שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > מאט היקס מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט

מאט היקס מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט

היקס מחליף את פול קורמייר, אשר ישמש כיו"ר רד האט

מאט היקס נשיא ומנכ"ל. צילום יח"צ

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על המינוי של מאט היקס לנשיא ומנכ"ל החברה. היקס, אשר שימש לפני כן כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, יחליף את פול קורמייר, אשר ישמש כיו"ר רד האט. קורמייר והיקס ידווחו ישירות ליו"ר ומנכ"ל IBM, ארווינד קרישנה.

היקס הצטרף לרד האט בשנת 2006 כמפתח בצוות ה-IT. הוא התקדם במהירות לתפקידי ניהול שונים בארגון וסייע לרד האט לבסס את עצמה כמובילת טכנולוגיה בתחום הענן הפתוח ההיברידי. במסגרת עבודתו, היקס שימש כחבר מייסד של צוות ההנדסה אשר פיתח את פלטפורמת Red Hat OpenShift, אשר הפכה לבסיס של פריסות הענן ההיברידי בתעשיות השונות וכיום משמשת כפלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה.

במסגרת תפקידו כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, היקס היה אחראי על מכלול אסטרטגיית המוצר וההנדסה של רד האט. תחת הנהגתו, האסטרטגיה והפורטפוליו של רד האט בתחום הענן הפתוח ההיברידי התרחבו כדי לסייע ללקוחות לבנות, לפרוס ולנהל כל יישום בכל מקום, החל מהסביבות המקומיות, ל-multi-clous ועד לקצה. זה כולל אספקה של שירותי ענן מנוהלים חדשים המסייעים ללקוחות להאיץ את הפריסה של יישומים מוטי-ענן, יכולות חדשות כדי להאיץ פיתוח בינה מלאכותית, גרסאות מוצר המאפשרות מקרי שימוש בקצה (Edge) וגישות אבטחה חדשות אשר משתרעות על פני סביבות ענן היברידיות.

תוכנת הקוד הפתוח משמשת כמנוע החדשנות בתעשיית ה-IT. להיקס למעלה מ-25 שנות ניסיון ב-Linux, רקע בהנדסת מחשבים, חזון עבור התעשייה וחוש עסקי והוא זוכה להערכה רבה על עבודתו עם לקוחות ושותפים כדי לפתור את הדור הבא של אתגרי ה-IT באמצעות חדשנות בקוד פתוח.

פול קורמייר, יו"ר רד האט. צילום יח"צ

קורמייר, אשר מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט בשנת 2020, בעל ותק של 21 שנים בחברה. במהלך תקופה זו, הוא הניע חלק גדול מאסטרטגיית הענן הפתוח ההיברידי של החברה ושיחק תפקיד חשוב בהרחבת הפורטפוליו של רד האט לחבילת פתרונות IT מודרנית מלאה המבוססת על חדשנות בקוד פתוח. מאמציו להפוך את Red Hat Linux ממערכת הפעלה אשר ניתן להוריד באופן חינמי למודל מינוי באמצעות Red Hat Enterprise Linux (RHEL), היה רגע מכריע. המנהיגות שלו ביססה את רד האט כחברה מובילה בתעשייה וסללה את הדרך לחדשנות פתוחה שהינה הלב של הענן ההיברידי וה-IT המודרני. RHEL משמשת כיום כפלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בתעשייה, המשמשת למעלה מ-90% מארגוני Fortune 500 ומגיעה להכנסות של 13 טריליון דולר בעסקים גלובליים בשנת 2022. כאמצעות פלטפורמת RHEL המשמשת כבסיס עבור הענן ההיברידי הפתוח, רד האט יוצרת את עתיד ה-IT הארגוני.

כיו"ר, קורמייר ישמש כיועץ מפתח עבור החברה ויתמקד במהלכי צמיחה והאצת אימוץ הלקוחות של טכנולוגיית הקוד הפתוח כדי לבנות את ארכיטקטורת הענן ההיברידי הפתוח שלהם. קורמייר הוביל למעלה מ-26 רכישות ברד האט והוא ימשיך לעבוד צמוד עם הנהלת רד האט על אסטרטגיית המיזוגים והרכישות. מאז רכישתה של רד האט על ידי IBM בשנת 2019, קורמייר לקח חלק מהותי בהרחבת והאצת פעילות החברה, תוך שמירה על נייטרליות בשוק.

מאט היקס, נשיא ומנכ"ל רד האט, אמר כי, "כאשר הצטרפתי לרד האט, הייתי נלהב בנוגע לקוד הפתוח ורציתי לקחת חלק בעולם הזה. אני נרגש להיכנס לתפקיד בתקופה הנוכחית, כאשר ההזדמנויות העומדות בפני רד האט בשוק הן עצומות. אני מוכן להפשיל שרוולים ולהוכיח כי טכנולוגיית הקוד הפתוח יכולה לשחרר את הפוטנציאל של העולם".

פול קורמייר, יו"ר רד האט, אמר כי, "מאט הוא דוגמה ל- Red Hatterאמיתי והוא האדם המתאים ביותר עבור התפקיד. הניסיון שלו בתחומים שונים של העסק שלנו נותן לו את ידע רחב ומעמיק בנוגע בשיטות העבודה הטובות ביותר כדי לגדול ולהמשיך להוביל בעולם הענן הפתוח ההיברידי. ההבנה ש

ארווינד קרישנה, יו"ר ומנכ"ל IBM. צילום יח"צ

לו של אסטרטגיית המוצר של רד האט והכיוון אליו הולכת התעשייה יוצאות מן הכלל. כיו"ר, אני נרגש לעבוד עם הלקוחות והשותפים שלנו ויחד עם מאט בדרכים חדשות. אני אתמקד בסיוע ללקוחות להניע חדשנות באמצעות פלטפורמת ענן היברידי הבנויה על טכנולוגיית הקוד הפתוח. הקוד הפתוח מככב בכל דיון בתחום החדשנות ולא משנה כיצד העתיד ייראה, הוא יהיה בנוי על טכנולוגיית קוד פתוח ורד האט תהיה שם".

ארווינד קרישנה, יו"ר ומנכ"ל IBM, אמר כי, "רד האט משמשת כבסיס של אסטרטגיות הטכנולוגיה של לקוחות רבים בזכות יכולות הקוד הפתוח והענן ההיברידי שלה. הניסיון הרב והידע הטכני של מאט בפורטפוליו המלא של רד האט הופכים אותו למנהיג המתאים בתקופה שבה רד האט ממשיכה לצמוח ולפתח תוכנה חדשנית ומובילה בתעשייה".

אודות רד האט (Red Hat)

רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-400 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.

 

About מאיר עשת

Check Also

מנכ"לית נוספת לקבוצת Yael: סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת Yael NetCloud

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. סאלי, מומחית בעולמות ה- ERP, ניהלה לאורך …

נגישות