יום שני , מאי 20 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > Oracle Tech Days: מאות מקצועני תעשיית ההייטק בישראל משתתפים בימי סמינרים מקצועיים שמקיימים ג'ון ברייס הדרכה ואורקל ישראל

Oracle Tech Days: מאות מקצועני תעשיית ההייטק בישראל משתתפים בימי סמינרים מקצועיים שמקיימים ג'ון ברייס הדרכה ואורקל ישראל

מטרת הסמינרים המקצועיים והחווייתיים להגביר את הידע והחוסן הקהילתי של אנשי המקצוע בתעשיה

כ-800 מקצועני תעשיית ההייטק והטכנולוגיה משתתפים בימים אלו ב-  Oracle Tech Days– ימי סמינרים מקצועיים שמקיימים ג'ון ברייס הדרכה ואורקל ישראל בכיתות הלימוד של מכללת ג'ון ברייס בתל אביב. הסמינרים שמתקיימים על פני 9 ימים, עוסקים בהכשרה מעשית והשראה לבניית חוסן בזמנים של אי וודאות, לאנשי קהילת ההייטק והטכנולוגיה בישראל ומעניקים למשתתפים תוכן מקצועי מעמיק וחווייתי, לצד כלים הנחוצים להתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים שמזמן העתיד הקרוב.

Oracle Tech Days הוא אירוע מיוחד לקהילת אנשי המקצוע במגוון תפקידים טכנולוגיים, המחויבים לצמיחה, שיתוף פעולה וחוסן, במהלכו זוכים המשתתפים לא רק בהעמקת הידע שלהם בכלים הטכנולוגיים המתקדמים של אורקל, אלא גם יוצרים קשרים לחיזוק הקהילה הטכנולוגית בישראל. במסגרת הסמינרים המקצועיים, הוצגה למשתתפים בשורת הבינה המלאכותית היוצרת של אורקל לליבת הפעילות הארגונית, במגוון רחב של יכולות מתקדמות.

"מספר המשתתפים המרשים בימי הסמינרים מוכיח כי גם בתקופה זו של חוסר וודאות אנשי תעשיית ההייטק רואים ערך רב בחיזוק החוסן, בקהילתיות וביכולת לחזק את הקשרים בתעשייה לא פחות מהצורך בהעמקת הידע המקצועי שלהם", אומר מוטי חדד, מנכ"ל מכללת ג'ון ברייס הדרכה. "לפיכך, כוחו של אירוע הלמידה Oracle Tech Days המשותף לנו ולאורקל ישראל, הוא בקיום אירוע פרונטלי דווקא בתקופה כזו."

אודות ג'ון ברייס הדרכה

חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.

למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.

כזרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה. לאתר ג'ון ברייס

About מאיר עשת

Check Also

עד אטיאס מונה למנהל פעילות  Matrix OT  של חברת MATRIX 2BSecure

עד אטיאס (40) מונה למנהל פעילות  Matrix OT של  2BSecure חברת אבטחת מידע מבית מטריקס. …

נגישות