יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > Xsolla מכריזה על Story3, פלטפורמה חדשה ליוצרים: פיצוי הוגן, עסקאות ישירות לצרכן ויצירתיות משופרת

Xsolla מכריזה על Story3, פלטפורמה חדשה ליוצרים: פיצוי הוגן, עסקאות ישירות לצרכן ויצירתיות משופרת

לוס אנג'לס, 31 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

חברת הסחר העולמית במשחקי וידאו, Xsolla מציגה את Story3, פרויקט ייחודי המאפשר ליוצרים לרדת לעומקם של סיפורים מעבר לגבולות המקובלים. Story3 מגלם עידן חדש של חופש הסיפור ומחויבות של Xsolla לטפח את המערכת האקולוגית היצירתית. הפלטפורמה מספקת דרך ייחודית ליוצרים לפתח אינטראקציה ישירה עם הקהל שלהם ולהרוויח נתח מוצדק מההכנסות, תמורת עבודתם.

"היום, יוצרים נאבקים על פיצוי לא מספיק, מה שמוביל לאתגרים כמו זרמי הכנסה לא יציבים, וחוסר ודאות בקריירה", אמר שוריק אגפיטוב, מייסד Xsolla והמחבר הנודע לשבח של הספר היה יהיה מחר. "Story3 היא התגובה הנועזת שלנו לנושאים הללו, היא מציעה ליוצרים פלטפורמה לניהול משא ומתן על תנאים טובים יותר ולהשגת רווחים יציבים וצפויים יותר מעבודתם".

בעידן שסימנו הוא ההתפשטות הרחבה של תוכן דיגיטלי, הפער בפיצויים ליוצרים נעשה בולט יותר ויותר. בהתייחס לנושא קריטי זה, Xsolla מביאה את Story3 כפלטפורמה מהונדסת בקפידה, להעצמת מספרי סיפורים, עיתונאים וכותבים, ומאפשרת מונטיזציה יעילה תוך העמקת הקשר עם הקהל שלהם.

התכונות של Story3:

*אינטראקציה ישירה משופרת עם הציבור: Story3 מאפשר ליוצרים לתקשר ישירות עם הקהל שלהם, על ידי ביטול מתווכי הפצה מסורתיים.

*תהליך מונטיזציה יעיל וידידותי למשתמש: תוך שילוב המומחיות של Xsolla במיקרוטרנסאקציות, Story3 מפשט את תהליך המונטיזציה עבור יוצרים באמצעות טוויסטים. כל בחירת משתמש, 'טוויסט', מובילה לנתיב מסועף, היוצר סיפור מותאם אישית וייחודי.

*תשלומים יעילים: Story3 מציגה מערכת תשלומים יעילה, המבטיחה שיוצרים יקבלו פיצוי הוגן ובמועד, ומספקת תובנות רווחים שקופות בזמן אמת.

"הנוף הסיפורי הדיגיטלי הנוכחי מתעלם לרוב מערכם של יוצריו. עם Story3, Xsolla אנו נשנה את הנרטיב הזה", אמר כריס הוויש, מנכ"ל זמני של Xsolla. "אנחנו מספקים פלטפורמה שבה יוצרים יכולים ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהם ולקבל תגמול הוגן על תרומתם, תוך טיפוח עתיד בריא ותוסס יותר לסיפור דיגיטלי."

בספרו בעל החזון "היה יהיה מחר", הסופר שוריק אגפיטוב חוקר את הכוח הטרנספורמטיבי של הבאת סיפורים ואת תפקידם של היוצרים בעיצוב עתיד האינטראקציות הדיגיטליות.

גלו את העתיד של מעורבות יצירתית עם Story3. כדי להתחיל לעצב את הסיפורים שלכם, בקרו באתר: story3.com.

למידע נוסף ולרכישת "היה יהיה מחר" אנא בקר באתר: onceupontomorrow.com.

אודות Xsolla

Xsolla היא חברת סחר עולמית במשחקי וידאו, עם מערכת חזקה ויציבה של כלים ושירותים שתוכננו במיוחד עבור התעשייה. מאז הקמתה ב-2005, Xsolla סייעה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור בכל הגדלים לממן, לשווק, להשיק ולהפיק רווחים מהמשחקים שלהם, ברחבי העולם ובפלטפורמות מרובות. כמובילה חדשנית במסחר במשחקים, המשימה של Xsolla היא לפתור את המורכבות הקיימת בהפצה גלובלית, שיווק ומונטיזציה, כדי לעזור לשותפינו להגיע ליותר אזורים גאוגרפיים, לייצר יותר הכנסות וליצור קשרים עם גיימרים ברחבי העולם. עם התרגדות ומטה שמקומו בלוס אנג'לס, קליפורניה, עם משרדים בלונדון, ברלין, סיאול, בייג'ינג, קואלה לומפור, ראלי, טוקיו וערים  רבות ברחבי העולם, Xsolla תומכת בכותרי משחקים גדולים כמו Valve, Twitch, Roblox, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד. למידע נוסף בקרו בכתובת: xsolla.com.

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות