יום ראשון , מאי 5 2024
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > רוני צארום, מנכ"ל CYFOX: "חברות הסייבר שותפות ללחימה בזכות הגנתן על ארגונים ממתקפות סייבר"

רוני צארום, מנכ"ל CYFOX: "חברות הסייבר שותפות ללחימה בזכות הגנתן על ארגונים ממתקפות סייבר"

מימין: נורית רוס – מנהלת מכירות ב- CYFOX, ג'רלדין קמפר – מנהלת מכירות אבטחת מידע בגטר, הילה מרקוביץ – סמנכ"ל התפעול של CYFOX, קובי זהר – סמנכ"ל סחר מכירות גטר, רוני צארום – מנכ"ל CYFOX, ניר יהושוע –  סמנכ"ל מחקר ואבטחת מידע ואריה דנון – מנהל תחום אבטחת מידע בגטר. קרדיט יח"צ סיפוקס.

איומי הסייבר המתגברים, במיוחד בעקבות אירועי אוקטובר, הם האתגר המרכזי העומד היום בפני עסקים וארגונים. חברות רבות חשופות יותר מתמיד להתקפות סייבר וסופגות נזקים עצומים. על רקע זה נערך בבית קבוצת גטר מפגש שותפים שבמסגרתו הוצגה חברת הסייבר CYFOX  והפתרונות מבוססי ה-AI שהיא מציעה להתמודדות עם איומים גוברים אלו. CYFOX  מיוצגת בישראל על ידי גטר.

הפתרון של CYFOX הוא פתרון אבטחת מידע מקצה לקצה, הכולל EDR, XDR ו- SOCaaS. הוא מבוסס על מספר מנועים המסונכרנים באינטגרציה מלאה לצורך ניטור איומי הסייבר בארגון, זיהוי איום ברשת, התראה וחסימת האיום, על ידי צוות SOC הפועל 24/7. זוהי מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI)  אשר לומדת את הרשת, מזהה אנומאליות ותנועות חשודות ברשת.

את המפגש פתח רוני צארום, מנכ"ל CYFOX ויזם הייטק ותיק, שהתייחס בתחילת דבריו לאירועים בעזה והסביר את חלקה של תעשיית הסייבר בלחימה. "אנחנו שותפים ללחימה  ולוקחים בה חלק בכך שאנחנו מגינים על ארגונים ועסקים ממתקפות סייבר".

צארום גם דיבר על היתרון של CYFOX בזכות היותו פתרון שהוא כולו כחול לבן, המתאים לחברות המחזיקות מאגרי מידע, נתוני לקוחות ומידע רגיש והמחויבות לפעול על פי חוק הגנת הפרטיות להגן על נתונים אלו. "עסקים קטנים ובינוניים, במיוחד כאלו שאין להן צוות SOC  פנימי או איש אבטחת מידע, הן חברות שצריכות אותנו כי אנו מספקים מוצר ושירות המגן עליהם מפני מתקפות", אמר צארום.

 

 

 

About מאיר עשת

Check Also

תשלומי כופר זינקו ב-500% בשנה האחרונה, כך חושף דוח מתקפות הכופר של סופוס ל-2024

שיעור מתקפות הכופר ירד מעט, אך עלויות התאוששות טיפסו ל-2.73 מיליון דולר סופוס, מובילה עולמית …

נגישות