יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > טרנד מיקרו שומרת על המקום הראשון שש שנים ברצף בדירוג IDC לפלטפורמת הגנה על  יישומים בענן

טרנד מיקרו שומרת על המקום הראשון שש שנים ברצף בדירוג IDC לפלטפורמת הגנה על  יישומים בענן

הנתונים חושפים גידול של 11% בהכנסות טרנד מיקרו בשוק פלטפורמת הגנת יישומים  בענן

טרנד מיקרו, מובילה עולמית בתחום אבטחת הסייבר, שומרת על המקום הראשון בנתח השוק העולמי של פלטפורמת הגנת יישומים בענן (CNAPP- Cloud-Native Application Protection Platform) בשנת 2023 לפי IDC. זוהי השנה השישית ברציפות שטרנד מיקרו מובילה תחום זה.

על פי דו"ח IDC, טרנד מיקרו רשמה הכנסות CNAPP גלובליות של 457.9 מיליון דולר בשנת 2023, המהוות עלייה של 11.3% לעומת השנה הקודמת.

במחקר שפורסם החודש ציינה IDC כי שוק ה-CNAPP העולמי צמח ב-31.5% ב-2023, והגיע לשווי כולל של 3.5 מיליארד דולר, לאור ארגונים המשקיעים בתשתיות מולטי-קלאוד והיברידיות כדי לתמוך בתוכניות הצמיחה העסקיות שלהם. מהלכים אלו יצרו פרצה קוראת לגנב עבור פושעי סייבר שזיהו משטחי תקיפה חדשים שהולכים ומתרחבים, תוך שהם מנצלים מחסור במיומנויות פנימיות, מורכבות בניהול  IT בסביבות ענן ופערי אבטחה שנוצרו על ידי פתרונות נקודתיים.

פיליפ בוס, מנהל מחקר בכיר, אבטחת ענן, IDC: " השקעה בפלטפורמת CNAPP הופכת חיונית לאבטחת ארגונים, המבינים שסיכון ענן הוא סיכון עסקי משמעותי.  המחקר מראה כי ההוצאות על אבטחת מידע, סיכונים ועמידה ברגולציה הן העמידות ביותר בפני קיצוצים.

קווין סימזר, סמנכ"ל תפעול בטרנד מיקרו

על מנת לתת מענה לצרכי הלקוחות, טרנד מיקרו פיתחה כלים חדשים לניהול אבטחת המידע  בענן DSPM (Data security posture management) וניהול הרשאות וזהויות בענן, CIEM(Cloud infrastructure entitlement management). תוספות אלה מחזקות את אסטרטגיית CNAPP של טרנד מיקרו עם Trend Vision One™ – Cloud Security, המציעה לארגונים פלטפורמה מקיפה ופרואקטיבית לניהול סיכונים טוב יותר בסביבות מרובות ספקי ענן.

קווין סימזר, סמנכ"ל תפעול בטרנד מיקרו: "כחברת מחקר ופיתוח, אנו יודעים שכאשר אנו מתמקדים בחדשנות, הביקוש מגיע בעקבותיה. בשנים האחרונות, טרנד מיקרו שיחקה תפקיד מרכזי בעיצוב שוק ה-CNAPP כפי שאנו מכירים אותו. אנו ממשיכים להוביל על ידי דוגמה אישית ופתרון נקודות הכאב של הלקוחות עם פתרונות אבטחה חזקים".

הובלת השוק של טרנד מיקרו מונעת  הודות ליכולות החדשניות של החברה לניהול משטח התקיפה Attack Surface Risk Management (ASRM) בפלטפורמת Trend Vision OneTM, המספקת ניהול סיכוני ענן משופר, זיהוי ללא סוכנים וניטור בזמן אמת. פלטפורמה זו מתוכננת להעריך באופן רציף את משטח התקיפה בענן, להתריע בפני צוותים על פערי אבטחה ותאימות ולתקן אוטומטית במידת האפשר.

טרנד מיקרו מספקת ניראות מרכזית, שליטה ובקרה, סריקה רבת-עוצמה, כולל זיהוי פרופילים וגילוי בפלטפורמה אחת, המאפשרת ללקוחות לנהל את אבטחת הענן שלהם בצורה חלקה כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר של אבטחת הסייבר שלהם. כפי שהדגישה IDC במחקרה "השוק רוצה קונסולידציה של כלים וספקים: הוא רוצה פשטות בניהול סיכונים".

כדי לקרוא את דוח המלא של IDC, "Worldwide Cloud-Native Application Protection Platform Market Shares, 2023: A Bull Market: https://www.trendmicro.com/explore/idc-cnapp-market-shares-report

אודות טרנד מיקרו

טרנד מיקרו היא מובילת אבטחת סייבר גלובלית, המסייעת להפוך את העולם לבטוח יותר בהעברת מידע דיגיטלי. לטרנד מיקרו ניסיון של עשרות שנים בתחום אבטחת המידע, מחקר איומים וחדשנות המשכית. פלטפורמת אבטחת הסייבר של טרנד מיקרו מגינה על מאות אלפי ארגונים ומיליוני יחידים בסביבות ענן, רשתות תקשורת, התקנים ונקודות קצה. כמובילה בתחום ההגנה בסביבת ענן והגנה ארגונית, הפלטפורמה של טרנד מיקרו מספקת טכניקות עוצמתיות מגוונות להגנה מפני איומים, אופטימליות לסביבות ענן כמו AWS, מיקרוסופט וגוגל וכן כלי שליטה ובקרה מרכזית לאיתור טוב יותר ותגובה. טרנד מיקרו פועלת בישראל למעלה מ-20 שנה.

About מאיר עשת

Check Also

דוח קלארוטי – המצב הגלובלי של אבטחת מערכות סייבר-פיזיות בארגונים 2024 :

אחד מכל ארבעה ארגוני תשתיות קריטיות בעולם הפסיד מיליון דולר ומעלה ממתקפות סייבר על מערכות …

נגישות