יום חמישי , מאי 2 2024
Home > WORLD > VeriSilicon חושפת את ה- VC9800 IPהחדש עבור מרכזי נתונים מן הדור הבא

VeriSilicon חושפת את ה- VC9800 IPהחדש עבור מרכזי נתונים מן הדור הבא

מספק תפוקה יוצאת דופן, קידוד מבוסס בינה מלאכותית ושיפור תמונה מעולה עבורי מרכזי נתונים.

לאס וגאס, 9 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

VeriSilicon (688521.SH) חשפה היום את יחידת עיבוד הווידאו (VPU) החדשה ביותר שלה, VC9800 series Video Processor Unit (VPU) IP, שמתאפיינת בביצועים משופרים של עיבוד וידיאו ומיועדת לבסס את נוכחותה של החברה ביישומים של מרכזי נתונים. סדרת המעבדים החדשה נותנת מענה לדרישות המתקדמות של מרכזי הנתונים מן הדור הבא, כולל שרתים של המרת קידוד וידיאו, שרתי AI, שולחנות עבודה וירטואליים בענן וגיימינג בענן.

סדרת VC9800 של VPU IP מתאפיינת בביצועים גבוהים, תפוקה גבוהה ויכולות קידוד ופענוח מרובות רצפים ברמת השרת. היא יכולה לטפל בעד 256 רצפים ותומכת בכל הפורמטים המובילים של הווידיאו, כולל הפורמט המתקדם החדש VVC. דרך קידוד מהיר (Rapid Look Ahead), המעבדים מסדרת VC9800 משפרים את איכות הווידיאו באופן משמעותי, תוך שמירה על טביעת רגל נמוכה של זיכרון וזמני השהיה נמוכים בקידוד. עם תמיכה בקידוד ופענוח 8K, הסדרה מספקת יכולות משופרות של עיבוד וידאו וקידוד מרובה ערוצים ברזולוציות שונות, וכך למעשה מהווה פתרון יעיל של המרת קידוד וידיאו.

סדרת VC9800 של מעבדי VPU IP מתממשקת בצורה חלקה עם מעבד ה- Neural Network Processor (NPU) IP, ולפיכך מאפשרת צינור מלא של וידיאו מבוסס בינה מלאכותית. כאשר היא משולבת עם המעבד הגרפי Graphics Processor Unit (GPU) IP של VeriSilicon, הפתרון של תת המערכת מסוגל לספק חוויות גיימינג משופרות. בנוסף, פונקציות הווירטואליזציה של החומרה, שיפור הרזולוציה של התמונה והקידוד מבוסס הבינה המלאכותית של סדרת מעבדים זו מספקות גם פתרונות יעילים עבור שולחנות עבודה וירטואליים בענן.

"הטכנולוגיה המתקדמת של המרת קידוד וידיאו מבית VeriSilicon ממשיכה להוביל בתחום מרכזי הנתונים. אנחנו עובדים תוך שיתוף פעולה הדוק עם לקוחות גלובליים מובילים, במטרה לפתח פתרונות מקיפים של תתי מערכות לעיבוד וידאו, אשר ייתנו מענה לדרישות של מרכזי הנתונים החדישים ביותר", אומר וויי-ג'ין דאי, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת ה-IP של VeriSilicon. "עבור מחשוב מבוסס בינה מלאכותית, יכולות הפוסט-עיבוד של הווידיאו שאנו מציעים הורחבו על מנת לאפשר אינטראקציה חלקה עם מעבדי NPU, תוך הבטחת דיוק ברמת ה-OpenCV. שילבנו גם טכנולוגיה של סופר רזולוציה בתת המערכת של עיבוד הווידיאו, תוך שיפור איכות התמונה ובסופו של דבר גם שיפור חוויית המשתמש עבור מחשוב בענן ותצוגות חכמות".

לסקירת היצע פתרונות ה-IP העשיר שלנו, אתם מוזמנים לבקר בדוכן של VeriSilicon ב- Venetian Expo (מס. דוכן: Bassano 2701 ו-Bassano 2702) במהלך תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית (CES) לשנת 2024, הנערכת בלאס וגאס בין 9 בינואר ל-12 בינואר.

אודות  VeriSilicon

VeriSilicon מחויבת לספק ללקוחות שירותי סיליקון כוללים, מקיפים ומבוססי פלטפורמה לצד שירותי רישוי IP עבור מוליכים למחצה תחת קורת גג אחד, תוך מינוף ה-IP מבוסס המוליכים למחצה הקנייני שלה. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.verisilicon.com.

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות