יום חמישי , מאי 2 2024
Home > חדשות > חברת הייפר גלובל תפיץ ותתמוך במעבדים המתקדמים של חברת AMD

חברת הייפר גלובל תפיץ ותתמוך במעבדים המתקדמים של חברת AMD

חברת הייפר גלובל, המספקת פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיה, המפתחות מוצרי תוכנה מבוססי מיחשוב במגוון ענפי התעשייה ומסייעת להן להפוך רעיון למוצר ומלווה אותן משלב התכנון ועד להגעה לשוק, היא שותף האינטגרציה היחיד בישראל שנבחר על ידי חברת AMD  לקבל את התואר " AMD ELITE Partner". במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת AMD והענקת התואר, שנחשב אקסקלוסיבי, תינתן להייפר גלובל קדימות בגישה למידע וחשיפה לטכנולוגיות עתידיות של AMD לפני כלל השוק, המעניקה ערך רב ללקוחות, בכך שתאפשר בסיס לתמיכה ארוכת טווח בתהליך הפיתוח, כחלק מתכנון עתידי של  מפת דרכים של המוצרים שלהן. באופן זה, יתאפשר לצוותי הפיתוח, לתכנן מוצר לטווח של 6-10 שנים קדימה, באופן אופטימלי וכך לקבל החלטות מושכלות בגזרה העסקית שבסופו של דבר משפיעים על פיתוח המוצר.

תואר שותף ELITE של חברת AMD  , מצטרף לשני תארים נוספים בדרגת השותפות הגבוהה ביותר, שמחזיקה בהם הייפר גלובל כחלק משיתופי הפעולה האסטרטגיים שלה עם מובילות הטכנולוגיה בעולם – תואר Titanium מחברת אינטל ותואר ELITE מאנבידיה.  מאחר ומדובר בתואר בינלאומי, כלל לקוחות הייפר גלובל בארץ ובעולם יוכלו ליהנות מהיתרונות שמעניק התואר.

סער בליץ,  סמנכ"ל טכנולוגיות תאגידי  בקבוצת הייפר גלובל. צילום ענת קזולה

ברבעון הרביעי של שנת 2022, השיקה חברתAMD  את הדור הרביעי המתקדם של מעבדי EPYC   המאפשר לחברת הייפר גלובל להפיצם בקרב לקוחותיה כחלק מפיתוח יישומים למיחשוב עתיר ביצועים במגוון תעשיות ובכלל זה גם במוסדות מחקר ואקדמיה.

מעבדי ה-EPYC החדשים מציעים עד 96 ליבות עם אבטחה בכמה רמות, חלקן פיזיות וחלקן וירטואליות ועם מספר כפול של מפתחות הצפנה, לעומת דורות קודמים וכן תאימות AVX512. הדור החדש, המכונה Genoa,  מיוצר בליתוגרפיה של 5 ננו-מטר והוא מבוססת על ארכיטקטורת הליבה Zen 4 החדשה. המעבדים מציעים תמיכה בזיכרונות החדשים DDR5 במהירות 4,800 מגה-הרץ וכן בממשק  PCIe 5.0 המהיר. מעבדי השרתים הללו, מבוססים על ליבות x86.

סער בליץ,  סמנכ"ל טכנולוגיות תאגידי  בקבוצת הייפר גלובל: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם AMD  שמובילה את תחום המעבדים עתירי הביצועים כיום. מדובר בבשורה אמיתית עבור לקוחות הייפר גלובל בארץ ובעולם, שיוכלו מעתה לתכנן באופן מושכל את פיתוח הדורות הבאים של מוצריהן, עם גישה למידע מקדים וטכנולוגיות עתידיות טרם יציאתן לשוק, שיסייעו להן ביצירת יתרון תחרותי בשווקים בהם הם פועלים".

אודות חברת הייפר גלובל

חברת הייפר גלובל עוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים. החברה מלווה ומיישמת את תהליך הפיכת הרעיון של הלקוח למוצר מוחשי משלב התכנון ועד להגעה לשוק בזמן. החברה פועלת בישראל באנגליה ובארה"ב ומספקת ללקוחותיה פתרונות גלובליים. הפעילות בתחום זה כוללת עבודה משותפת עם גופי הפיתוח של הלקוחות והתאמת פתרונות טכנולוגים מורכבים בהתאם לצרכיהם. בשלבים שלאחר מכן החברה מייצרת ומספקת את המערכות שתכננה בפריסה גלובלית ובהתאם לצרכים העסקיים של לקוחותיה.  Hiper Global נסחרת בבורסה בתל-אביב ופועלת בישראל, באירופה ובצפון אמריקה.

About מאיר עשת

Check Also

בעקבות המלחמה, קבוצת בני נוער מירושלים יזמה אפליקציית ניווט עבור אנשים נכים

השבוע נערך ברמות בירושלים אירוע אמצע הדרך של תכנית הדגל הייחודית לבני נוער של עמותת "מחשבה …

נגישות