יום שני , אפריל 29 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > ניר טנצר מונה למנכ"ל חברת הגנת הסייבר WHITE-HAT

ניר טנצר מונה למנכ"ל חברת הגנת הסייבר WHITE-HAT

ניר טנצר. צילום לירון ויסמן

חברת הגנת הסייבר הישראלית WHITE-HAT (כובע לבן), הודיעה על מינויו של ניר טנצר למנכ"ל החברה. טנצר מחליף את עופר לוינגר שכיהן בתפקיד משנת 2019.

כמנכ"ל WHITE HAT, יהיה טנצר אחראי לניהול התפעולי ולפיתוח העסקי של שירותי החברה המסופקים לארגונים וגופים עסקיים, ציבוריים וביטחוניים, בארץ ובעולם.

לניר טנצר קריירה ארוכה ומגוונת בתעשיית ההייטק ורקע במגזר הבטחוני. במשך כ-11 שנים עבד במיקרוסופט במגוון תפקידים ניהוליים בכירים, כאשר בתפקידו האחרון בחברה ניהל את פעילות החברה בדרום אפריקה. לפני הצטרפותו ל WHITE-HAT היה סמנכ"ל הפעילות העסקית ( Chief Business Officer) של חברת הבינה המלאכותית Voyager Labs, ומנכ"ל חברת הגנת הסייבר הפיננסי nsKnox. תפקידים נוספים בתחילת הקריירה שלו כללו ניהול פיתוח עיסקי וניהול מוצר בחברות Teledata Networks, GlobaLoop  ואלביט. כמו כן, הוא חבר מועצת המנהלים בחברות  Saving Point ו-EiVA. טנצר סיים תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן.

WHITE-HAT הוקמה בשנת 2013 על ידי שרון נימירובסקי ונרכשה בשנת 2021 על ידי ענקית הטרנספורמציה הדיגיטלית האמריקאית EPAM. באמצעות צוותי האקרים לבנים, מספקת WHITE-HAT שירותי הגנת סייבר לארגונים בארץ ובעולם, במגזרי הממשלה, בנקאות, ביטוח, הייטק ועוד, המבוססים על מתודולוגיות חדשניות והבנה מעמיקה של הסביבה מנקודת מבטו של התוקף. סט הכלים והמתודולוגיות של WHITE-HAT בתחום ה-Incident Response מאפשר ללקוחותיה להגיע במהירות להבנה מלאה של האירוע וכיצד יש לנהל, למגר ולהתאושש ממנו, ולהחזיר את הארגון לפעילות עסקית, תוך שיפור המוכנות לאירועים עתידיים.

השירותים של החברה מגנים על האתר הפיזי של הלקוח וסביבת הענן. הם כוללים את הפתרון הייחודי Eye of the Enemy – אשר מטייב כל העת את מערכות ההגנה של הארגון ובדיקת כשירותם כנגד אירועי אמת – וכן שרותי איתור איומים (Threat Hunting), מודיעין סייבר, מרכז תפעול (SOC), התקפות מתקדמות ((APT ובדיקות חדירה (PT).

ניר טנצר: "אני גאה להוביל את White-Hat, ביחד עם שדרת ההנהלה המצוינת שלנו, לעידן הצמיחה הבא שלה. אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר בהגנה על הסביבות הטכנולוגיות והעסקיות שלהם, בכל פלטפורמה. כדי לעשות זאת, נמשיך לפתח יכולות ואת כוח האדם המוכשר באופן שיתרום בצורה המיטבית להגנה ולהצלחה המתמשכת של לקוחותינו".

About מאיר עשת

Check Also

שלי כהן מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים המוניציפליים בוואן טכנולוגיות

שלי כהן, מנכ"ל חברת ONE City מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים …

נגישות