIQ) היא חברת מודיעין הצרכנים המובילה בעולם, המספקת את ההבנה המלאה ביותר של התנהגות רכישה של צרכנים וחושפת מסלולים חדשים לצמיחה. השילוב של NIQ עם GfK בשנת 2023, הפגיש למעשה שני מובילי התעשייה בקנה מידה עולמי שאין שני לו. כיום NIQ פעילה ביותר מ-95 מדינות שמספקות כיסוי של 97% מהתמ"ג. עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכנים המקיפות ביותר – המסופקות יחד עם ניתוחים מתקדמים במסגרת פלטפורמות מתקדמות – NIQ מספקת את Full View™.

 

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות