יום שישי , מאי 17 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > סיסקו ו-Hitachi Vantara מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי בישראל כדי לסייע ללקוחות לפשט את ניהול הענן ההיברידי

סיסקו ו-Hitachi Vantara מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי בישראל כדי לסייע ללקוחות לפשט את ניהול הענן ההיברידי

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום אוהד רומנו

חיבור נוסף בין שני ענקיות טכנולוגיה יציע ללקוחות פתרונות נתונים מלאים ושירותים מנוהלים מבוססי צריכה שייסעו לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות ולהתמודד עם המחסור הקריטי בעובדים מיומנים בתעשיית ה-IT

סיסקו, המובילה את החזית הטכנולוגית ומתמחה בתחומי אבטחת הסייבר, התקשורת והענן ו-Hitachi Vantara, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים, הכריזו על שני הסכמי שיתוף פעולה בין החברות. במסגרת ההסכמים, Hitachi Vantara מצטרפת לתוכניות השותפים Service Provider ו-Solution Technology Integrator (STI) של סיסקו, מה שיאפשר לחברה לשלב בצורה טובה יותר את הטכנולוגיות של סיסקו אל פתרונות האחסון שלה ולהמשיך למצב את עצמה כספקית מובילה של תשתית למרכזי נתונים ושירותי ענן היברידי מנוהלים.

עסקים רבים מתמודדים כיום עם מורכבויות הקשורות לניהול נתונים, כאשר הם מנהלים את טביעת הרגל המתרחבת של הענן ההיברידי שלהם. לפי IDC, כ40%   מהחברות ימנפו הסכמי טכנולוגיה מרובי-שותפים עד שנת 2024 כדי להתמודד עם דאגות אלו. לפי ההסכם החדש, Hitachi Vantara תכלול את שרתי ה-UCS X-Series של סיסקו כדי לספק פתרון תשתית משולבת מלא (CI). קו השרתים הופך לחלק מהפתרון המשותף Cisco and Hitachi Adaptive Solutions, אשר מחבר בין המחשוב והרשת של סיסקו עם פלטפורמת האחסון VSP של Hitachi Vantara כדי להתמודד עם הצורך הגובר בשוק לתשתית מרכז נתונים אחודה.

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום אלישר

כשותפה בתוכנית ה-Service Provider של סיסקו, Hitachi Vantara תציע שירותים מנוהלים מבוססי-צריכה ללקוחות סיסקו, אשר יסייעו בהתמודדות עם המחסור הקריטי בעובדים מיומנים בתעשיית ה-IT ויאפשרו לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות ומתפתחות ביעילות רבה יותר.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי, "בעוד לקוחותינו מבקשים לפשט את מערכי הדאטה סנטר שלהם, שילוב פתרונות לתשתיות ושירותים מנוהלים על ידי שתי ענקיות טכנולוגיה, יסייע להם לנהל את הסיכונים ולבצע אופטימיזציה לתוצאות העסקיות שלהם. יחד, Hitachi Vantara וסיסקו יכולות להקל על לקוחות רבים לנווט בסביבה המורכבת של ענן היברידי ופתרונות אחסון".

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי, "Hitachi Vantara וסיסקו פועלים כשותפים אמינים למעלה משני עשורים והסכמים אלו מהווים תוספות חשובות לשותפות שבנו שתי מובילות הטכנולוגיה הגלובליות הללו. שותפים מוצלחים מתאימים את עצמם לצרכי הלקוחות הנוכחיים והעתידיים והפיתוחים המשותפים שלנו מאפשרים לנו לעשות זאת באמצעות הצעה של פתרונות ושירותים מבוססי-נתונים הדרושים להם".

למידע נוסף אודות שיתוף הפעולה בין Hitachi Vantara וסיסקו, לחצו כאן.

About מאיר עשת

Check Also

בית החולים אלי"ן- מרכז שיקומי לילדים ונוער השלים פרויקט להקמת מערך גיבוי מקומי ובענן באמצעות Commvault Cloud

בית החולים אלי"ן, המרכז המוביל בארץ בתחום שיקום ילדים ונוער עד גיל 21, הנחשב בין …

נגישות