יום שני , מאי 20 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון

שלמה יונה. צילום ניב קנטור

שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

ליונה 28 שנות ניסיון בתחום ההייטק. בתפקידו האחרון ב-F5 שימש במשך יותר מארבע שנים כמנהל מכירות בכיר לאזור ישראל ויוון. לפני כן שימש כמנהל תיקי לקוחות לענפי הטלקו, ההייטק והמגזר הציבורי בחברת Dell Technologies, במסגרת זו התמקד במכירות של פתרונות אחסון נתונים מבית EMC ופתרונות Dell לעולם מערכות המידע. לפני כן שימש כמנהל מכירות ביחידה העסקית בתחום אחסון הנתונים בחברת HPE, במסגרת זאת היה יונה אחראי על מכירות פתרונות האחסון במגזר העסקי והציבורי.

ליונה תואר ראשון (BA) במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

אודות F5

F5 (NASDAQ: FFIV) היא חברת שירותי אפליקציות ואבטחה לסביבות מרובות עננים, המחויבת לקדם עולם דיגיטלי טוב יותר. F5 משתפת פעולה עם הארגונים הגדולים והמתקדמים בעולם כדי לאבטח ולייעל אפליקציות וממשקי API בכל מקום – באתר המקומי, בענן או במיקומי קצה. F5 מאפשרת לארגונים לספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן ומאובטחות ללקוחותיהם ולהקדים את האיומים באופן תמידי. למידע נוסף בקרו ב- f5.com ובפייסבוק של F5 Israel.

 

About מאיר עשת

Check Also

עד אטיאס מונה למנהל פעילות  Matrix OT  של חברת MATRIX 2BSecure

עד אטיאס (40) מונה למנהל פעילות  Matrix OT של  2BSecure חברת אבטחת מידע מבית מטריקס. …

נגישות