יום ראשון , מאי 19 2024
Home > היי טק > אפליקציות אינטרנט > ״הקסם מתרחש כאשר אנשים עובדים יחד, כצוות״

״הקסם מתרחש כאשר אנשים עובדים יחד, כצוות״

 האבולוציה של זום: מאפליקציית וידאו לפלטפורמת תקשורת

ג'נין פלוסי, מנהלת השיווק של זום

ג'נין פלוסי, מנהלת השיווק של זום מסבירה איך מבצעים מהפך ועל הדרך, עונה על שאלות דוגמת למה החברה שינתה את  השם של פלטפורמת הצ'אט (ומדוע היא כל כך חשובה) ואת צבע הלוגו – וכיצד הרחיבה את ההיצע שלה בשוק תחרותי ומשתנה

זום הייתה מימיה הראשונים חברה שנבנתה כדי לחבר ולקרב אנשים. מי שהתחילה כאפליקציה לפגישות וידאו ושימשה את כל העולם בשנתיים מוכות קורונה, עברה במהירות להיות כלי העזר המרכזי בסמינרים מקוונים, חדרי ישיבות ארגוניות, אלמנט מרכזי בעולם הרפואי והפיננסי ועד לכלי להפקת מסיבות חברה המוניות ועוד, והיא רק ממשיכה להתפתח ולהתרחב.

בשיחה עם ג׳נין פלוסי, האישה שמאחורי המהלכים השיווקיים הגדולים והקטנים של החברה, מסבירה מנהל השיווק המוערכת של זום, קצת על מאחורי הקלעים של האבולוציה שנמצאת יותר מעשור בהתהוות.

״התהליך הזה זה משתקף היום במראה החדש שלנו ובזהות הוויזואלית המרעננת – וגם בחדשנות בהיצע המוצרים״, היא אומרת. ״בעולם שבו צוותים פרוסים במגוון מיקומים ואזורי זמן, חיבור בינהם הוא הכל. אנחנו ממשיכים להתפתח, כחברה וכפלטפורמה, כדי לספק את החיבור הזה ולתמוך טוב יותר בכל הדרכים שבהן אנשים עובדים״.

שיניתם את מהות הצ׳אט והוא כבר הרבה יותר מעוד צ׳אט׳. מה קרה?

״ציפיות העובדים השתנו. עבודה מרחוק והיברידית הן כעת רק "עבודה". תקשורת מתרחשת על פני יותר ערוצים ושיתוף פעולה חוצה אוקיינוסים וארגונים בכל העולם נדרשים להסתגל לשינוי. אנו שואפים לאפשר ללא הרף שיתוף פעולה משמעותי בצוותי עבודה ותומכים בעבודה הזו באמצעות טכנולוגיה.

אחת הדרכים שאנו עושים זאת היום היא באמצעות הרחבה והתפתחות של מוצר ׳הודעות הצ'אט׳ שלנו. הפלטפורמה המקיפה של זום מקלה על אנשים להתחבר בין מקומות, חללים ומכשירים, כך שעבודה מרגישה חלקה, ולא כמו ׳עוד עבודה׳. גלעין ההצלחה של זום הוא פלטפורמת שיתוף הפעולה וההודעות בצוות.

בעבר, קראנו לזה Zoom Chat. מעתה, אנו משנים רשמית את שמו ל- Zoom Team Chat, כדי לקדם את העתיד של העברת הודעות מתמשכת ולשפר עוד יותר את עבודת הצוות ושיתוף הפעולה. כבר עשינו השקעות משמעותיות ביכולות של Zoom Team Chat, ונחשוף עוד שיפורים בקרוב.

הצ'אט הוא עמוד השדרה של שיתוף הפעולה בסביבות העבודה ההיברידיות והגמישות של ימינו. זה המקום שבו צוותים עוקבים אחר פרויקטים, בונים תרבות ומשתפים פעולה באופן מיידי וא-סינכרוני. זה המקום שבו צוותים מתחילים ומסיימים את ימי העבודה שלהם. וזה טבוע ביומיום שלנו יותר מאי פעם. על פי סקר משנת 2022 בקרב מקבלי החלטות בתחום הIT שנערך על ידי Morning Consult מטעם זום:

  • 95% מסכימים ששירותי העברת הודעות חשובים למי שנמצא בסביבה מרוחקת/היברידית
  • 86% ציינו ששירותי העברת הודעות חשובים מאוד לארגון שלהם
  • 90% דיווחו על שימוש בשירות הודעות מדי יום

אז למה שינינו את השם? כי משהו היה חסר. אנו מאמינים ששיתוף פעולה הוא בלב היצירתיות האנושית, והקסם מתרחש כאשר אנשים עובדים יחד, כצוות. שיחות מתחילות במהלך שיחות וידאו ובתיבת הצ'אט של הפגישה, אבל השיחות הללו הופכות למשהו נוסף במוצר הצ'אט המתמשך שלנו.

