יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > ריסקיפייד תדווח על התוצאות הפיננסיות לרבעון הרביעי של 2023 ולשנה כולה ביום שלישי, 5 במרץ

ריסקיפייד תדווח על התוצאות הפיננסיות לרבעון הרביעי של 2023 ולשנה כולה ביום שלישי, 5 במרץ

ניו יורק, 7 בפברואר 2024, (BUSINESS WIRE):

Aglika Dotcheva CFO

חברת ריסקיפייד Riskified Ltd. (NYSE:RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי של 2023 ולשנה כולה לפני פתיחת השוק ב-5 במרץ 2024. ההנהלה תארח באותו יום שיחת ועידה ושידור אינטרנט בשעה 8:30 לפי השעון המזרחי כדי לדון בתוצאות העסקיות והפיננסיות של החברה.

שיחת ועידה של Riskified בנושא תוצאות פיננסיות ברבעון הרביעי של 2023 ולשנה כולה

מתי: יום שלישי, 5 במרץ 2024

שעה: 8:30 לפי השעון המזרחי

התחברות: כדי לגשת לשיחת הועידה באמצעות הטלפון, יש להירשם באמצעות קישור הרשמה זה ולקבל פרטי חיוג. כדי למנוע עיכובים, אנו ממליצים למשתתפים לחייג לשיחת הועידה חמש עשרה דקות לפני שעת ההתחלה המתוכננת.

שידור אינטרנט: שידור אינטרנט חי והקלטה של שיחת הוועידה יהיו נגישים מהאזור "אירועים ומצגות" באתר קשרי המשקיעים של החברה בכתובת https://ir.riskified.com/.

אודות  Riskified

Riskified (NYSE:RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. רשת שאין לה מתחרים של מותגי מסחר, בוחרת לשתף פעולה עם Riskified לצורך הגנה מובטחת מפני הכחשות עסקה, להיאבק בהונאות ובניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה נרחב, ולשפר את שימור הלקוחות. פלטפורמת המודיעין של Riskified בנושא הונאות וסיכונים המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, אשר פותחה ומנוהלת על ידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. למידע נוסף, בקרו בכתובת  www.Riskified.com .

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות