יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > WORLD > Xsolla מרחיבה משמעותית את פתרונות התשלומים שלה בקמבודיה ובאינדונזיה במטרה למקסם את תפוצת מפתחי המשחקים בשווקים המקומיים של דרום מזרח אסיה

Xsolla מרחיבה משמעותית את פתרונות התשלומים שלה בקמבודיה ובאינדונזיה במטרה למקסם את תפוצת מפתחי המשחקים בשווקים המקומיים של דרום מזרח אסיה

Xsolla משיקה 8 אמצעי תשלום מקומיים חדשים בקמבודיה ו-12 אפשרויות תשלום באינדונזיה, במטרה לתמוך במפתחי משחקים וכדי לאפשר להם לפרוץ לשווקים מתפתחים ברחבי דרום מזרח אסיה

 לוס אנג’לס, 24 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE):

Graphic-Xsolla

Xsolla, חברה גלובלית למשחקי מחשב מסחריים, שמחה להכריז על הרחבת פתרונות התשלום שלה בקמבודיה ובאינדונזיה, תוך מתן גישה לאמצעי תשלום מקומיים המותאמים לכל אזור. יוזמה זו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה הרחבה יותר של Xsolla לחיזוק נוכחותה ברחבי דרום מזרח אסיה (SEA) ולתמיכה במפתחי משחקים אשר יוכלו לקבל תשלומים ביעילות ולהפיץ את המשחקים שלהם בשווקים הללו בהם שיעור הצמיחה גבוה.

בקמבודיה, Xsollaמשיקה שמונה אמצעי תשלום חדשים, כולל אפשרויות לבנקאות אינטרנטית וארנקים דיגיטליים המותאמים להעדפותיהם של המשתמשים בקמבודיה. התרחבות אסטרטגית זו מכסה 90% משוק התשלומים ומבטיחה שכמעט כל שחקן בקמבודיה יוכל לשלם באמצעי התשלום אותו הוא יעדיף. לדוגמה, Bakong KHQR, מערכת תשלומים מבוססת קודי QR, מחזיקה ב-45% מנתח השוק, ואילו ל-Acleda Bank נתח שוק של 15%. הפתרונות הללו, כגון Wing Money, Pi Pay ואחרים, המתבססים על הטרנספורמציה הדיגיטלית הנוכחית של המדינה, עם עסקאות תשלום דיגיטלי בעלות שיעור צמיחה של 28.7% מאפשר לפתרונות הללו ולאחרים להציע למפתחי משחקים יכולת הגעה לקרוב ל-2 מיליון שחקנים בקמבודיה, לפשט את חוויית הקופה ולהגדיל מכירות.

באינדונזיה, Xsollaמשיקה מספר אמצעי תשלום חדשים שיעזרו למפתחי משחקים לחדור אל שוק המשחקים העצום שקיים במדינה, עם למעלה מ-185 מיליון שחקנים מתוך אוכלוסייה המונה 275 מיליון בני אדם. לכ-80% מהצרכנים באינדונזיה אין חשבון בנק או שאין זכאות לחשבון. חדירת הסמארטפונים לשוק ותפוצה של עד 80% הפכו את אמצעי התשלום החלופיים (APMs) לאפשרות המועדפת ביותר באינדונזיה. שילוב ה-APMs הללו מאפשר ל-Xsolla לכסות עד 90% מהשוק. בכך נכללים ארנקים אלקטרוניים עם נתח שוק של 39%, העברות בנקאיות בשיעור של 27%, כרטיסים בשיעור של 17% ומזומן בשיעור של 11%. פלטפורמות פופולריות, כגון ShopeePay, Jenius ו-Akulaku הן חלק מפלטפורמות התשלום החדשות. הן מפשטות את עסקאות התשלום עבור השחקנים באינדונזיה ומקדמות את הרחבת התפוצה עבור מפתחי משחקים באחד מהשווקים הדיגיטליים בעלי שיעור הצמיחה הגבוה בעולם.

“המחוייבות של Xsolla להעצים מפתחי משחקים ולאפשר להם גישה לשווקים חדשים מהווה חלק עיקרי במשימה שלנו. על ידי השקה של אמצעי תשלום מקומיים בקמבודיה ובאינדונזיה אנו מציעים לשותפינו את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בסביבות משחק דינמיות אלו אשר מתפתחות במהירות. התרחבות זו מהווה חלק מהמאמץ השוטף שלנו לתמוך במפתחים ברחבי העולם ולעזור להם להתגבר על אתגרי התשלום", אמר כריס האוויש, אחראי אסטרטגיה ראשי ב-Xsolla.

על פי ההערכות, שוק המשחקים בקמבודיה יגיע עד לשנת 2027 להיקף של 75.21 מיליון דולר, כאשר המשחקים במכשירים הניידים היוו 66% מההכנסות בשנת 2023. באינדונזיה, הטרנספורמציה הדיגיטלית יוצרת הזדמנויות משמעותיות עבור מפתחי משחקים, בעיקר באמצעות פתרונות תשלום מקומיים אשר מצמצמים את החיכוך ומשפרים את שיעורי ההצלחה של הטרנזקציות.

לפרטים נוספים אודות פתרונות התשלום של Xsolla והאופן בו הן יוכלו לשפר את אסטרטגיית הרווחים שלכם בקמבודיה, באינדונזיה ומעבר להן, בקרו בכתובת xsolla.pro/psrw

אודות Xsolla

Xsolla היא חברה מסחרית גלובלית לפיתוח משחקי וידאו, ולה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום ההתאגדות שלה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולחברה משרדים בלונדון, בברלין, בסיאול, בבייג'ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו ובערים ברחבי העולם. Xsolla תומכת בשותפי משחקים מובילים כגון Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo, בין היתר.

למידע נוסף, אנא בקרו בכתובת xsolla.com

About מאיר עשת

Check Also

NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

* נתונים ברמת חנות הגרעין הקניינית הטובה ביותר מסוגה * מומחיות גלובלית עצמאית עם דריסת …

נגישות