טכנולוגיית צ'אט מודרנית עוזרת לצוותים מפוזרים לגבש זרימות עבודה יעילות, ומאפשרת לאנשים לעבוד טוב יותר ביחד. עם גישה בנגיעה אחת לפגישות וידאו, טלפון, לוח ציור ועוד, Zoom Team Chat מפגיש אנשים בדרכים מודרניות. לתחושתנו, השם Zoom Team Chat משקף טוב יותר את הערך הזה״.

אז,  Zoom Team Chat הוא יותר מהעברת הודעות…

״הפלטפורמה המאוחדת משתרעת הרבה מעבר להודעות מיידיות. היא מתפקדת כמרכז שיתוף פעולה רב עוצמה הממנף צ'אטים 1:1 וצ'אטים קבוצתיים וכן ערוצים לשילוב זרמי עבודה, שמירה על פרויקטים "על המסלול" וחיבור בין בעלי עניין.

Zoom Team Chat מפגישה הודעות, שיתוף קבצים, אינטגרציות של צד שלישי, וידאו, קול ולוח מחיק וירטואלי במקום אחד כדי לפשט את אופן שיתוף הפעולה. כאשר צריך להעלות שיחת צ'אט לטלפון, או שיחת וידאו או לשתף רעיון באמצעות לוח, ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור ישירות בפלטפורמה.

בנוסף, זהו כלי תקשורת חיצוני רב ערך, המספק חווית תקשורת חלקה ומאובטחת לאנשי קשר חיצוניים, כולל יועצים, ספקים, לקוחות ועוד. הודעה בתיבת ההודעות של הצ'אט או הערוץ אפילו מזהה מתי נוכח משתמש.ת חיצוני.ת.

הפלטפורמה מגובה גם באבטחה ובאמינות ברמה הארגונית, מה שמעניק לצוותים מרוחקים והיברידיים שקט נפשי בידיעה שהם יכולים לשתף מידע בביטחון.

והחלק הטוב ביותר: צוות צ'אט כבר כלול בהיצע Zoom One, הכולל את כל כלי שיתוף הפעולה שתצטרכו – צ'אט, טלפון, לוח, פגישות וידאו ועוד – ברישיון זום אחד״.

היו עוד מהלכים בהובלה שלך השנה שהיו משמעותיים לאבולוציה של החברה…

״הצגנו שלושה מוצרים חדשים רק השנה כדי לשפר את שיתוף הפעולה החזותי, לשפר את חווית הלקוח ולשפר את היכולות של העובדים בארגונים:

 

  • הלוח המחיק הוירטואלי של זום הוא קנבס דיגיטלי מתמשך שעל גביו צוותים יכולים לעשות סיעור מוחות ולשתף פעולה בין מיקומים ומכשירים.
  • Zoom Contact Center היא פלטפורמת מרכז שירות לקוחות רבערוצי מותאמת לווידאו המסייעת לעסקים לספק תמיכת לקוחות מהירה ומותאמת במיוחד.
  • Zoom IQ for Sales הוא פתרון שיחה "חכם" עבור Zoom Meetings ו-Zoom Phone המשתמש ב-AI כדי לנתח שיחות עם לקוחות, לשתף תובנות מפתח ולהעצים את צוותי המכירות.

צוותי שיווק ואירועים ממשיכים להשתמש בזום כדי לשדרג אירועים וירטואליים והיברידיים, והאנשים שבונים את העולם ממנפים את פתרונות המפתחים שלנו כדי להכניס את זום לאפליקציות ולשירותים שלהם״.

השינוי הוא גם ויזואלי, לא? הלוגו לא השתנה קצת?

״ככל שפורטפוליו המוצרים שלנו מתרחב, כך גם המותג שלנו מתרחב. טיפלנו גרפית במותג ״זום״ כדי להסביר טוב יותר ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים את היתרונות של פלטפורמת התקשורת שלנו.

כעת נישען על רצף חדש של אלמנטים גרפיים כדי לעזור לאנשים להבין טוב יותר את כל מה שהם מקבלים עם הפלטפורמה שלנו. אנחנו גם מעדכנים את הזהות החזותית של זום, כולל פלטת צבעים, טיפוגרפיה, סמלי מוצרים ועוד. במיוחד, עדכנו את הליבה הכחולה של Zoom כדי לשפר את הקריאות ולקדם את הנגישות בפלטפורמה שלנו.

אמנם אנחנו נרגשים לחלוק את הרגע הזה באבולוציה של זום – אבל האבולוציה היא הדרגתית ותמידית, ויש עוד בדרך! הצטרפו אל זום ב-8-9 בנובמבר כשהחברה תחלוק את החזון שלה לעתיד של תקשורת ושיתוף פעולה בכנס ה-Zoomtopia השנתי. הירשמו היום לחגיגת הלקוחות השנתית של זום וקבלו מפגשים מרתקים, דוברים מעוררי השראה, עדכוני מוצרים מרגשים ועוד!״.

 

About מאיר עשת

Check Also

סקר משתמשי זום לסיכום 2022:

הרבה מדברים מהמכונית ומהמיטה, מנקים רק את חלק החדר שמופיע במצלמה ומכניסים את בעלי החיים להופעות …

נגישות