יום שלישי , אפריל 8 2025
Home > WORLD > Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change

Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change

50% מההכנסות ממכירות משחקים מופנים לתמיכה ב- Games For Change

לוס אנג'לס, 29 באוקטובר 2024, –(BUSINESS WIRE)

Photo-Credit-Graphic-Xsolla

Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכריז על שיתוף פעולה עם AurumDust, המפתחת של Ash of Gods: The Way. החברה תתרום 50% מכל ההכנסות ממכירות של מהדורת המשחק המלאה לקמפיין Games for Change. הקמפיין, שיימשך עד 31 בדצמבר, יתמקד במשימתה של Xsolla לשלב בין הנאה ממשחקים לעוצמה הגלומה בנתינה.

"גיימינג אינו רק בידור, זהו כלי רב עוצמה שמאפשר ליצור שינוי משמעותי", אמר כריס האוויש, סמנכ"ל האסטרטגיה ב-Xsolla. "שיתוף הפעולה שלנו עם AurumDust מחזק את האמונה שלנו בפוטנציאל של תרבות הגיימינג לקדם שינוי חיובי. הקמפיין הזה יאפשר לנו לתמוך ב-Games for Change, ארגון שפעילותו מוקדשת להפיכת השימוש במשחקים לאמצעי שמאפשר להתמודד עם בעיות חינוך קריטיות, לשפר מעורבות חברתית ולהשפיע באופן חיובי על החברה. הכספים שגויסו יוקדשו לפיתוח חוויות אינטראקטיביות שמעוררות שינוי, מטפחות למידה ומקדמות עולם טוב יותר. מטרות הארגון הללו הן אישיות מאוד ותואמות למחויבות שלנו לטפח אחריות חברתית. שילוב התשוקה למשחקים עם מטרות שתואמות לערכי הליבה שלנו מאפשר לחברי קהילה שלנו להשפיע באופן אמיתי, מבלי לוותר על ההנאה הגלומה במשחקים שהם כה אוהבים".

סוזנה פולק, נשיאת ארגון Games For Change, הביעה סיפוק רב משיתוף הפעולה: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Xsolla ועם AurumDust במסגרת הקמפיין הזה. אנחנו ב- Games For Changeמאמינים בעוצמה הגלומה במשחקים ובמדיה סוחפת ככלים שמאפשרים לקדם השפעות חברתיות. היוזמה הזאת מעניקה לגיימרים ברחבי העולם הזדמנות ייחודית לתרום למטרות רבות משמעות, תוך שהם נהנים ממשחקים נהדרים, כגון Ash of Gods: The Way. הכספים שיגויסו ישמשו כדי לקדם את משימתנו להעצים יוצרי משחקים, להעניק תמיכה למחנכים ולתלמידים ולהעניק השראה לביצוע שינוי אמיתי בעולם באמצעות רתימת תרבות הגיימינג".

ניתן לעיין בפרטי הקמפיין כאן: https://x.la/gamesforchange-aog

אודות Xsolla

Xsolla היא חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו שמציעה מגוון רחב של כלים ושירותים רבי עוצמה שתוכננו במיוחד עבור התעשייה. מאז שנוסדה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי ומשווקי משחקים בכל הרמות לממן, לשווק, להשיק והפיק רווח מהמשחקים שהם מפתחים ומשווקים ברמה גלובלית ובפלטפורמות שונות. כמובילה חדשנית בענף מכירת המשחקים, מטרתה של Xsolla היא לפשט את המורכבות הטבועה בפעילויות הפצה, שיווק והפקת הכנסות ברמה גלובלית כדי לעזור לשותפים שלנו להגיע לאזורים גאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות ולקיים שותפויות עם גיימרים ברחבי העולם. Xsolla נוסדה בלוס אנג'לס, קליפורניה (שם גם ממוקם מטה החברה) והיא מפעילה משרדים במונטריאול, לונדון, ברלין, בייג'ינג, גואנדז'או, סיאול, טוקיו, קואלה לומפור, ראלי וערים נוספות ברחבי העולם. Xsolla מעניקה תמיכה לכותרי משחקים מובילים, כגון Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד.

ניתן לקבל מידע נוסף אודות Xsolla בכתובת xsolla.com

About מאיר עשת

Check Also

מהפכה במודיעין ההפצה: NielsenIQ (NIQ) משיקה מודיעין הפצה גלובלי ומתקדם בפלטפורמת נתוני השיווק gfknewron®

מודיעין ההפצה המתקדם של NIQ זמין כעת ב-gfknewron ®  הפלטפורמה המשולבת כוללת מידע בנוגע להפצה, …

נגישות