יום חמישי , מאי 2 2024
Home > WORLD > קבוצת קורטק דוחה את שיחת בעלי המניות שלה ב-11 בינואר למועד מאוחר יותר

קבוצת קורטק דוחה את שיחת בעלי המניות שלה ב-11 בינואר למועד מאוחר יותר

השיחה מועברת למועד מאוחר יותר כאשר הנהלת החברה תתעדף פיתוחים ארגוניים חדשים ומבטיחים

אן ארבור, מישיגן, 9 בינואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

קבוצת קורטק The Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחת של חומרים פעילים באנודת סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון וציקלוהקססילן (CHS) עבור כלי רכב חשמליים, קלינטק ויישומי טכנולוגיה חדשניים, הודיעה היום כי היא דוחה את שיחת בעלי המניות המתוכננת שלה ב-11 בינואר 2024 למועד מאוחר יותר, כאשר החברה מבקשת לסיים ולשלב פרטים של התפתחויות תאגידיות חדשות ומבטיחות במצגת.

החברה תספק פרטים מעודכנים בנוגע לשיחת בעלי המניות שנקבעה מחדש בהמשך החודש. בינתיים, הנהלת Coretec מעודדת את כל מי שמעוניין בעדכונים נוספים לעקוב אחר פרופילי החברה ב- לינקדאין ו-X (לשעבר טוויטר). 

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc – קבוצת קורטק היא מפתחת סיליקון מהונדס מאן ארבור, מישיגן, ומשתמשת במומחיות שלה כדי לפתח אנודות סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון שייטענו מהר יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. תוכנית זו נקראת Endurion. לסיליקון יש את היכולת התיאורטית להחזיק עד פי 10 מכמות יוני הליתיום בהשוואה לגרפיט מסורתי. באמצעות גישת ננו-החלקיקים הקניינית שלה, Endurion טוענת סיליקון לתוך אנודת הסוללה. גידול צנוע בסיליקון ישנה את כללי המשחק ויחולל מהפכה בשוק הרכב החשמלי, כמו גם ביישומי אחסון אנרגיה אחרים.

בנוסף, חברת Coretec מנצלת את הסיליקון המהונדס שלה גם כדי לפתח סל מוצרים ממוקדי אנרגיה, כולל תאורת מצב מוצק (LED), מוליכים למחצה, תצוגות נפח תלת ממדיות ומעגלים אלקטרוניים להדפסה. בנוסף, החברה משתמשת בסיליקון המהונדס שלה כדי לפתח פורטפוליו של מוצרים אחרים הממוקדים באנרגיה, כולל תאורת מצב מוצק (LED), מוליכים למחצה ואלקטרוניקה להדפסה. Coretec ממשיכה לפתח את CSpace, טכנולוגיית התצוגה הנפחית התלת-ממדית שלה עם מגוון רחב של יישומים, כולל הדמיה רפואית, רכב ואחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com

About מאיר עשת

Check Also

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA פייר ברלין יפקח על הצמיחה של monday.com באזור זה.

לונדון ותל אביב, 30 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE)- monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים …

נגישות