יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > WORLD > MidOcean Energy שמנוהלת על ידי EIG משלימה רכישת חלק נוסף של 15% ב-Peru LNG  מחברת Hunt Oil

MidOcean Energy שמנוהלת על ידי EIG משלימה רכישת חלק נוסף של 15% ב-Peru LNG  מחברת Hunt Oil

וושינגטון, 25 באוקטובר 2024, –(BUSINESS WIRE)

 דה לה ריי ונטר CEO MidOcean Energy

MidOcean Energy ("MidOcean" או "החברה"), חברת גז נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שעליו הוכרז בעבר הנוגע לרכישת חלק נוסף של 15% Peru LNG ("PLNG") מחברת Hunt   Oil ("Hunt").

חלקה של MidOcean ב-PLNG עומד כעת על 35%. Hunt תישאר המפעילה של PLNG.

PLNG מחזיקה ומפעילה את מתקן ייצוא הגז הנוזלי היחיד בדרום אמריקה, שנמצא בפמפה מלצ'וריטה, 170 קילומטרים דרומית ללימה, פרו. הנכסים של PLNG כוללים מפעל לניזול גז טבעי עם יכולת עיבוד של 4.45 mmtpa; צינור בבעלות מלאה של 408 קילומטרים עם קיבולת של 1,290 mmcf/d; שני מיכלי אחסון של 130,000 מ"ק; מסוף ימי בבעלות מלאה באורך 1.4 קילומטרים; ומתקן טעינת משאיות בקיבולת של עד 19.2 mmcf/d. PLNG המופעל על ידי Hunt והוא אחד משני מתקני ייצור גז נוזלי בלבד הממוקמים באמריקה הלטינית.

מורגן סטנלי פעלו כיועצים הפיננסיים הבלעדיים ל-MidOcean בעסקה, ו-Latham & Watkins שימשו כיועצים המשפטיים. ברייסוול LLP שימשו כיועצים המשפטיים ל- Hunt.

אודותMidOcean Energy

MidOcean Energy, חברה לפקת LNG שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, מבקשת לבנות פורטפוליו LNG גלובלי מגוון, איתן ותחרותי מבחינת עלויות ופחמן. היא משקפת את האמונה של EIG ב-LNG כמרכיב קריטי במעבר האנרגיה ואת החשיבות הגוברת של LNG כמשאב אנרגיה אסטרטגי גאופוליטי. בראש MidOcean Energy עומד דה לה ריי ונטר, בעל 26 שנים של ותק בתעשייה, שמילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם ראש תחום LNG העולמי עבור Shell Plc..

אודותEIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עם ניהול נכסים בשווי של למעלה מ-24.9 מיליארד דולר נכון ל-30 ביוני 2024. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 42 שנות פעילותה, EIG השקיעה במגזר האנרגיה מעל 48.6 מיליארד דולר ביותר מ-413 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול.

אודות חברת הנפט Hunt Oil

Hunt, שנוסדה בשנת 1934, היא אחת מחברות הנפט והגז העצמאיות הגדולות בבעלות פרטית בארצות הברית. בסיסה בדאלאס, טקסס, אזורי הפעילות העיקריים של החברה ממוקמים בפרו, ארצות הברית ואזור כורדיסטן בעיראק, וכן בפרויקטים של חיפוש בתוניסיה ובמרוקו. Hunt היא חברת חיפושים בינלאומית פעילה והיא קדחה בכל היבשות מלבד אנטארקטיקה.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט של MidOcean Energy בכתובת www.midoceanenergy.com או באתר האינטרנט של EIG בכתובת www.eigpartners.com.

About מאיר עשת

Check Also

NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

* נתונים ברמת חנות הגרעין הקניינית הטובה ביותר מסוגה * מומחיות גלובלית עצמאית עם דריסת …

נגישות