שבת , יוני 29 2024
Home > WORLD > ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל

ApplyBoard משיקה את Abbie, יועצת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם ללימודים בחו"ל

עם העוצמה של GPT, Abbie מציעה הכוונה מקצועית מותאמת כדי לתמוך ולייעל את כל מסע החינוך הבינלאומי

 קיצ'נר, אונטריו, קנדה, 18 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

ApplyBoard, פלטפורמת ניידות הסטודנטים הבינלאומית המובילה, הכריזה על השקת Abbie, יועצת בינה מלאכותית ראשונה בתעשייה שנועדה לחולל מהפכה בחוויית הלימודים בחו"ל. תוך מינוף פלטפורמת OpenAI של Microsoft Azure, המוצר שהוגש לקבלת פטנט מופעל באמצעות מודלי ה-GPT המעודכנים ביותר כדי לספק תמיכה אישית ואיכותית לסטודנטים, סוכני גיוס ובעלי עניין אחרים בכל שלב במסע החינוך הבינלאומי.

כיועצת בהיקף מלא, Abbie  מציעה שפע של ידע ומשאבים, כולל מידע מקיף על מוסדות גלובליים, תוכניות ותהליכי יישום. עם יכולות עיבוד השפה הטבעית המתקדמות שלה, Abbie יכולה לספק הדרכה מותאמת שמבוססת על הפרופיל הייחודי של כל סטודנט, ומבטיחה שהוא יקבל את הייעוץ הרלוונטי והמדויק ביותר עבור הצרכים והשאיפות החינוכיות המוגדרות שלו. Abbie יכולה לענות על שאלה של תלמיד תוך שניות ספורות, תהליך שלקח בעבר שעות או ימים, וזה הופך את תהליך ההתאמה והגשת הבקשות למהיר וקל מאי פעם.

"השקה זו מייצגת אבן דרך מרכזית במשימתה של ApplyBoard להנגיש את החינוך לסטודנטים ברחבי העולם", אמר מתי בסירי ((Meti Basiri, מייסד ומנכ"ל משותף של ApplyBoard. "באמצעות רתימת הכוח של הבינה המלאכותית אנו מחוללים מהפכה בדרך שבה סטודנטים מנווטים בנוף המורכב והמסורבל של לימודים בחו"ל. Abbie היא יותר מסתם כלי: זה ביטוי למחויבות שלנו להצלחה של הסטודנטים ולחזון שלנו לעתיד החינוך הבינלאומי".

Abbie מסתמכת על בסיס הידע הנרחב של ApplyBoard, כולל מידע על מוסדות ותוכניות לימודים, וכן חיפוש סטודנטים ונתוני יישומים שמוגשים באופן אנונימי, ותובנות מ-Assist, בסיס הידע של ApplyBoard, מ-ApplyInsights, ועל משאבים קנייניים אחרים. מערך נתונים מקיף זה מאפשר ל-Abbie בנוסף לספק תמיכה והדרכה אסטרטגית שאין שני לה לסוכני גיוס, ולעזור להם לשרת טוב יותר את הסטודנטים שלהם.

"הפיתוח של Abbie מהווה עדות לתפקיד המדהים שיהיה לבינה המלאכותית בשינוי מגזר החינוך", אמר ד"ר האית'ם עמאר (Dr. Haitham Amar), מוביל אסטרטגיית בינה מלאכותית ב-ApplyBoard. "על ידי שילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם המומחיות העמוקה של ApplyBoard בניידות סטודנטים בינלאומית, יצרנו כלי שלא רק מפשט את תהליך החינוך הבינלאומי אלא גם מעצים את הסטודנטים וסוכני הגיוס עם התובנות שהם צריכים כדי להצליח, בשבריר מהזמן שזה לקח בעבר".

התכונות העיקריות כוללות:

*מומחיות אישית: הדרכה מותאמת אישית בהתאם לפרופיל ולצרכים הייחודיים של כל תלמיד

*יועץ All-in-One: תמיכה מקיפה לאורך כל מסע המחקר בחו"ל, החל מגילוי תוכניות ועד סיוע ביישום ומעבר לכך

*תמיכה מיידית: זמינות 24/7 ישירות מתוך פלטפורמת ApplyBoard

*יכולות רב-לשוניות: תמיכה בשפות מרובות כדי לשרת קהל גלובלי

Abbie זמינה כעת לסוכני גיוס נבחרים ברשת של ApplyBoard, עם פריסה רחבה יותר ותכונות נוספות שיגיעו בחודשים הקרובים. קבלו מידע נוסף בכתובת applyboard.com/services/abbie.

אודות  ApplyBoard

ApplyBoard מאפשרת לסטודנטים ברחבי העולם לגשת לחינוך הטוב ביותר על ידי פישוט תהליך החיפוש, היישום והקבלה של המחקר בחו"ל ליותר מ -1,500 מוסדות ברחבי קנדה, ארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה ואירלנד. ApplyBoard, שבסיסה בקיצ'נר, אונטריו, קנדה, סייעה ליותר מ-מיליון תלמידים מיותר מ-150 מדינות לאורך מסעותיהם החינוכיים מאז 2015. למידע נוסף, בקרו בכתובת: www.applyboard.com

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah – מידע על המספר הכולל של בעלי זכויות ההצבעה וניירות הערך

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 28 ביוני 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : בהתאם לסעיף 15 לחוק מ-2 במאי 2007 …

נגישות