יום שני , אפריל 29 2024
Home > WORLD > Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם".

Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם".

NSC צפויה לרכוש את U. S. Steel תמורת $55.00 למנייה, במסגרת עסקת מזומנים שמייצגת פרמיה של 40% ומספקת ערך ודאי ומיידי לבעלי המניות של U. S. Steel.

העסקה מאחדת שתי חברות דו שכבתיות שלהן היסטוריה עשירה של אספקת מוצרים ושירותים מעולים ושל תרומה להתפתחות החברה.

היא משלבת טכנולוגיות ויכולות ייצור מובילות לצורך מתן שירות איכותי יותר ללקוחות בארצות הברית וברחבי העולם.

מחזקת את תעשיית הפלדה המגוונת והתחרותית של ארצות הברית לטובת הלקוחות, וזאת דרך שיתוף פעולה מבוסס השקעה בין שני גופים מחדשים בזירת הפלדה העולמית.

NSC תכבד את כל הסכמי המו"מ הקולקטיביים עם איגוד עובדי הפלדה, כחלק ממחויבותה לשמירה על קשרים חזקים עם בעלי העניין השונים.

העסקה תקדם את תעשיית הפלדה הגלובלית לעבר יעד הדקרבוניזציה ולקראת עולם בר קיימא.

  1. S. Steell תמשיך להחזיק בשמה האייקוני ובמשרדיה הראשיים שנמצאים בפיטסבורג, פנסילבניה.

העסקה מייצגת את שיאו של תהליך החלופות האסטרטגיות של U. S. Steel.

יוצרת ערך משמעותי עבור בעלי המניות של NSC ושל U. S. Steel.

שיחת ועידה משותפת תתקיים בשעה 8:00 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי, לצורך דיון בפרסי העסקה.

טוקיו ופיטסבורג, 18 בדצמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרנית הפלדה הגדולה ביפן ואחת מיצרניות הפלדה המובילות בעולם, ותאגיד הפלדה של ארה"ב (NYSE: X) ("US Steel"), יצרנית פלדה מובילה עם יתרונות תחרותיים בשוק עפרות הברזל הזולות ובתחום המיני מפעלים לייצור פלדה, שמחזיקה ביכולות גימור איכותיות במיוחד, הכריזו היום כי יחתמו על הסכם שבכפוף אליו NSC תרכוש את U. S Steel במסגרת עסקת מזומנים, לפי תעריף של $55.00 למנייה, אשר מייצג ערך הוני מקורב של 14.1 מיליארד דולר בתוספת נטילת התחייבויות, תמורת ערך ארגוני כולל של 14.9 מיליארד דולר. מחיר הרכישה של $55.00 מייצג פרמיה של 40% על מחיר הסגירה למנייה של U. S Steel, נכון ל-15 בדצמבר 2023. העסקה אושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של NSC ושל U. S Steel.

דיוויד ב. בריט, הנשיא והמנכ"ל של U. S Steel

רכישת U. S Steel על ידי NSC תעשיר את יכולות הייצור והטכנולוגיה המובילות שלה ותאפשר לה להרחיב את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תוכל לספק שירותים משופרים לבעלי העניין שלה, לרבות לקוחות והחברה בכללותה. העסקה תגוון עוד יותר את טביעת הרגל הגלובלית של NSC, על ידי הרחבה משמעותית של הייצור הקיים שלה בארצות הברית ותוך הוספת האזורים המשמעותיים של יפן, ASEAN והודו. כתוצאה מרכישת U. S Steel על ידי NSC, הקיבולת השנתית הצפויה שלה בזירת הפלדה הגולמית צפויה להגיע לסך של 86 מיליון טונות – וכך להאיץ את ההתקדמות לעבר היעד האסטרטגי של NSC, שעומד על 100 מיליון טונות של קיבולת פלדה גולמית גלובלית מדי שנה.

