שבת , אוקטובר 5 2024
Home > שירותי ענן ומיקור חוץ > חברת F5  מחזקת את מעמדה כמובילה בפתרונות לסביבות מרובות העננים עם שיתופי פעולה טכנולוגיים מוצלחים ללקוחות שלה

חברת F5  מחזקת את מעמדה כמובילה בפתרונות לסביבות מרובות העננים עם שיתופי פעולה טכנולוגיים מוצלחים ללקוחות שלה

מרבית הארגונים המתמודדים עם מורכבות רב-עננית פונים ל-F5 על מנת לפשט באופן דרמטי את חיבור היישומים המתקדמים ביותר שלהם

F5, מובילה עולמית באבטחת יישומים ב- MultiCloud חושפת שיתופי פעולה טכנולוגיים מורחבים ואבני דרך בהצלחת לקוחותיה, המעצימים את מעמד החברה כמובילה בתחום הרשתות מרובות העננים. על פי IDC   , שוק הרשתות מרובות העננים גדל במהירות צפוי להגיע ל- 10.16 מיליארד דולר בשנת 2028.

ארול אלומלאי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של פלטפורמת ענן מבוזרת ושירותי אבטחה ב-F5

כחלוצה באבטחת יישומים ומסירה מרובת-ענן, הפתרונות של F5 מסייעים ללקוחות לפתור את אתגרי המורכבות הייחודיים הטבועים בחיבור מאובטח של יישומים ו-API בסביבות היברידיות מרובות-ענן. כדי לפתור אתגר זה, שירותי הענן המבוזרים של F5 מציעים פתרונות בלתי תלויים בתשתית המפחיתים את מורכבות הרישות בין מרכזי נתונים, עננים וקצה, תוך אכיפת מדיניות אבטחת יישומים עקבית, ללא קשר למיקום אחסון היישומים.

על פי דו"ח מצב אסטרטגיית היישומים לשנת 2024 של F5 הביקוש לאסטרטגיות רשת מרובות עננים גדל משמעותית – כאשר כמעט 90% מהארגונים מפעילים אפליקציות ו- API במגוון של סביבות מקומיות וענן או תחנות קצה. הדו"ח מדגיש את האתגרים המשמעותיים העומדים בפני ארגונים כיום, כאשר הם מנהלים אפליקציות בסביבות תשתיות מרובות:  יותר משליש מהמשיבים 38% (כמעט כפול מנתוני 2023) מפעילים אפליקציות ביותר משש סביבות שונות.

"ארגונים מודרניים כיום, נדרשים לנהל מגוון רחב של יישומים שונים, כולם מאוחסנים במגוון סביבות ביניהן בענן או בסביבות מקומיות. המציאות של תשתיות היברידיות מרובות-ענן מחייבת שיישומים יחוברו יחד כדי לספק חוויות דיגיטליות מאובטחות, מהירות ואמינות," אמר ארול אלומלאי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של פלטפורמת ענן מבוזרת ושירותי אבטחה ב-F5. "עם ריבוי פלטפורמות הענן מגיעים מורכבות משמעותית, עלויות וסיכוני אבטחה, כאשר היישומים הופכים למבוזרים יותר ויותר. יכולות הרישות המאובטח מרובה-ענן של F5 מפשטות מורכבות זו כדי לחבר ולהגן על היישומים, ללא הבחנה מיוחדת לענן או לתשתית עליהם הם פועלים."

כדי לעזור לארגונים להתמודד עם אתגרי רשת רב-ענן F5  מציגה שיתופי פעולה טכנולוגיים עם החברות המובילות בתחומן:

NetApp

F5  משתפת פעולה עם NetApp , מובילה עולמית בפתרונות אחסון נתונים,  כדי לספק לארגונים יכולות ניידות נתונים חזקות, מאובטחות וגמישות, לשיפור התמורה על ההשקעה בענן ההיברידי והפחתת עלויות הIT .

NetApp Blue XP מספק חווית ניהול מאוחדת, מבוססת ענן, לאחסון ושירותי נתונים בסביבות מרובות עננים, היברידיות ומקומיות Blue XP .משלב אחסון מקומי עם הענן שבו בחר הלקוח, שומר על נתונים מאובטחים וזמינים תמיד תוך אופטימיזציה של עלות וביצועים. בנוסף, ניידות נתונים שהושגה על ידי  NetApp ו-F5 מפשטת תהליכי שחזור מאסון ומקדמת נתונים כנכס אסטרטגי. שותפות זו מאפשרת לעסקים להתמודד עם מורכבות סביבות מרובות הענן בביטחון.

Red Hat

F5  חברה גם ל-  Red Hat כדי לפשט את ההעברה והניהול של עומסי העבודה בענן באמצעות OpenShift Service on AWS   ( ROSA) . על ידי הפעלת אינטגרציה של  F5 Distributed Cloudsעם ,ROSA לקוחות יכולים לחבר ולנהל סביבות ענן היברידיות עם יכולות אבטחה משופרות, מורכבות מופחתת ועלויות נמוכות יותר. שיתוף פעולה זה מנצל את F5 Distributed Cloud App Connect כדי לספק תקשורת אפליקציה לאפליקציה חלקה יותר, חלוקת עומסים מאובטחת ואופטימלית , ומספק עקביות, אבטחה וראות טובים יותר.

Console Connect

F5 מציגה גם את שיתוף הפעולה שלה עם Console Connect, ספקית מובילה של רשת כשירות (NaaS). שיתוף פעולה זה משלב את Console Connect עם F5 במספר נקודות נוכחות (PoPs), מרחיב את עמוד השדרה הגלובלי של F5 ומחזק את פתרונות הרשת מרובת העננים שלה. נתמכת על ידי רשת IP ברמה 1 ,המדורגת בעשירייה הראשונה בעולם, Console Connect מרחיבה את היקפי הרשת שלה משמעותית, ומאפשרת תנועת נתונים מאובטחת ויעילה בין סביבות ענן.

יחד, F5 ו-Console Connect משפרות את הקישוריות והאבטחה של פלטפורמות מרובות ענן, על ידי הסרת הצורך להסתמך על האינטרנט הציבורי, מה שמוביל לקישוריות פרטית ומאובטחת בין עננים. באמצעות שיתוף פעולה זה, לקוחות נהנים משירותיDistributed Cloud  F5 כגון הגנה מפני DDoS ברשת הגלובלית של Console Connect עבור יישומים הפונים לציבור, בנוסף לפריסה חלקה של יכולות תוכנת קצה (CE), עבור גילוי רשת אוטומטי, Cloud Orchestration, יישומים מבוזרים אבטחת API ועוד.

אודות F5

F5 (NASDAQ: FFIV) היא חברת שירותי אפליקציות ואבטחה לסביבות מרובות עננים, המחויבת לקדם עולם דיגיטלי טוב יותר. F5 משתפת פעולה עם הארגונים הגדולים והמתקדמים בעולם כדי לאבטח ולייעל אפליקציות וממשקי API בכל מקום – באתר המקומי, בענן או במיקומי קצה. F5 מאפשרת לארגונים לספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן ומאובטחות ללקוחותיהם ולהקדים את האיומים באופן תמידי. למידע נוסף בקרו ב- f5.com ובפייסבוק של F5 Israel.

About מאיר עשת

Check Also

Rivery עוזרת לארגונים לנהל מידע בצורה אוטומטית

עם ארגונים שמוצפים במידע ומגוון יישומי ענן שמייצרים הררי מידע, צוותי ניהול המידע מתמודדים עם …

נגישות