יום חמישי , מאי 2 2024
Home > WORLD > ExaGrid קיבלה הכרה " בדו"ח הגלובלי של יעד גיבוי מאובטח סייבר2024-25 DCIG TOP 5 2PB+ "

ExaGrid קיבלה הכרה " בדו"ח הגלובלי של יעד גיבוי מאובטח סייבר2024-25 DCIG TOP 5 2PB+ "

EX189 של ExaGrid  הוכרז כיעד הגיבוי הניתן להרחבה בקנה מידה היחיד שדורג בין 5 המובילים בדו"ח

מרלבורו, מסצ'וסטס, 7 בפברואר 2024, (BUSINESS WIRE):

DCIG-2024-25-TOP-5-2PB-Cyber-Secure-Backup-Targets-Global

ExaGrid®, הספקית של פתרון הגיבוי השכבתי היחיד בענף, הודיעה היום כי מכשיר ה-EX189 שלה קיבל הכרה בין 5 המובילים כיעד גיבוי בדו"ח  הגלובלי של יד גיבוי מאובטח סייבר2024-25 DCIG TOP 5 2PB+ Cyber Secure Backup Target Global Edition Report.

הדו"ח שלDCIG  מספק הנחיות לגבי יעדי הגיבוי המאובטחים המובילים בתחום הסייבר שארגונים צריכים לשקול במאבקם נגד תוכנות כופר. הדו"ח כולל פרופיל של כל אחד מ-5 יעדי הגיבוי המאובטחים בתחום הסייבר, המפרט לפחות שלוש דרכים שבהן כל יעד גיבוי מבדל את עצמו משאר הפתרונות.

הקריטריונים להכללה בדו"ח 2024-25 DCIG TOP 5 2PB+ Cyber Secure Backup Target Global 1Edition:

*מציע תכונות אבטחת סייבר להגנה על עצמו ועל הנתונים המאוחסנים בו.

*ניתן הרחבה בקנה מידה לקיבולת אחסון גולמית של לפחות שני פטה-בייט.

* נשלח כמכשיר פיזי.

*קבלה עד 1 בינואר 2024.

*קיים מספיק מידע הזמין עבור DCIG לקבלת החלטה מושכלת, ניתנת להגנה.

ה-EX189 של ExaGrid, דגם המכשיר הגדול ביותר בסדרת מכשירי אחסון הגיבוי השכבתיים של ExaGrid, הגיע לדירוג בין 5 המובילים בזכות ארכיטקטורת ההרחבה בקנה מידה הייחודית שלו ותכונות האבטחה המקיפות שלו, כגון  Retention Time-Lock for Ransomware Recovery, כולל רשת שאינה פונה לרשת (פער אוויר שכבתי), עם מדיניות מחיקה מושהית ואובייקטי נתונים בלתי ניתנים לשינוי. בנוסף, מודל תמיכת הלקוחות המוביל בתעשייה של ExaGrid של לקוחות העובדים ישירות עם מהנדס תמיכה בכיר ברמה 2, מודגש בדו"ח גם כגורם מבדל מרכזי מיעדי גיבוי אחרים.

"ExaGrid שמחה להימנות על 5 המובילים בדו"ח של DCIG", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "באופן מסורתי, ליישומי גיבוי יש אבטחה חזקה, אבל לאחסון גיבוי בדרך כלל יש מעט או אין. ExaGrid ייחודית בגישתה לאבטחת אחסון גיבוי, ואנו מעודדים את כל הארגונים לשקול מחדש את הגישה שלהם לאחסון גיבוי בעת הערכת מדיניות ונהלי אבטחת הסייבר שלהם, וכן את המוכנות הכוללת להתאושש במקרה של התקפת תוכנת כופר".

1 DCIG, “2024-25 DCIG TOP 5 2PB+ Cyber Secure Backup Target – Global Edition,” February 1 2024, Jerome M. Wendt.

אודות  ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו, המדינות הנורדיות, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג +81 NPS שלה.

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות