יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב מפרסם ספר חדש: Once Upon Tomorrow, תפיסה מבוססת חזון של המטאברס ושל השפעתו על היצירתיות הגלובלית

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב מפרסם ספר חדש: Once Upon Tomorrow, תפיסה מבוססת חזון של המטאברס ושל השפעתו על היצירתיות הגלובלית

לוס אנג'לס, 30 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

שוריק אגפיטוב, סופר עם חזון והמייסד של Xsolla, חשף היום את ספרו פורץ הדרך החדש, "Once Upon Tomorrow". יצירה חלוצית זו מספקת חזון מהפכני ויומרני של המטאברס, ועומדת בניגוד בולט לנראטיבים שנחשבים כמיינסטרים. ספרו של אגפיטוב הוא מסע מעורר מחשבה לתוך האפשרויות והפוטנציאל של המטאברס והוא מציע פרספקטיבה ייחודית, ששונה באופן מהותי מן התפיסות שמוצגות לעתים מזומנות בכנסים של הענף ועל ידי מנכ"לים של חברות טכנולוגיה.

"בספר שלי אני מציג חזון של המטאברס כמרחב עצום, מכליל ומהפכני. לא מדובר רק בעולם דיגיטלי, אלא בממלכה שבה יצירתיות, חדשנות והעצמה מתלכדות. ספר זה הוא ההזמנה שלי ליוצרים, הוגים וחולמים מכל רחבי העולם להצטרף אלינו ולעצב עתיד שבו הטכנולוגיה מעצימה את הפוטנציאל האנושי ומטפחת עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות. המטאברס, כפי שאני רואה אותו, לא נסוב על שליטה או תחימה, אלא על שחרור היצירתיות הקולקטיבית והרוח היזמית שמובנית בכולנו", אומר שוריק אגפיטוב, מייסד Xsolla והמחבר המוערך של "Once Upon Tomorrow".

הספר מתעמק בפוטנציאל שטרם מוצה של המטאברס, תוך הדגשת יכולתו לאחד מותגים מתפתחים ומותגים מדור קודם, ליצור חוויות צרכניות בלתי נשכחות ולהעשיר תרבויות בפריסה גלובלית. אגפיטוב מדגיש את את תפקידו של המטאברס בדמוקרטיזציה של ההזדמנויות וביצירת גישה שווה לטכנולוגיות מתקדמות. החזון שלו מכסה יותר מאשר חדשנות טכנולוגית גרידא ומדגיש את הפוטנציאל של המטאברס להעצים ולתגמל יוצרי תוכן מכל רחבי העולם. הספר אף שם דגש על ההשפעה המשמעותית שיש למטאברס על החינוך, מעצם כך שהוא מספק תקווה והזדמנויות לילדים ולמבוגרים בכל רחבי העולם. אגפיטוב קורא ליצירת מטאברס מבוזר שיתרחק מן הדומיננטיות של עמק הסיליקון, תוך העברת השליטה, פוטנציאל הרווח והחופש לידיהן של הקהילות היצירתיות.

"Once Upon Tomorrow" הוא יותר מאשר ספר שעוסק במטאברס; הוא מפת דרכים לעתיד שבו הטכנולוגיה משרתת את האנושות על כל מגווניה ומקדמת הכללה פיננסית, חברתית ויצירתית. אגפיטוב חוזה עתיד שבו מתחוללת מהפכה בכל תעשייה שממוקדת בצרכן, החל באופנה וכלה בשירותי בריאות ובידור. בנוסף, הספר בוחן גם את ההשפעה הפוטנציאלית שעשויה להיות למטאברס על מגזרי business-to-business, חינוך, תכנון ערים, קשרים בין ממשלות ויוזמות ללא כוונת רווח.

התובנות של אגפיטוב בנוגע להתפתחות הטכנולוגיה, מראשית ימי האינסטגרם והסנאפצ'ט ועד לעתיד של יישומים אימרסיביים, מהוות מוקד חשוב של הספר. הוא עוסק בתפקידים של בעלי העניין הטכנולוגיים השונים, כולל ספקי אירוח באינטרנט, מפתחי אתרים, מומחים למחשוב ענן ומהנדסי תשתיות, כמו גם בצורך המתמשך ביכולות מתקדמות של עבודה ברשת ושל חומרה. "Once Upon Tomorrow" הוא יצירה עם חזון, שמזמינה את הקוראים לחשוב מחדש על המטאברס ועל הפוטנציאל האינסופי הגלום בו.

למידע נוסף ולרכישה בקרו בכתובת: onceupontomorrow.com

אודות שוריק אגפיטוב

כמייסד Xsolla, Inc., שוריק אגפיטוב הוא דמות מחדשת ויועץ מוערך בתחומי הגיימינג, Web3, מטאברס ופינטק. חברת משחקי הווידאו החדשנית שלו משלבת את טכנולוגיית הבלוקצ'יין ומספקת למפתחים כלים ושירותים מתקדמים לפעילות ולמכירות אפקטיביות יותר של משחקים. ל-Xsolla נוכחות גלובלית, לרבות משרדים בלוס אנג'לס, ברלין וסאול, ובהובלתו של שוריק היא מעצבת את עתיד עולם הגיימינג והמטאברס, תוך קידום תעשייה מבוזרת ומכילה יותר.

למידע נוסף אודות שוריק אגפיטוב, בקרו  ב: themarque.com או  LinkedIn.com

אודות  Xsolla

Xsolla היא חברה של מסחר במשחקי ווידאו, שמספקת ערכה מקיפה ועוצמתית של כלים ושירותים, אשר מיועדים ספציפית לתעשיית משחקי הווידאו. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla סייעה לאלפי מפתחים ומוציאים לאור מכל הגדלים במימון, שיווק, השקה ומונטיזציה של משחקיהם בפריסה גלובלית ולרוחב פלטפורמות מרובות. כמובילה חדשנית בתחום המסחר של המשחקים, המשימה של Xsolla היא לפתור את המורכבויות המובנות בהפצה גלובלית, שיווק ומונטיזציה במטרה לסייע לשותפיה להגיע לאזורים רבים יותר, לייצר הכנסות רבות יותר וליצור קשרים עם גיימרים בכל רחבי העולם. לחברה משרדים ראשיים בלוס אנג'לס, קליפורניה וכן משרדים בלונדון, ברלין, סיאול, בייג'ינג, קואלה לומפור, טוקיו ובערים רבות נוספות ברחבי העולם. Xsolla תומכת בכותרי גיימינג מובילים כמו Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד רבים נוספים.

למידע נוסף, בקרו:   xsolla.com

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות