יום שני , אפריל 29 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > דביר אמסלם מונה לסמנכ"ל בחברת RYLTECH

דביר אמסלם מונה לסמנכ"ל בחברת RYLTECH

דביר אמסלם. צילום יח"צ

החברה מתמחה בניהול ותחזוקת בסיסי נתונים ופתרונות DBA & IT

חברת RYLTECH (רילטק), המתמחה מאז שנת 2003 בניהול ותחזוקת בסיסי נתונים ופתרונות DBA & IT מתקדמים, הודיעה על מינויו של דביר אמסלם לתפקיד סמנכ"ל (COO) של החברה.

אמסלם עובד ב- RYLTECH מזה 7 שנים, במהלכן התקדם בין צוותים ותפקידים שונים, החל מג'וניור, דרך ראש צוות ועד לתפקיד מנהל הנדסה, אשר היה אמון על מערך התמיכה ושירותי Database למאות לקוחות החברה בארץ ובעולם.

RYLTECH פיתחה את מערכת AimBetter המבצעת ניטור מעמיק של שכבת בסיס נתונים, מערכות הפעלה ורכיבי חומרה שונים 24/7. ניטור זה מוביל לזיהוי ומניעה של תקלות במהירות שיא, לפני שהן גורמות לכשלים מערכתיים. בעת איתור תקלה, הצוות המיומן של החברה מקבל תמונת מצב מלאה ממערכת AimBetter ומוביל לפתרונה במינימום זמן.

יהודה לסרי, בעלים ומנכ"ל RYLTECH ו- AimBetter. צילום יעל אורבך

"אני מברך את דביר אמסלם על מינויו לתפקיד המהווה מס' 2 בחברה", אומר יהודה לסרי, בעלים ומנכ"ל RYLTECH ו- AimBetter. "החזון שלנו הוא להפוך לחברה ציבורית ולהוות מצפן המוביל של שירותי ה- DBA המתקדמים בישראל וזאת באמצעות השקעה בכוח אדם מחויב ומקצועי. לחברה יעדי התרחבות בחו"ל ואין לי ספק שדביר יתרום רבות לצמיחת החברה ולהרחבת סל השירותים הקיימים שלה".

"מדהים בעיניי לראות את ההתפתחות המטאורית של החברה ואני גאה מאוד להיות חלק מההצלחה", אומר דביר אמסלם. "הסביבה הדינאמית והגדילה הקבועה דורשת שיפור מתמיד, יעילות ומקצועיות.
תוך זמן קצר שדרגנו את מערך התמיכה הסקיילבילי בחברה בזכות צוות עובדים איכותי מקצועי ומנוסה, פיתחנו יכולות טכנולוגיות חדשניות ושיפרנו בעשרות אחוזים את תשתיות המוצר שלנו ויכולותיו.
בנוסף לכך, הקמת חברת הייטק כמו שלנו באשקלון, מביאה עמה הזדמנויות רבות לעיר ולתושביה ובתור יליד העיר אשר עדיין מתגורר בה, אני מאוד שמח על כך".

לאמסלם תואר ראשון במדעי המחשב B.sc, מהמכללה האקדמית אשקלון.

לינק לאתר החברה >> https://www.ryltech.co.il/he

About מאיר עשת

Check Also

שלי כהן מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים המוניציפליים בוואן טכנולוגיות

שלי כהן, מנכ"ל חברת ONE City מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים …

נגישות