יום שלישי , אפריל 8 2025
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > סופוס משיקה צוות Customer Success ייעודי, המעמיק את המחויבות ללקוחות ולשותפי הצ'אנל

סופוס משיקה צוות Customer Success ייעודי, המעמיק את המחויבות ללקוחות ולשותפי הצ'אנל

Sophos Customer Success  מאפשרת ללקוחות למקסם את הערך של פתרונות סופוס, ומספקת הגנת סייבר משופרת

 סופוס, מובילה עולמית של פתרונות אבטחה חדשניים לסיכול מתקפות סייבר, מרחיבה את מחויבותה ללקוחות ולשותפי הצ'אנל עם השקת Sophos Customer Success. התוכנית החדשה כוללת צוות של מומחים התומכים בלקוחות לאחר הרכישה עם משאבי אבטחה שוטפים והתראות, סמינרים מקוונים ומידע נוסף על התקפות סייבר, כגון תוכנות כופר ופרצות נתונים.

אנג'לה בוצ'ר, סגנית נשיא Customer Success

Sophos Customer Success מספקת גם הדרכה כיצד ארגונים יכולים למקסם את ההשקעה הנוכחית שלהם ולהרחיב את ההגנות האסטרטגיות שלהם עם שכבות נוספות מתוך פתרונות הפורטפוליו של Sophos, כולל  שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR), ואבטחת נקודות קצה, רשת, דוא"ל וענן. מומחי Sophos Customer Success עובדים יד ביד עם שותפי הצ'אנל וספקי השירותים המנוהלים (MSP) של Sophos, ומעצימים את שירותי התמיכה שכבר זמינים ללקוחות.

באופן ספציפי, Sophos Customer Success מספקת יועץ מהימן של סופוס כדי לעזור ללקוחות בכל נושא, החל מקליטת עובדים ועד להרחבת ההשקעות עבור המערכת האקולוגית הייחודית והצומחת של כל ארגון, כדי להגן בצורה הטובה ביותר מפני התקפות סייבר המשתנות ללא הרף. תמיכה ייעודית זו מבטיחה ללקוחות נקודת קשר אחת שיכולה לענות במהירות על שאלות ולשתף מודיעין איומים רלוונטי לקבלת חוויה מלוכדת ועקבית המטפחת שיטות אבטחת סייבר מיטביות.

"בעקבות ההשקה המוצלחת של Partner Care של סופוס מוקדם יותר השנה, הבנו שיש כאן הזדמנות לספק רמה דומה של שירות מנוהל ישירות ללקוחות שלנו", אמרה אנג'לה בוצ'ר, סגנית נשיא Customer Success, סופוס. "על ידי יצירת נקודת קשר אחת ללקוחות, אנו יכולים לעבוד בצורה חלקה יותר כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות ברמות רבות. זמינות זו של 'מגע קרוב' מסייעת גם לשותפים ולספקי שירותים מנוהלים להגן על לקוחותיהם ולתת להם שירות טוב יותר. אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק כדי לסייע ללקוחות לנצל את מלוא יכולות האבטחה בהשקעה הקיימת שלהם, כמו גם להוסיף ולשלב פתרונות אחרים מהפורטפוליו של סופוס".

צוות Sophos Customer Success כולל שתי רמות שירות – גישה מעורבת וגישה טכנולוגית. הגישה המעורבת כוללת מעורבות אישית ומעשית עם לקוחות, המתאימה בדרך כלל לארגונים עם דרישות מורכבות. הגישה הטכנולוגית היא אוטומטית ומדרגית יותר, כדי לתמוך בשותפים ובספקי שירותים מנוהלים עם נפח גדול יותר של לקוחות באמצעות תהליכים מתוקננים.

"צוות זה מאפשר לשותפים להבין טוב יותר את הידע של הלקוחות על המוצרים והשירותים שלהם, ומספק את התובנות הדרושות לשותפים כדי לאתר הזדמנויות להתרחבות מול לקוחותיהם", אמר סם הרד, נשיא Data Integrity Services, שותף צ'אנל של סופוס. " Sophos Customer Success היא הרחבה מצוינת של השותפות שלנו עם החברה – חיזוק מצב האבטחה של לקוחותינו והעלאת שביעות רצון הלקוחות לגבהים חדשים".

מידע נוסף על Sophos Customer Success זמין בכתובת Sophos.com.

אודות Sophos

Sophos היא מובילה עולמית וחדשנית של פתרונות אבטחה מתקדמים להבסת התקפות סייבר, כולל שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) ותגובה לאירועים ופורטפוליו רחב של טכנולוגיות אבטחה לנקודות קצה, רשתות, דוא"ל וענן. כאחת מספקיות אבטחת הסייבר הגדולות ביותר, Sophos מגנה על יותר מ-600,000 ארגונים ויותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם מפני יריבים פעילים, תוכנות כופר, פישינג, תוכנות זדוניות ועוד. השירותים והמוצרים של Sophos מתחברים דרך מסוף הניהול Sophos Central ומופעלים על ידי Sophos X-Ops, יחידת מודיעין האיומים חוצת התחומים של החברה. הבינה של Sophos X-Ops מייעלת את כל המערכת האקולוגית של אבטחת הסייבר האדפטיבית של Sophos, הכוללת אגם נתונים מרכזי הממנף מערך עשיר של ממשקי API פתוחים הזמינים ללקוחות, שותפים, מפתחים וספקי אבטחת סייבר וטכנולוגיית מידע אחרים. Sophos מספקת אבטחת סייבר כשירות לארגונים הזקוקים לפתרונות אבטחה מנוהלים במלואם. לקוחות יכולים גם לנהל את אבטחת הסייבר שלהם ישירות באמצעות פלטפורמת תפעול האבטחה של Sophos או להשתמש בגישה היברידית על ידי השלמת הצוותים הפנימיים שלהם עם השירותים של Sophos, כולל ציד ותיקון איומים. Sophos מוכרת באמצעות שותפי שיווק וספקי שירותים מנוהלים (MSP) ברחבי העולם. משרדיה הראשיים של Sophos נמצאים באוקספורד, בריטניה. מידע נוסף זמין בכתובת www.sophos.com.

About מאיר עשת

Check Also

מחקר CYFOX: מותגי טלוויזיה רבים מאפשרים לשחקני איום לשבש רשתות ארגוניות

תל אביב – 25 במרץ 2025 – מחקר של CYFOX מגלה כי מותגי טלוויזיה ומסכים …

נגישות