יום חמישי , יולי 4 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > חברת המכשור הרפואי Insightec סיימה פרויקט לשדרוג אבטחת המידע בהובלת UBTECH מקבוצת ONE ומיקרוסופט

חברת המכשור הרפואי Insightec סיימה פרויקט לשדרוג אבטחת המידע בהובלת UBTECH מקבוצת ONE ומיקרוסופט

ההיקף הכספי מוערך בכמה מאות אלפי דולרים לשנה

מימין לשמאל: יפעת הרשקורן, VP Sales, UBTECH; שימי כהן, CISO, UBTECH; ארז הרוש, CISO, אינסייטק. צילום יח"צ 

חברת UBTECH, מקבוצת ONE, סיימה לאחרונה פרויקט רחב היקף מטעם מיקרוסופט בחברת המעשור הרפואי Insightec, לשדרוג רמות אבטחת המידע והקשחת סביבת הענן בארגון. במסגרת הפרויקט הוטמעו ב-Insightec מוצרי אבטחה של מיקרוסופט ובוצעה הדרכה מקיפה לאנשי ה- IT של Insightec בארה"ב, אסיה וישראל, ביניהם בתחומי הרישוי, אבטחת המידע וה-Cloud. בנוסף לכך, הפרויקט כלל חבילות שירותים משלימים, כמו תמיכה וסיוע בתפעול רישוי מיקרוסופט וסדנאות מקצועיות שעומדות בתקני אבטחה מחמירים ביותר. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכמה מאות אלפי דולרים לשנה.

חברת Insightec מפתחת ומייצרת מכשור רפואי חדשני, המשפר את איכות חייהם של מיליוני אנשים ומטופלים ברחבי העולם. בשנים האחרונות, הפתרונות של Insightec פרצו גבולות בתחומי הנוירוכירורגיה ומדעי המוח, כשאפשרו טיפולים חדשניים שאינם כרוכים בחיתוך הגוף, ובכך מפחיתים משמעותית את הסיבוכים האפשריים. עקב כך זכתה Insightec בפרסים רבים בעולם החדשנות הרפואית.

כשותפת השנה של מיקרוסופט בישראל לשנים 2021 ו-2019 ובעלת ההסמכה הייחודית Azure Expert MSP, חברת UBTECH מנהלת בשנה האחרונה את תהליך שדרוג רמות אבטחת המידע ב-Insightec והקשחת סביבת הענן בארגון. הבחירה ב-UBTECH נותנת מענה לצורך של Insightec בריכוז כלל שירותי מיקרוסופט בידי ספק אחד, תוך מיקסום רמות אבטחת המידע והטמעת פתרונות מיקרוסופט, וכן שילוב מוצרי 365 בארגון, עיבוי מעטפת אבטחת המידע, ניהול המידע וטיפול בליקויים.

עבודה מאובטחת יותר, מכל מקום

הצורך של Insightec היה העלאת רמות אבטחת המידע ויישום הפתרונות בהתאם לצורכי הארגון, כך שיתעדכנו באופן שוטף וישמרו על הגנה מיטבית בכל הסביבות. UBTECH ענתה על צורך זה וסייעה בהטמעת מוצרי 365 בכל רוחב הארגון וניהול המידע בתוך הארגון ומחוצה לו. בעזרת שירותי אבטחת המידע המתקדמים של מיקרוסופט, Insightec משתמשת ביכולות המתקדמות של ארכיטקטורת Zero trust; XDR המזהה איומים ומספק הגנה הוליסטית מפני התקפות סייבר; פתרונות להזדהות אחידה וחכמה; חשיפת ליקויי אבטחה, ותכנון וביצוע עבודה שוטפת.

 ארז הרוש, CISO, Insightec: "Insightec בחרה במיקרוסופט כספק מערכות אבטחת המידע שלה, ובמוצרי DEFENDER 365 ככלי אבטחה מובילים המותאמים לאיומי הסייבר העכשוויים, וזאת במטרה לספק לעובדים וללקוחות גישה מאובטחת ושירותים נגישים מכל מקום, מכשיר ופלטפורמה. UBTECH מסייעת לנו לקדם את החזון של חדשנות דיגיטלית ומובילה אצלנו הטמעה של הכלים, יישום ארכיטקטורת Zero Trust, ואימוץ כלים נוספים מ-Microsoft 365".

רונן גבאי, שותף-מייסד, UBTECH מקבוצת וואן: "אנו מודים על הבעת האמון של צוות Insightec ב-UBTECH ושמחים להמשיך ולהוביל את הטמעת המוצרים החדשניים של מיקרוסופט בקרב לקוחותינו". עוד הוסיפה יפעת הרשקורן, VP Sales ב-UBTECH: "כיף לעבוד עם לקוח כמו Insightec, שמבין את הסיכונים הכרוכים במתקפות אבטחת מידע בארגון, ובוחר בשירותי האבטחה המתקדמים ביותר שקיימים היום בשוק. מעבר לכך, התהליך המשותף עם צוות אבטחת המידע וצוות ה IT הבטיח את רציפות העבודה והמעבר החלק והמהיר של המערכות".

לדברי איציק צלף, NATIONAL SECURITY OFFICER במיקרוסופט ישראל: "מוצרי אבטחת המידע שלנו מהווים מנוע לחדשנות ארגונית למאות אלפי לקוחות ברחבי העולם. אימוץ הפתרונות שלנו מאפשר לארגונים לעבוד באופן מהיר ויעיל, ומבטיח שרידות עסקית מקסימלית גם בעתות משבר. אנחנו מברכים על פרויקט מוצלח נוסף שהובילה UBTECH ובטוחים ש-Insightec ימשיכו ליהנות מיתרונות פתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט עוד שנים רבות קדימה".

אודות ONE

ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. לחברה יותר מאלפיים לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. בעקבות המיזוג עם חברת טלדור, ONE מעסיקה כיום כ-6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית.

ONE הינה מובילת שוק בתחום הענן עם מגוון רחב של פתרונות, חלקם בפיתוח עצמי (OnePoint, OneView) וחלקם פתרונות ענן של יצרניות מובילות כמו AWS, Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, ServiceNow ועוד. בתחום התוכנה, ONE מציעה פתרונות דיגיטל, אבטחת מידע וסייבר,  ERP, CRM, BI ואנליטיקה, ומרכזי תמיכה טכנולוגיים. בתחום תשתיות המחשוב, מספקת ONE מחשוב נייד וציוד קצה של היצרניות המובילות בעולם כמו Lenovo, HP, Toshiba, IBM ועוד, וכן שירותי תפעול ותמיכה טכנית למערכי מחשוב במיקור חוץ. בנוסף, מתכננת ומטמיעה Data Centers ופתרונות ייעודיים למגזרי בנקאות וקמעונאות. על פי דירוג מגזין Forbes, קבוצת ONE הינה אחת ממאה החברות הישראליות המובילות בעולם. ONE, בהובלת עדי אייל, מייסד ומנכ"ל החברה, נכללת במדד ת"א 125 בבורסת ת"א ונסחרת לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד שקל.

 

About מאיר עשת

Check Also

מידעטק השלימה פרוייקט להטמעת מערכת ERP בחברת הבנייה והתעשייה רמט בהיקף של 1.5 מיליון ₪

הפרוייקט בוצע במקביל לעלייה במאות אחוזים בייצור מיגוניות בעת מלחמה, ובצל גיוסם של רבים ממנהלי …

נגישות