Fujitsu חושפת מטא-ברס (metaverse) וירטואלי חדש שיאפשר דיאלוג יצירתי בשלבים מוקדמים בין לקוחות ושותפים. Lab Fujitsu CX, שכבר אירח למעלה מ-700 מפגשים, כחלק מבדיקות משתמשים, מציע חוויות וירטואליות ייחודיות בתוך עיר קיברנטית, המאפשרת 'מטא-שיחות' על הנעת הטרנספורמציה הדיגיטלית קדימה.
פוג'יטסו משקיעה מיליון דולר ב- CX Lab כדי לספק ערך עסקי מהיר ומגוון. לקונספט של CX Lab
יש שני מימדים: הוא ממנף את תרבות השינוי הדיגיטלי החדשה ומאפשר למערכות אקולוגיות להפרות רעיונות בצורה קלה ומהירה יותר. הוא מכיר בכך שאנשים מגיבים בצורה יצירתית יותר בתוך סביבות חדשות ומעוררות. CX Labs הוא מטא-ברס מהונדס במיוחד שמפגיש את שני הממדים במרחב יצירה משותפת ייחודי, סוחף ומרגש.
הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוחות ולשותפים ליצור דיאלוג יצירתי על טרנספורמציה דיגיטלית בשלבים מוקדמים והיא נותנת מענה לניצוץ החסר ולסטגנציה הגוברת, שחווים ארגונים רבים המנסים ליצור פריצות דרך יצירתיות כאשר עובדים מרחוק.
אודות Fujitsu
Fujitsu היא חברת טכנולוגיות המידע והתקשורת היפנית (ICT) המציעה מגוון שלם של מוצרים, פתרונות ושירותים טכנולוגיים. כ-126,000 אנשי Fujitsu תומכים בלקוחות ביותר מ-100 מדינות. החברה דיווחה על הכנסות של 3.6 טריליון ין (34 מיליארד דולר) לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במרץ 2021. למידע נוסף, ראה https://www.fujitsu.com/