יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > נושאים בכותרות > רחפנים- קורקינטים > חברת DJI משיקה את DJI Mini 3: החופש לטוס

חברת DJI משיקה את DJI Mini 3: החופש לטוס

ה-Mini 3 מאפשר כניסה לעולם הרחפנים בצורה קלה וידידותית ללא ויתורים על איכות צילום מקצועית וצילום אנכי

18/12/2022 – ימים ספורים לאחר ההכרזה העולמית הרשמית, חברת בנדא מגנטיק, יבואנית DJI בישראל, מבשרת על השקת הרחפן החדש בסדרת ה-Mini, ה-Mini 3. DJI הינה החברה המובילה בעולם בפיתוח רחפנים, מייצבי תמונה ואביזרי צילום, וסדרת רחפני המיני היא סדרת הרחפנים הפופולרית והאהובה ביותר על המשתמשים בישראל. סדרה זו מאפשרת כניסה אל עולם הרחפנים והטסתם בצורה קלה, אינטואיטיבית וידידותית גם למטיסים מתחילים וחובבים.

עם משקל קל במיוחד (גרמים בודדים יותר מסמארטפון), מימדים קומפקטיים (נכנס לתיק או לכיס בקלות) ואיכות צילום גבוהה (4K אנכי או אופקי), ה-Mini 3 יהפוך ללהיט החדש בעולם הרחפנים הקלים. חברת DJI הכניסה לרחפן זה מאפיינים ותכונות שנלקחו מהרחפנים המקצועיים ומסדרת ה-MAVIC, כולל חיישני בטיחות ונחיתה לטיסה בטוחה ויציבה, חיי סוללה ארוכים יותר וחיישן צילום חדש, המציע אופציות לצילום  QuickShotופנורמה.

צילום: יח"צ DJI

בעזרת ה-Mini 3, DJI מנגישה לקהל משתמשים חדש את תחום הרחפנים המציעים מצלמה איכותית וזמן טיסה ארוך במיוחד. הרחפן החדש מיועד בעיקר למטיילים, נוודים, משפחות או זוגות שאינם זקוקים לרחפן המיועד לאקסטרים, צילומים בסביבות מורכבות או לפעילויות ספורטיביות, ותפקידו בעיקר לתעד את הטיולים, המסעות  והחוויות מסביב לעולם.

חיישן מתקדם וצילום ב-4K HDR

על אף שה-Mini 3 הינו דגם התחלתי ומותאם לחובבי רחפנים, DJI שילבה בדגם זה חיישן חדש ומתקדם בגודל 1/1.3 אינץ’ המציע צילום תמונות בגודל 12 מגה פיקסל, וצילום וידאו עד 4K/30fps באיכות HDR. בנוסף, ניתן לבחור בשלל אופציות לצילום אומנתי כמו פנורמה, QuickShot ואף צילום ורטיקלי אמיתי, עם סיבוב החיישן ב-90 מעלות לטובת יצירת תוכן לרשתות החברתיות. החיישן מיוצב בעזרת גימבל בעל שלושה צירים לצילום וידאו חלק, ללא רעידות או זעזועים, ומאפשר ביצוע זום דיגיטלי X4.

זיהוי מכשולים ועמידה ברוחות

כפי שניתן למצוא ברחפנים יקרים יותר, גם ב-Mini 3 ניתן למצוא חיישני בקרה ונחיתה בחלקו התחתון של הרחפן, התורמים לנחיתה רכה ובטוחה יותר. בנוסף, הרחפן עמיד ברוח של עד 38 קמ"ש, כך שניתן להטיס אותו בתנאי מזג אוויר שונים הכוללים רוחות.

סוללה ומימדים

עם משקל של 249 גרם, ניתן לקחת את ה-Mini 3 בקלות ובפשטות לכל טיול, מסע או סתם סיבוב בשכונה. הוא נכנס לתיק או לכיס, ומאפשר התניידות מלאה בלי תיקים או מארזים גדולים, ואינו מצריך רישיון הטסה מיוחד. חיי הסוללה שופרו בדגם החדש, ומאפשרים כעת זמן טיסה ארוך של עד 51 דקות עם הסוללה החכמה (Flight Battery Plus, לא כלולה בערכת הבסיס), או עד 38 דקות עם הסוללה הרגילה. הסוללה נשלפת וניתן להצטייד בכמה סוללות, ובכך להאריך את זמן הטיסה והצילום.

הרחפן זמין כעת לרכישה באתר DJI ישראל ובחנויות DJI ומוצע דרך שתי ערכות (פירוט מטה). לכולם שנת אחריות מלאה המוענקת על ידי היבואן הרשמי בנדא מגנטיק. רחפן Mini 3 מצטרף לדגמים השונים בסדרת ה-Mini, כולל דגמי ה-Pro.

מחירים מומלצים לצרכן:

  • ערכת Mini 3 קומבו – שלט רגיל – 3,299 ₪
  • ערכת Mini 3 קומבו – שלט חכם RC – 3,799 ₪

אודות בנדא מגנטיק

חברת Benda היא הנציגה הרשמית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם: Western-Digital, TP-link, SanDisk, XBOX, Logitech ,Razer ועוד. החברה מפיצה מגוון מוצרים חדשניים ואיכותיים מתחומי הטכנולוגיה ה-IT, התקשורת, הגיימינג והציוד ההיקפי בתחום המחשוב והאבטחה.

מאז החלה את פעילותה בשנת 1982, בהובלת המייסד ונשיא החברה מרדכי בן-דוד והמנכ"ל אריאל אמור, בנדא מגנטיק צברה מוניטין, הן במגזר העסקי והן הפרטי, כמפיצה של מוצרים המאופיינים בחדשנות טכנולוגית, אמינות, איכות גבוהה ושירות לקוחות מהמצטיינים בשוק. החברה מונה כיום כ-230 עובדים ומקום מושבה הוא בפארק העסקים בעמק חפר.

About מאיר עשת

Check Also

סקר חדש מציג: כ-44% מתושבי תל אביב בעד סגירת מרכז העיר לכלי רכב פרטיים  

לרגל ציון "יום ללא מכוניות" שיחול ב- 22/9 סקר שערכה חברת "מדגם" עבור חברת הקורקינטים …

נגישות