שבת , אוקטובר 5 2024
Home > היי טק > פטנטים ו-IP > Anaqua תרכוש את Practice Insight כדי להשלים את פתרונות ניהול הקניין הרוחני שלה עבור משרדי עורכי הדין

Anaqua תרכוש את Practice Insight כדי להשלים את פתרונות ניהול הקניין הרוחני שלה עבור משרדי עורכי הדין

הרכישה תשפר גם את AQX וגם את PATTSY WAVE כפלטפורמות לניהול פרקטיקות קניין רוחני עבור משרדי עורכי דין על ידי הוספת יכולות תזמון וחיוב מלאות עבור קניין רוחני

בוסטון, 22 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Anaqua, ספקית טכנולוגיות ניהול החדשנות והקניין הרוחני (IP) הגלובלית, הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Practice Insight Pty Ltd, ותוכנת לכידת הזמן החכמה WiseTime שלה, מבית IPH Limited.

עם מינוף הטכנולוגיה של Practice Insight לתפקודיות משולבת של תזמון וחיוב קניין רוחני, Anaqua ממשיכה בהשקעה ב-AQX® Law Firm וב-PATTSY WAVE® כפתרונות ניהול פרקטיקות IP מקצה לקצה, תוך הוספת WiseTime, כלי הדגל האוטונומי של Practice Insight ללכידת זמן לחבילת הפתרונות העצמאיים שלה.

בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua

"הרכישה הזו מדגישה את המחויבות האיתנה שלנו לענות לצרכים המתפתחים של שוק משרדי עורכי הדין", אמר בוב רומיאו, מנכ"ל Anaqua. "הקשבנו בתשומת לב רבה למשוב של העוסקים במלאכה ברחבי העולם, וברור שמשרדי עורכי דין מחפשים פתרונות ניהול IP המציעים דיווח ואנליטיקה מתקדמים, ניהול מסמכים משולב, אירוח מאובטח בענן, לשיתוף פעולה עם לקוחות, חוויית משתמש אינטואיטיבית – ושילוב של תזמון וחיוב. עם רכישת Practice Insight, כעת יהיו לנו כל התכונות הללו משולבות במלואן ב-AQX Law Firm ו-PATTSY WAVE כאחד".

צוות Practice Insight, בראשות המייסד והמנכ"ל הנוכחי תומס היינס, ישמור על טביעת הרגל שלו בפרת', אוסטרליה, ויצטרף לארגון המחקר והפיתוח הגלובלי של Anaqua.

"החברות שלנו חולקות תשוקה עמוקה למינוף טכנולוגיה כדי להניע יעילות בפעולות IP", אמר היינס, עורך דין בתחום הפטנטים לשעבר, שיצטרף ל-Anaqua כסגן נשיא וימשיך להוביל את הצוות של Practice Insight. "פיתחנו במהירות קרבה חזקה עם צוות Anaqua ומצפים להצטרף לארגון, בעודנו פועלים אל מול החזון המשותף שלנו ל-IPMS מקצה לקצה עבור משרדי עורכי דין".

"הצעת השירות של WiseTime מתיישבת מאוד עם חבילת תוכנות ניהול הקניין הרוחני של Anaqua ותספק לצוות הזדמנויות לצמיחה", אמר אנדרו בלטמן, מנכ"ל IPH ומנכ"ל החברה. "אנו מאחלים לקבוצה כל הצלחה עתידית כחלק מ-Anaqua".

העסקה מותנית באישורים רגולטוריים ובתנאים רגילים אחרים וצפויה להסתיים בתחילת הרבעון השלישי.

אודות Anaqua

Anaqua, Inc היא ספקית פרימיום של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP) עבור תאגידים ומשרדי עורכי דין. פתרונות התוכנה שלה לניהול קניין רוחני פלטפורמת AQX ו- PATTSY WAVE מציעים שניהם זרימות עבודה מומלצות עם עם ניתוחי ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרות לקבל החלטות הקשורות בקניין הרוחני, ומייעלות את הפעולות הנוגעות לקניין רוחני המותאמות לצורך של כל מגזר. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של Anaqua. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, אנא בקרו ב-anaqua.com או ב-LinkedIn.

אודות WiseTime (הידועה גם בשם Practice Insight)

כחברה ב-IPH, WiseTime (הידועה גם בשם Practice Insight) נמצאת בחוד החנית של פיתוח תוכנת בינה עסקית בתחום הקניין הרוחני, כולל ספינת הדגל שלה המציעה את WiseTime, פתרון שמירת זמן חלק ואוטומטי. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת wisetime.com, או ב- LinkedIn.

אודות IPH Limited

IPH היא קבוצת שירותי הקניין הרוחני המובילה באסיה פסיפיק, הכוללת רשת של חברות חברות העובדות בשמונה תחומי שיפוט של קניין רוחני ומשרתות יותר מ -25 מדינות. הקבוצה כוללת את חברות הקניין הרוחני המובילות AJ Park, Applied Marks, Griffith Hack, Pizzeys ו- Spruson & Ferguson, ואת עסקי שמירת הזמן האוטונומיים, WiseTime, ומעסיקה יותר מ-900 עובדים באוסטרליה, סין, הונג קונג SAR, אינדונזיה, מלזיה, ניו זילנד, סינגפור ותאילנד. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת IPH Limited, או בלינקדאין.

About מאיר עשת

Check Also

Kyocera Document Solutions Inc בוחרת ב-Anaqua לניהול קניין רוחני משולב

ספקית פתרונות המסמכים הגלובלית תשתמש בפלטפורמת AQX של Anaqua כדי שתסייע בניהול וייעול של תיק …

נגישות