יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > WORLD > ריסקיפייד תדווח על תוצאותיה הפיננסיות ברבעון השלישי של 2024, ביום רביעי, ה-13 בנובמבר

ריסקיפייד תדווח על תוצאותיה הפיננסיות ברבעון השלישי של 2024, ביום רביעי, ה-13 בנובמבר

ניו יורק, 24 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE):

עידו גל ואסף פלדמן- מייסדי RISKIFIED

Riskified ריסקיפייד ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2024, לפני פתיחת שוק המסחר ב-13 בנובמבר 2024. בתאריך זה, ההנהלה תארח שיחת ועידה ושידור אינטרנטי בשעה 8:30 בבוקר (זמן ET) כדי לדון בתוצאות העסקיות והפיננסיות של החברה.

שיחת ועידה לתוצאות הפיננסיות של Riskified  ברבעון השלישי של 2024

תאריך: יום רביעי, 13 בנובמבר, 2024

שעה: 8:30 בבוקר זמן ET

הצטרפות בחיוג: כדי להצטרף לשיחת הועידה בחיוג טלפוני, נא להירשם דרך קישור הרשמה זה ותקבלו פרטי חיוג. כדי למנוע עיכובים, אנו ממליצים למשתתפים לחייג לשיחת הועידה חמש עשרה דקות לפני שעת ההתחלה המתוכננת.

שידור אינטרנטי: שידור חי אינטרנטי וקובץ ארכיון של שיחת הוועידה יהיו נגישים בתפריט "אירועים ומצגות" באתר קשרי משקיעים של החברה בכתובת https://ir.riskified.com/.

אודות Riskified

Riskified ‏(NYSE: RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. רבים מהמותגים הגדולים בעולם וחברות הנסחרות בבורסה המוכרות באינטרנט מסתמכים על Riskified לצורך הגנה מובטחת מפני הכחשות עסקה, להיאבק בהונאות ובניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה נרחב, ולשפר את שימור הלקוחות. פלטפורמת המודיעין של Riskified בנושא הונאות וסיכונים המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, אשר פותחה ומנוהלת על ידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. Riskified נבחרה לאחת מחברות הטכנולוגיה הפיננסית המובילות של CNBC לשנת 2024. למידע נוסף, בקרו בכתובת  Riskified.com .

About מאיר עשת

Check Also

NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

* נתונים ברמת חנות הגרעין הקניינית הטובה ביותר מסוגה * מומחיות גלובלית עצמאית עם דריסת …

נגישות