שבת , יולי 6 2024
Home > WORLD > Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם

Capital.com חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם TradingView כדי להציע ללקוחות כלי גרפים משופרים כאינפורמציה עבור המסחר שלהם

לונדון, בריטניה, 2 ביולי 2024, / ACCESSWIRE :

Capital.com, פלטפורמת המסחר הגלובלית בעלת הצמיחה הגבוהה וקבוצת הפינטק שמחזורי המסחר שלה חצו את קו ה-1 טריליון דולר ב-2023, הודיעה על הקמת שותפות עם TradingView, הספקית המובילה בעולם של כלי רישום ואנליטיקה. באמצעות שותפות זו, לקוחות Capital.com יוכלו ליהנות מכלי הוויזואליזציה הפיננסית המקיפים של TradingView ולקבל גישה לכלי שרטוט משופרים, גרפים ניתנים להתאמה ורשימה ממצה של מחווני שוק לשיפור ולתמיכה בחוויית המסחר שלהם.

דנה מאסי, מנהלת מוצר ראשית, Capital.com, אמרה: "כפלטפורמה הידועה בחוויית המשתמש יוצאת הדופן שלה ובטכנולוגיה התגובתית שלה, אנו תמיד מחפשים דרכים לשפר את חוויית המסחר ואת קבלת ההחלטות של לקוחותינו. באמצעות השותפות שלנו עם TradingView, ללקוחותינו תהיה גישה לכלי הגרפים הטובים ביותר בשוק מבלי שיצטרכו לנווט הרחק מפלטפורמת Capital.com. מעבר לכך שזה מעניק נוחות נוספת עם חוויית משתמש חלקה יותר, זה עוזר בנוסף לחסוך זמן יקר כשהם באמצע עסקה".

פירס קרוסבי, מנכ"ל TradingView, אמר: "Capital.com ממשיכה לספק פריסות מוצרים מהשורה הראשונה עבור המשתמשים שלה – ושלנו! אנחנו עובדים בשותפות עם הצוות שלהם כבר כמה שנים ואנחנו מתרשמים ללא הרף מהשדרוגים וההשקות העקביות שלהם. השדרוג האחרון מאפשר ללקוחותיהם לגשת למיטב שיש לספריות הגרפים שלנו להציע, בתוך האקו-סיסטם של מוצרי Capital.com. זה משלים את שילוב המסחר הקיים שהקמנו כדי להביא את יכולות המסחר של Capital.com לאקו-סיסטם של TradingView".

דגשים:

*גישה לכלי אנליטיקה פופולאריים כולל כלי האנליטיקה Fibonacci, Gann ו-Elliot

*למעלה מ-30 מחוונים נוספים עבור אסטרטגיות המסחר הפופולריות ביותר

*למעלה מ-35 כלי שרטוט לתכנון עסקאות, בתוספת סרגל וסמלונים

*היכולת לעקוב אחר שינויי מחיר בשווקים מרובים בו זמנית

*שדרוג חזותי מקיף המאפשר צבעים ופריסות בהתאמה אישית

*תפקודיות ניווט משופרת וסרגלי כלים

*היכולת לשמור תבניות מחוון ופריסות ברשת ובטלפונים

Capital.com מאפשרת ללקוחות לסחור בנגזרים ביותר מ-3,000 מהמדדים הפופולריים בעולם, סחורות, מטבעות קריפטוגרפיים (מסחר בקריפטו אינו זמין ללקוחות קמעונאיים בבריטניה), מניות וצמדי מטבעות. בנוסף לפלטפורמות מבוססות האינטרנט והמובייל שלה, Capital.com מספקת ללקוחות גם גישה להדרכה חינם וכלי מסחר שיעזרו להם לחדד את הידע שלהם במסחר.

כחברת פינטק גלובלית עם משרדים בלונדון, דובאי, לימסול, מלבורן, ורשה ווילנה, Capital.com מונחית על ידי מסגרת סטארט-אפ מובלת קיימות, תוך מתן עדיפות לשותפויות חכמות עם המגזר הציבורי והפרטי כדי לעזור להניע התקדמות וצמיחה בת קיימא.

למידע על השותפות של Capital.com עם TradingView וכלי הגרפים המשופרים שלה, בקרו ב: (גלובלי) https://capital.com/capital-charts-upgrade או (בריטניה) https://capital.com/en-gb/analysis/capital-charts-upgrade

אודות Capital.com

Capital.com היא חברת פינטק בעלת צמיחה גבוהה המעצימה אנשים להשתתף בשווקים הפיננסיים באמצעות פלטפורמות מסחר מקוונות פשוטות וחדשניות. הפלטפורמה האינטואיטיבית עטורת הפרסים שלה, שהושקה ב-2016 – זמינה ברשת וכאפליקציה – מאפשרת למשקיעים לסחור באלפי שווקים מובילים. כדי לעזור למשקיעים לסחור בביטחון, הפלטפורמה מצוידת בבקרות ניהול סיכונים חזקות, תמחור שקוף ותוכן חינוכי נרחב כדי לתמוך בלקוחות במסעות ההשקעה שלהם.

Capital.com היא רשת גלובלית עם משרדים הממוקמים בקפריסין, בריטניה, איחוד האמירויות הערביות ואוסטרליה. Capital Com (UK) Limited מורשית ומוסדרת על ידי Financial Conduct Authority – רשות ההתנהלות הפיננסית (FCA) תחת מספר רישום 793714. Capital Com SV Investments Limited מורשית ומוסדרת על ידי הרשות לניירות ערך של קפריסין (CySEC), תחת רישיון מספר 319/17. Capital Com Australia Pty Ltd מורשית ומוסדרת על ידי הוועדה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC) תחת AFSL מספר 513393. Capital Com Online Investments Ltd היא חברה הרשומה בחבר העמים של איי בהאמה ומורשית לבצע עסקי ניירות ערך על ידי הוועדה לניירות ערך של איי בהאמה עם מספר רישיון SIA-F245. Capital Com Mena Securities Trading LLC מורשית ומוסדרת על ידי רשות ניירות ערך והסחורות (SCA), תחת מספר רישיון 20200000176.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר: www.capital.com

אודות TradingView, Inc

TradingView היא פלטפורמת הגרפים הפופולרית ביותר בעולם עבור סוחרים ומשקיעים. מופעלת על ידי נתונים גלובליים בזמן אמת, תוכנת הוויזואליות ואנליטיקת הנתונים המובילה בשוק של TradingView משמשת יותר מ -50 מיליון סוחרים. בקרו בכתובת www.tradingview.com או הורידו את האפליקציות החינמיות לנייד של TradingView עבור iOS ו- Android כדי לגלות מעל 200 שווקים ממש בקצות אצבעותיכם. עבור חברות אחרות המעוניינות לשפר את הטכנולוגיה שלהן, בקרו באתר https://www.tradingview.com/widget/.

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות