שבת , יולי 6 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > מטריקס מרחיבה את פעילותה בתחום הייעוץ הניהולי

מטריקס מרחיבה את פעילותה בתחום הייעוץ הניהולי

מטריקס ממזגת את פעילות הייעוץ הניהולי לתעשייה של קבוצת אביב עם פעילות הייעוץ הניהולי של פרוגרמה

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס

חברת הטכנולוגיה מטריקס מודיעה על מיזוג  פעילות בין שתי חברות-בנות שלה בתחום הייעוץ הניהולי: חברת Programa וחטיבת הייעוץ הניהולי לתעשייה של חברת AVIV. תחת הפעילות החדשה, החברה תספק ללקוחותיה ייעוץ ניהולי רחב, תהלכי, אסטרטגי, תפעולי וטכנולוגי, ולקוחותיה ייהנו מגישה אינטגרטיבית המחברת בין התכנון האסטרטגי לביצוע התפעולי, ומיישום פתרונות טכנולוגיים והנדסיים, שיעניקו ערך מוסף משמעותי.

הפעילות המשותפת תממש את הידע, הניסיון והמוניטין רב השנים של שתי החברות בקרב לקוחות מובילים בתעשייה, בקמעונאות ובעולמות השירות, ותמנף את הפעילות הבינלאומית הענפה של חברת Programa , אשר לה לקוחות ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן חברות כמו  קוקה קולה (החברה הגלובלית באטלנטה), צ'יקיטה, משווקת ומגדלת הבננות הגדולה בארה"ב ובאירופה, ויאנסן, חברת הפארמה של ג'ונסון אנד ג'ונסון.

"המיזוג בין פעילות הייעוץ לתעשייה בחברת AVIV לבין Programa הוא צעד טבעי בהתפתחותן של שתי החברות," אומר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס "לכל אחת מהחברות, ניסיון רב שנים, ותחומי מומחיות שונים בתחום הייעוץ הניהולי לתעשייה. השילוב ביניהן, תחת המעטפת הטכנולוגית של מטריקס, צפוי להביא בשורה של ממש לשוק הייעוץ הניהולי בישראל."

פעילות הייעוץ הניהולי לתעשייה תפעל מתוך מטה חברת Programa ברעננה. במסגרת זו, דקלה מור, שעומדת בראש חטיבת הייעוץ הניהולי בחברת AVIV  , תמונה  לסמנכ"ל פיתוח עסקי , ולחברת הנהלה ב-Programa  , ותמשיך להוביל את הפעילות העסקית של ייעוץ לתעשייה תחת ניהולו של מנכ"לPrograma , רפי טומשוף. חברת AVIV תמשיך להוביל את אשכול ההנדסה בחברת מטריקס תחת ניהולו של מנכ"ל החברה, קובי בן-משה.

אודות מטריקס

מטריקס (בורסה: מטרקס) המעסיקה כיום מעל ל-11,000 עובדות ועובדים, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה. לאורך השנים, מטריקס מציגה צמיחה עקבית: היא ביצעה קרוב ל-100 מיזוגים ורכישות, הקימה חברות ופעילויות רוחביות והרחיבה את היקף פעילותה למגזרים רבים במשק, ולשדות טכנולוגיים חדשים: למידת מכונה, מציאות רבודה, אינטרנט של הדברים ועוד, והיא השחקנית המובילה בטכנולוגיות הצומחות: דיגיטל, ענן, דאטה ובינה מלאכותית ואבטחת מידע וסייבר. החברה מעורבת ומהווה שחקן משמעותי בייעוץ טכנולוגי ועסקי ובפיתוחים הטכנולוגיים של כל הגופים והארגונים החשובים במשק הישראלי, ובין לקוחותיה גופים וחברות במגזרי הממשלה, הביטחון, ההייטק, הפיננסים, התעשייה, הריטייל, הבריאות, התחבורה ועוד; והיא לוקחת חלק במאות פרויקטים שמשפיעים באופן ישיר על חיי היומיום של אזרחי מדינת ישראל. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א במדד תל אביב 125 והיא זוכה שנה אחר שנה לדירוג כמובילת שוק ה-IT בישראל על ידי האנליסטים. למידע נוסף: www.matrix-globalservices.com

About מאיר עשת

Check Also

מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון של 2024 –  הרבעון הטוב בתולדותיה

צמיחה בהכנסות של 12.6% לשיא של 1.45 מיליארד ש"ח; צמיחה ברווח הגולמי של 9.8%  לשיא …

נגישות