לדברי נשיא NSC אייג'י השימוטו, "אנחנו שמחים שעסקה זו מאחדת שתי חברות שלהן יכולות ייצור וטכנולוגיה מהמובילות בעולם, וממחישה את החזון שלנו של מתן שירות ללקוחות ברחבי העולם, תוך הדגשת מחויבותנו לבניית חברה ידידותית לסביבה דרך דקרבוניזציה של הפלדה. מזה זמן רב, NSC מביעה הערכה ל-U. S Steel ומפגינה כבוד כלפי הטכנולוגיות המתקדמות, ההיסטוריה העשירה וכוח האדם המיומן שלה, ואנו מאמינים כי ביחד נוכל להתמודד עם האתגר של קידום שאיפותינו לגבהים חדשים. העסקה מתבססת על נוכחותנו בארצות הברית ואנו מחויבים לכבד את כלל החוזים הקיימים של U. S Steel עם האיגוד. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של U. S Steel, במטרה להפיק את המיטב מן החברות שלנו ולהתקדם יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר, בעלת היכולות המובילות בעולם".

הסמנכ"ל הבכיר של NSC טקהירו מורי אומר, כי "אנו מאמינים שעסקה זו היא לטובת שתי החברות ומספקת ערך משמעותי ומיידי לבעלי המניות של U. S Steel, תוך שיפור אפשרויות הצמיחה של NSC בטווח הארוך. המאזן שלנו חזק ואנחנו משוכנעים ביכולתנו לממש את הפוטנציאל של האיחוד בין NSC ו-U. S Steel על ידי התקדמות בייצור הפלדה ויצירת ערך ארוך טווח עבור בעלי העניין של החברות שלנו, לרבות לקוחות, עובדים, ספקים, קהילות ובעלי מניות".

לדברי דיוויד ב. בריט, הנשיא והמנכ"ל של U. S Steel, "ל-NSC רקורד מוכח של רכישה, תפעול והשקעה במתקני ייצור פלדה בקנה מידה גלובלי, ואנחנו סמוכים ובטוחים כי כמו האסטרטגיה שלנו, שילוב זה הוא מיטבי עבור כולם. העסקה הנוכחית מממשת את הערך העצום הגלום כיום בחברה שלנו והיא תוצאה של תהליך החלופות האסטרטגיות המקיף והיסודי של מועצת המנהלים של החברה. מבחינת העובדים שלU. S Steel, שלהם אני ממשיך להיות אסיר תודה, העסקה משלבת בין שתי חברות פלדה בעלות השקפות דומות, אשר מתמקדות בנחישות בבטיחות, יעדים משותפים, ערכים ואסטרטגיות, שבבסיסם היסטוריה עשירה. עבור הלקוחות, U. S Steel ו-NSC יוצרות חברת פלדה גלובלית של ממש, בעלת יכולות משולבות וחדשנות, אשר מסוגלת לתת מענה לצרכים המתפתחים של הלקוחות. ההכרזה של היום אף מבטיחה תועלות לארצות הברית – בעצם כך שהיא מאפשרת תעשיית פלדה מקומית תחרותית, תוך חיזוק הנוכחות הגלובלית שלנו. המיקוד המשותף שלנו בדקרבוניזציה צפוי לשפר ולהאיץ את יכולתנו לספק ללקוחות פתרונות פלדה חדשניים, שיעמדו ביעדי הקיימות".

תועלות אסטרטגיות

*תנועה משותפת קדימה כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". העסקה משלבת טכנולוגיות מתקדמות של NSC ו-U. S Steel לצורך קידום החדשנות ואספקת מוצרי פלדה באיכות גבוהה, כמו פלדה ליישומי חשמל ופלדה לרכבים עבור לקוחות בכל רחבי העולם. NSC ו-U. S Steel ישתמשו במשותף בטכנולוגיות וביכולות הייצור המובילות שלהן, על מנת להוביל את מאמצי החדשנות והמהפכה הדיגיטלית בזירת ייצור הפלדה, לטובת הלקוחות. U. S Steel היא גורם חדשני מוכח בכל הנוגע לנצילות אנרגיה, כש-Big River Steel אמונה על תפעול של אחד המפעלים המתקדמים ובני הקיימא ביותר בצפון אמריקה. הסינרגיות שמקורן בעסקה יקודמו בעיקר על ידי השיתוף של טכנולוגיות ייצור מתקדמות וידע מקצועי בין U. S. Steel ו-NSC, לרבות במסגרת פעילות חסכונית, חיסכון באנרגיה ומחזור. הטכנולוגיה והמוצרים של NSC יקדמו עוד יותר את היכולות הטכניות של פורטפוליו המוצרים שמקורם באמריקה (Mined, Melted and Made in America), תוך תמיכה משופרת בדרישות המתפתחות של הלקוחות ברחבי ארצות הברית.

