שבת , אוקטובר 5 2024
Home > WORLD > Synchronoss מרחיבה את תמיכת הפלטפורמה עבור Alibaba ו-Google Cloud

Synchronoss מרחיבה את תמיכת הפלטפורמה עבור Alibaba ו-Google Cloud

הסמכות עונות על הצורך לספק ללקוחות סביבות מרובות עננים לפריסת Synchronoss Personal Cloud ו- Synchronoss Email Suite ברחבי העולם.

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 12 ביולי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

פטריק דורן, מנהל טכנולוגיה ראשי בסינכרונוס

Synchronoss Technologies Inc ("Synchronoss" או "החברה") (נאסד"ק: SNCR), חברה גלובלית מובילה וחדשנית במוצרי ופלטפורמות ענן, הודעות ודיגיטל, הודיעה היום כי הענן האישי וחבילת הדוא"ל בעלת השם שלה הוסמכו בענן Alibaba ו-Google Cloud, בהתאמה. בנוסף לאמזון AWS ו-Oracle OCI שכבר נמצאים בשימוש, ההסמכות החדשות מספקות ללקוחות סביבות מרובות עננים לפריסה והרחבה של Synchronoss Personal Cloud ו- Synchronoss Email Suite ברחבי העולם.

Synchronoss Personal Cloud ו- Synchronoss Email Suite מנוצלות על ידי ספקי שירותים מובילים ברחבי העולם, התומכים ביותר מ-250 מיליון מנויים. לכל ספק שירות יש דרישות ספציפיות משלו, כולל אבטחת תוכן, ריבונות נתונים, תאימות ועלות. התמיכה ב-Alibaba וב-Google Cloud מאפשרת לספקי שירותים להרחיב את הפריסה שלהם בסביבות מרובות עננים ובאזורים גיאוגרפיים תוך הבטחת אבטחה, נגישות ואמינות. Synchronoss ממוקמת היטב לספק את מוצריה ללקוחות ברחבי אסיה ומחוצה לה כעת, כאשר Personal Cloud מאושר בפלטפורמות Alibaba ו-Google.

"ללקוחות הגלובליים שלנו יש דרישות ספציפיות בכל הנוגע לביצועים, עלות, תאימות, ובאופן קריטי, ריבונות נתונים", אמר פטריק דורן, מנהל טכנולוגיה ראשי בסינכרונוס. "על ידי הרחבת Personal Cloud ב-Alibaba ו-Email Suite ב-Google Cloud , Synchronoss מסוגלת לספק פתרונות מאובטחים, מותאמים לעלות, ארציים אמינים וניתנים להרחבה, תוך שמירה על האסטרטגיה שלנו של תמיכה בסביבות היברידיות ומרובות ענן."

"השילוב של Synchronoss Email Suite הנמסר באמצעות Google Cloud מספק ללקוחות פתרון בעל יכולת הרחבה ואמין, הנגיש בקלות ברחבי העולם", אמרה ג'יה וינטרס, מנהלת, Google Cloud. "אנו מצפים לתמוך בסינכרונוס עם התשתית שלנו כדי לעמוד בקצב הביקוש בטריטוריות מפתח ברחבי העולם על פני סל המוצרים שלהם."

ספקי שירות מובילים ב-Tier One משתמשים ב-Synchronoss Personal Cloud, Synchronoss Email Suite או שניהם כדי לנהל 250 מיליון מנויים פלוס ברחבי העולם, תוך אחסון וניהול של יותר מ-142 פטה-בייט של נתונים.

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. זו הסיבה שיותר מ-1,300 העובדים המוכשרים של סינכרונוס ברחבי העולם שואפים בכל יום לדמיין מחדש עולם מסונכרן. לקבלת מידע נוסף: www.synchronoss.com

About מאיר עשת

Check Also

Zoom Phone זמין כעת בהודו

ארגונים ועסקים רב לאומיים יכולים כעת לקבל גישה לפתרון הטלפון בענן הראשון של זום הודו …

נגישות