*חיזוק היכולת לתת מענה לביקוש ההולך וגובר לפלדה איכותית הן בארה"ב והן ברחבי העולם. מזה זמן רב, U. S. Steel מובילה את תעשיית הפלדה של אמריקה, בעוד ש-NSC מספקת בהצלחה שירותים ללקוחות ברחבי ארצות הברית במשך עשרות שנים. בשיתוף עם U. S. Steel, NSC תיהנה ממיצוב שיאפשר לה להפיק תועלת מן הביקוש ההולך וגדל לפלדה איכותית ופלדה ליישומי רכב וחשמל, וכן לספק מוצרים ושירותים מעולים. בנוסף, NSC מחויבת לשרת לקוחות בארצות הברית ולספק מוצרי פלדה איכותיים, שייתנו מענה לצרכים של כל יישום ויישום.

*העסקה תקדם את תעשיית הפלדה הגלובלית לעבר יעד הדקרבוניזציה ולקראת עולם בר קיימא NSC ו-U. S. Steel חולקות מחויבות להגיע לאפס פחמן עד לשנת 2050 ומכירות בעובדה, כי מציאת פתרון לאתגרי הקיימות מהווה עיקרון בסיסי של עצם הקיום והצמיחה של יצרני הפלדה. לאחר חתימת העסקה, אחד מן התחומים העיקריים של שיתוף הפעולה יהיה המשך הקידום של יעד זה ופיתוח טכנולוגיות חלופיות לטובת דקרבוניזציה. NSC מפתחת שלוש טכנולוגיות פורצות דרך, שמיועדות לאפשר לה להשיג את היעד של ניטרליות פחמנית עד לשנת 2050, לרבות טכנולוגיית הזרקת מימן לתוך תנור רם, ייצור פלדה בעלת חוזק גבוה בכבשני קשת חשמל וכן שימוש במימן בתהליך ישיר של הפחתת ברזל. גם U. S. Steel ממוקדת בהפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלה, לרבות שאיפה מתמשכת לצמצם את השימוש באנרגיה במסגרת פעילותה הקיימת, שילוב יכולות של תנורי קשת חשמל בטביעת הרגל של החברה ובניית מפעל "מיני" מתקדם נוסף בארקנסו.

*כיבוד כלל ההסכמים בין U. S. Steel לבין איגוד United Steelworkers: ל-NSC רקורד עשיר של התמקדות בבטיחות במקום העבודה ושל שיתוף פעולה עם איגודים מקצועיים. כל התחייבויותיה של U. S. Steel כלפי עובדיה, לרבות כלל הסכמי המו"מ הקולקטיביים שנחתמו מול האיגודים המקצועיים, יכובדו ו-NSC מחויבת לשמירה על קשרים אלה ללא שיבושים.

*התחייבות לשמירה על קשרים אמיצים עם בעלי העניין, כולל עובדים, לקוחות, ספקים וקהילות. כוח האדם המשולב הוא בעל חשיבות קריטית לפעילות בארצות הברית וברחבי העולם. לאחר סגירת העסקה, U. S. Steel תמשיך להחזיק בשמה האייקוני, במותג שלה ובמשרדיה הראשיים שנמצאים בפיטסבורג, פנסילבניה. NSC מחויבת להמשכיות בכל הנוגע לקשרים החזקים שמקיימת U. S. Steel עם ספקים, לקוחות, קהילות ואנשים ברחבי ארצות הברית שתומכים בפעילותה, והיא מחויבת להיות חברה פרודוקטיבית בקהילות אלה.

*יוצרת ערך משמעותי עבור בעלי המניות של NSC ושל U. S. Steel. העסקה מאיצה את צמיחתה של NSC כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר, בעלת יכולות מובילות בעולם", אשר מסוגלת לספק צמיחה חזקה, רווחיות משופרת וערך ארוך טווח עבור כלל בעלי המניות של NSC. עסקת המזומנים מספקת גם יצירת ערך חזק וודאות של הערך עבור בעלי המניות של U. S. Steel. העסקה היא התוצאה המוצלחת של בדיקה אסטרטגית מקיפה ומלאה, שנוהלה על ידי U. S. Steel ועל ידי מועצת המנהלים שלה. מחיר הרכישה של $55.00 מייצג פרמיה של 40% על מחיר הסגירה למנייה של U. S Steel, נכון ל-15 בדצמבר 2023.

פרטי העסקה

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני או השלישי של השנה הקלנדרית 2024, בכפוף לאישור בעלי המניות של U. S. Steel, קבלת האישורים הרגולטוריים המקובלים ותנאי סגירה מוסכמים נוספים. NSC מתכננת לממן את העסקה דרך הכנסות שמקורן בהלוואות מבנקים יפניים שונים והשיגה כבר התחייבויות למימון. העסקה אינה כפופה לתנאי מימון כלשהם.

יועצים

Citi משמשת כיועצת פיננסית ל-NSC. Ropes & Gray LLP משמשת כיועצת משפטית ל-NSC. Barclays Capital Inc., Goldman Sachs & Co. LLC ו-Evercore משמשות כיועצות פיננסיות ל-U. S. Steel. Milbank LLP ו-Wachtell, Lipton, Rosen & Katz משמשים כיועצים משפטיים ל-U. S. Steel.

קבלו מידע נוסף אודות העסקה המוצעת בכתובת www.BestDealforAmericanSteel.com.

אודות NSC

NSC היא יצרנית הפלדה הגדולה ביותר של יפן ואחת מיצרניות הפלדה המובילות בעולם. ל-NSC קיבולת גלובלית של ייצור פלדה גולמית שעומדת על 66 מיליון טון בקירוב, והיא מעסיקה כ-100,000 עובדים ברחבי העולם. בסיס הייצור של NSC נמצא ביפן ולחברה נוכחות ב-15 מדינות נוספות, כולל: ארצות הברית, הודו, תאילנד, אינדונזיה, ויאטנם, ברזיל, מקסיקו, שוודיה, סין ועוד. לפני כ-40 שנה NSC הקימה יוזמה משותפת בארצות הברית ומאז היא מתמקדת בגיבוש קשרים שיתופיים וטובים עם עובדים, איגודים מקצועיים, ספקים, לקוחות וקהילות. כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם", NSC מפתחת טכנולוגיות מתקדמות ויכולות ייצור ותורמת לחברה על ידי אספקת מוצרים ושירותים מעולים. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת https://www.nipponsteel.com.

אודות U. S. Steel

  1. S. Steel, שנוסדה בשנת 1901, היא יצרנית פלדה מובילה. החברה מתמקדת ללא פשרות בבטיחות ופועלת על בסיס אסטרטגיית Best for All® ממוקדת לקוח, תוך קידום עתיד בטוח ובר קיימא עבור U. S. Steel ובעלי העניין שלה. U. S. Steel, ששמה דגש מחודש על נושא החדשנות, משרתת את תעשיות הרכב, הבנייה, המכשירים, האנרגיה, המכולות והאריזה, שלהן היא מספקת מוצרי פלדה בעלי ערך מוסף. החברה אף מקיימת ייצור מתקדם של עפרות ברזל ויכולת ייצור הפלדה הגולמית השנתית שלה עומדת על 22.4 מיליוני טון נטו. משרדיה הראשיים של U. S. Steel נמצאים בפיטסבורג, פנסילבניה, והיא מקיימת פעילות ברמה עולמית ברחבי ארצות הברית ומרכז אירופה. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.ussteel.com.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות